On ollut kyllä siisti juttu että saatiin Uber Vaasaan. Vaasan taksilla ollut paska palvelu jo vuosia hyvä että saadaan kilpailua. Loppuu myös ylihintaiset kyydit!
Uber vihdoin Vaasaan!
4
1041
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kun hyvä vitsi. Jos nyt samat kuskit menee uberille. Niin siellä on se samaa palvelu, ja samat työntekijät.
Samalla tavalla meni Wolttista kuskit Foodoralle. Ne ajaa varmaan edelleen samalla ajalla samalla vuorolla (Vitsi vaan ei oo siellä mitään vuoroa, samalainen sama paska uberin yritys) niin ne ajaa samalla hetkellä molemmissa palvelussa ja molemmilla on tilaukset kylmät ja myöhässä.
Niin en mä ikinä tila mitään Uberin tehtyy paskaa. Esim ne Wolt ja Foodora jne Uber mitä ikinä yrittäjä malliset paska palvelut. - Anonyymi
Olkoot samat kuskit. Hinnat ainakin laskee 🤩🤩🤩
- Anonyymi
Ei tainnu onnistua....
- Anonyymi
Harvinaisen tylyjä taksikuljettajia vaasassa. Etenkin rautatieasemalla olevat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482