Uusi naapuri

Anonyymi-ap

Oli tavallinen syyskuinen lauantai ja olin tulossa kävelyltä kotiin. Astuessani rapun ovesta sisään näin aulassa näin itseni kanssa samanikäisen, noin 25-vuotiaan jätkän, jonka ympärillä oli läjä muuttokuormaa.

Tervehdin uutta naapuria ja olin suuntaamassa jo hissille, kun kuulin perästäni hihkaisun.

– Hei anteeksi! Mä oon Sebastian ja oon just muuttamassa tähän. Muuttoaikataulu venähti vähän ja apuna ollut kaveri joutui lähtemään vielä töihin. Et millään pystyisi jeesaamaan näiden kanssa? Tollanen vahva apuri ei olisi pahitteeksi, Sebastian hihkaisi.

Käännyin ja huomasin Sebastianin silmissä pilkettä. Huomasin, että tiukkaan urheilualuspaitaan pukeutunut Sebastian oli itsekin timmissä kunnossa, joten kahdestaan muuttokuorman siirtäminen ei olisi työn ja tuskan takana.

Lupauduin auttamaan, mutta päätös alkoi kaduttaa heti huomattuamme, etteivät sohva ja sänky mahtuisi hissiin.

Luvattu, mikä luvattu. Veimme ensin pienemmät tavarat hissillä 5. kerrokseen Sebastianin asuntoon, minkä jälkeen raahasimme sängyn ja sohvan portaita pitkin sisään.

Kantaessamme minulle tuli muutaman kerran sellainen tunne, että Sebastian olisi tuijottanut minua. Mutta kun saadessani nostettua katseeni, oli Sebastian ehtinyt jo kääntää oman katseensa muualle tai sitten olin vain kuvitellut omiani.

Sebastianin kämpässä kannoimme vielä sohvan ja sängyn niille kuuluville paikoilleen. Kantourakka oli tehnyt tehtävänsä ja valuimme molemmat hikeä.

– Huh, sehän meni ihan treenistä. Kiitos tosi paljon jeesistä. Et haluaisi kiitokseksi bisseä? Mulla olis jääkapissa kylmänä, Sebastian sanoi.

Vastasin myöntävästi. Joimme oluet Sebastianin sohvalla ja juttelimme. Hän kertoi eronneensa tyttöystävästään hiljattain ja minä puolestaan kerroin omasta tyttöystävästäni, jonka kanssa asuimme paria kerrosta ylempänä.

Sebastian oli todella mukava ja hauska tyyppi ja tulimme hyvin juttuun. Oluet alkoi kuitenkin olla jo juotuina, joten aloin tehdä lähtöä.

– Mä jätän sut asettumaan taloksi ja painun kotiin pesemään muuttohiet pois. Kiitos bissestä ja tervetuloa taloon! Huikkasin Sebastianille.
– Hei, odota! Sähän voit jäädä tänne saunomaan, jos haluat. Pistetään kiuas kuumaksi ja napataan vielä parit bisset! Mä voin lainata pyyhkeen. Mulla ei oo kaupungissa juuri kavereita ja olis kiva tutustua vielä paremmin, Sebastian huikkasi.

Olin juuri kertonut Sebastianille, ettei meidän asunnossamme ollut saunaa. Syyslöylyt tekisivät kyllä terää, mutta ajatus saunomisesta 30 minuuttia sitten tapaamasi naapurin kanssa tuntui oudolta.

Toisaalta kotiinkaan ei olisi kiire, sillä tyttöystäväni oli työmatkalla.

Sebastianin lempeä katse porautui suoraan silmiini ja tunsin kropassani jännittävää kihelmöintiä. Pääni valtasi yhtäkkiä erikoinen tunne. Halusin jäädä saunomaan tuon miehen kanssa.

Saunan lämmettyä sujahdimme suihkun kautta löylyihin. Sebastian antoi minun huuhdella itseni ensin. Pian selvisi miksi. Huomasin sivusilmälläni Sebastianin katseen porautuvan minuun.

Ja siinä katseessa oli jotain. Se ei ollut viatonta vilkuilua, vaan hänen katseensa kohdistui selvästikin peppuuni ja penikseeni.

Sain itseni huuhdeltua ja painuin lauteille. Jäin istumaan suoraan saunan oven eteen jättäen kiukaan edessä olevan kulmapaikan vapaaksi.

Lasioven läpi näin, kuinka Sebastian huuhteli itseään ennen saunaa.

Hänen touhunsa näytti siltä, että nyt hän vuorostaan haluaisi minun katsovan häntä. Hän hieroi itseään käsillään viekoittelevasti. Hän pyöritti käsiään pakaroillaan ja tuntui, kun hän oikein poseeraisi minulle ja esittelisi timmiä takamustaan. Ensimmäistä kertaa kiinnitin tarkemmin huomiota Sebastianin kroppaan.

Se oli hyvin treenattu ja urheilullinen, mutta en voinut nyt olla huomaamatta, että varsinkin hänen peppunsa oli treenattu pyöreäksi.

Hänen alapäänsä oli kauttaaltaan karvaton ja hänen kyrpänsä oli uljas näky. En tiedä, voiko kyrvästä käyttää sanaa kaunis, mutta sitä se oli.

En ole koskaan aiemmin kiihottunut miehistä, mutta nyt edessäni ollut näky meinasi saada oman veijarini heräilemään oikein kunnolla, joten käänsin katseeni pois, ettei Sebastian huomaisi.

Pian Sebastian kiipesi lauteille. Hän ujuttautui ohitseni niin, että hänen pyöreä peppunsa oli aivan naamani edessä. Vaikutti, että hän hieman työnsi peppuaan kohti, jotta saisin nähdä hänen sulonsa kunnolla.

Ja se kyllä onnistui. En voinut olla huomaamatta hänen pyöreitä ja timmejä pakaroitaan. Ja sitä karvattomaksi ajettua reikää, joka sekunninmurto-osan ajan vilahti edessäni.

Sebastian asettui kulmapaikalle niin, että hänen rintamasuuntansa osoitti minuun. Hän nosti toisen jalkansa lauteille ja minulla oli nyt suora näköyhteys hänen jalkoväliinsä.

Hän mittaili minua katsellaan ja heitti löylyä. Juttelimme ensin urheilusta ja muista arkisista asioista, mutta ilmassa oli koko ajan jotain jännitettä.

Sydämeni jätti yhden lyönnin välistä, kun Sebastian yllätti minut kysymyksellään.

- Oletko ikinä ollut miehen kanssa? Sebastian kysyi.
- En ole. En koskaan. Oletko sä?, vastasin häkeltyneenä.

13

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten Sebastian kertoi olleensa joitakin kertoja miesten kanssa. Hän kertoi eronsa johtuneen siitä, että oli salannut tyttöystävältään bi-henkisyytensä niin pitkään, että luottamus oli kuulemma murentunut.

Tämän jälkeen hän vaihtoi aiheen takaisin urheiluun. Aikamme saunottua löylyt kävivät jo kuumiksi ja Sebastian lähti hakemaan meille lisää olutta. Kun hän kulki ohitseni, hän teki sen taas. Ujutti timmiä peppuaan kohti minua. Tällä kertaa hän pysähtyi kohdallani pieneksi hetkeksi ja hänen pakaransa lähes hipaisivat nenänpäätäni. Hätkähdin, kun sekunnin murto-osan minun teki mieli pussata noita ihania pyllynposkia.

Tilanne herätti minussa sellaisia tunteita ja ajatuksia, joita en ollut ennen kokenut. En saanut katsettani irti tuosta näystä. Oma kyrpäni osoitti jälleen heräämisen merkkejä ja päätin mennä suihkuun viilentymään Sebastianin poistuttua jääkaapille.

En kuullut, kun Sebastian palasi kylpyhuoneeseen. Hätkähdin, kun kuulin hänen äänensä.

- Ai sä tulit vilvoittelemaan? Ei ollenkaan huonompi idea, kun löylyt kävivät jo aika kuumiksi, Sebastian sanoi.

Tällä kertaa Sebastian ei edes yrittänyt peitellä katsettaan. Hän katsoi peppuani, kyrpääni ja lopulta silmiini.

Hänen katseessaan oli jotain kummallista sähköä ja kullini nytkähti. En osaa selittää, mutta häneen katseestaan paistoi tietynlainen himo ja kiima minua kohtaan. Säikähdin tilannetta ja käänsin katseeni pois ja jatkoin peseytymistä.

Sebastian antoi minun peseytyä hetken ennen kuin sanoi:

- Taidat tarvita apua selänpesussa? Mä voin auttaa.

En sanonut mitään ja annoin Sebastianin tulla lähemmäksi. Hän otti saippuaa käsiinsä ja alkoi levittää sitä selkääni. Hänen kätensä olivat lämpimät ja kosketuksensa oli pehmeä. Hän siveli saippuaa tasaisesti ensin ylhäältä ja sitten hänen kätensä liukuivat hitaasti alemmas.

Hän pyöräytti sormensa pakaroillani, ja jatkoi sivelyä nyt alaselästä kohti hartioitani. Hänen kosketuksensa tuntui rentouttavalta ja hyvältä, joten suljin silmäni.

Tovin levitettyään Sebastian otti askeleen lähemmäksi. Hän tuli niin lähelle, että tunsin hänen tiheytyneen hengityksensä korvanjuuressani. Kun hänen kätensä liukuivat taas kohti alaselkää, tunsin sen. Hänen kullinsa oli noussut täyteen juhlakuntoon ja liimautui nyt pakaraani vasten.

Myös Sebastianin kädet sivelivät nyt huomattavasti rohkeammin alaselkääni ja pakaroitani. Tunsin, kuinka Sebastian liikutti lantiotaan kevyesti ja hänen kullinsa painautui entistä tiukemmin saippuoituun pakaraani. Sebastian hieroi pakaroitani hetken ja liimautui minuun.

Sebastianin kosketukset saivat minut niin rentoutuneeksi, että unohdin hetken, missä olin. Pusseissani kihelmöi ja kullini kovettui. Olin täysin kiimassa.

Havahduin nykyhetkeen, kun Sebastianin kädet kurkottivat kaluuni. Tajusin, että toinen mies hivelee kaluani, enkä halua sen loppuvan. Päinvastoin. Halusin nähdä, mihin tilanne vie.

Sebastian runkkasi kyrpääni hellästi kaksin käsin ja hitain liikkein. Hänen kullinsa oli yhä liimattuna pakaroitani vasten, kun kuulin kuiskauksen.

- Pitäähän sitä täältäkin pestä huolella. Taidatkin tykätä tästä, kun sun kalu seisoo näin kovana.

Todellakin pidin. Ynähdin vain vastaukseksi ja Sebastian kiihdytti hiljalleen tahtia samalla keinuttaen lanteitaan minua vasten. Sebastianin kosketus tuntui, niin hyvältä ja tunsin kliimaksini lähestyvän, kunnes hän lopetti.

- Eihän me haluta tämän loppuvan vielä eihän, hän kuiskasi.

Sebastian tarrasi suihkuun ja huuhtoi minut saippuasta. Sitten hän pyöräytti minut ympäri, polvistui eteeni ja nappasi kullini suuhunsa.

En ole eläessänikään saanut yhtä hyvää suuhoitoa kuin nyt. Sebastian tiesi tarkalleen, mikä tuntuu hyvältä. Hän leikitteli kielellään ja imi todella taitavasti. Sebastian tiesi jälleen, milloin hänen piti lopettaa, jotta en laukeisi.

Kiimani otti minusta vallan. Ennen kuin ehdin edes itse tiedostaa, olin nyt vuorostani polvillani Sebastianin komean kullin edessä.

Sen kummempia ajattelematta otin Sebastian kalun suuhuni ja aloin imeä. En tiennyt kullin imemisestä mitään, mutta jotain taisin tehdä oikein, kun kuulin Sebastianin huohottavan.

Kun huohotukset kiihtyivät, otin Sebastianista oppia ja lopetin. Käänsin käsilläni Sebastianin ympäri ja aloin hyväillä hänen pakaroitaan - ensin käsin, mutta pian jo suutelin himokkaasti tuota pyöreää peppua. Levitin käsilläni Sebastianin pakaroita ja syöksyin suullani hänen karvattoman reikänsä kimppuun. En tiedä, mikä minuun meni, mutta tunsin sellaista kiimaa, jota en ollut ikinä kokenut.

Sebastian vaikutti yllättyneeltä, mutta voihkaisi nautinnosta. Tovin nuoltuani en voinut olla kehumatta Sebastianin takamusta.

- Sä taisit saada, mitä halusitkin? Huomasin jo saunassa tän sun herkkupepun. Oon aina ollut enemmän pyllymiehiä, ja tää sun jumalainen peppu saa mut hulluksi kiimasta.

Kuulin Sebastianin naurahtavan mielihyvän aiheuttamien ääntelyidensä keskeltä.

- Luulin jo hetken, että sua ei kiinnosta, kun et ollut saunassa huomaavinaskaan, mutta selänpesukikka ei näköjään petä.

• Anonyymi

Lopetin Sebastianin reiän kanssa leikkimisen ja nousin kontiltani ylös. Käänsin Sebastianin nojaamaan seinään ja aloin sovittaa kulliani hänen reiälleen.

Kiusoittelin aikani Sebastianin reiän ympärillä, mikä sai hänet kiemurtelemaan. Lopulta Sebastian huusi:

- Vittu mä en kestä enää, mä haluun sut mun sisään! Pane mua!

Nuo sanat olivat kuin käsky syömään ja laitoin kullini reiän suulle. Sebastianin kiimareikä ahmaisi kullini heti sisuksiinsa ja otti otteen, joka tuntui taivaalliselta. Sebastian voihkaisi nautinnosta ja aloitin hiljalleen lantioni liikkeet.

Mitään kokemaani ei voinut verrata tähän tunteeseen. Sebastianin peppu tuntui paremmalta kuin mikään pillu, jota olin päässyt panemaan.

Läimäisin toisella kädelläni Sebastianin pakaroita voimistaessani samalla työntöjäni. Toisen käteni kurotin Sebastianin jalkoväliin ja aloitin hyväilyn.

Sebastian ja minä voihkimme nautinnosta. Työntöni tuntuivat osuvan kerta kerralta paremmin hänen eturauhaseensa ja hän ei voinut olla huutamatta nautinnosta. Kylpyhuoneen kaikuefekti vielä varmisti sen, että naapurit kuulisivat varmasti elämöintimme.

Suutelin Sebastianin kaulaa ja tunsin huippuni lähestyvän.

- Vittu sä tunnut täydelliseltä. Mä tuun ihan kohta, sanoin Sebastianille.
      - Tuu mun sisään, tuu mun sisään! Sebastian parahti.

Tuossa hetkessä tajusin unohtaneeni kiiman keskellä kondomin kokonaan. Nyt oli kuitenkin liian myöhäistä joten annoin mennä ja toteutin uuden naapurini toiveen.

Olin jo lähellä kliimaksia, kun tunsin lämmintä nestettä kädelläni ja tajusin Sebastianinkin lauenneen. Hänen reikänsä alkoi supistella, enkä kestänyt enää. Sain valtavan orgasmin ja pumppasin lemmennesteeni Sebastianin tiukkaan reikään.

Vedin kullini pois paratiisista ja todellisuus iski. Olin juuri pettänyt tyttöystävääni uuden naapurini kanssa. Miehen kanssa.

Sebastian huohotti edessäni ja huomasi minun mietteliään katseeni.

- En oo ikinä ennen saanut noin hyvää kullia. Sun tyttöystäväs on maailman onnekkain nainen. Ja älä huoli. Tää jää täysin meidän salaisuudeks, Sebastian sanoi.

Sebastianin sanat toivat lohtua. Olin saanut häneltä elämäni kuumimman seksikokemuksen. Vielä muutamaa tuntia aikaisemmin en olisi ikinä osannut edes aavistaa, mitä ilta toisi tullessaan.

- Joo pidetään se salaisuutena. Pakko sanoa, että en mäkään oo koskaan kokenut mitään näin kuumaa, sanoin huohottaen.

Siirryin suihkuun peseytymään. Ja Sebastian otti huikan oluestaan. Oli täysin hiljaista, ja jotenkin tiesin, ettei elämäni kuumin ja kiihottavin ilta olisi vielä ohi.

• Anonyymi

Ei mennyt kauaa, kun Sebastian hiipi taas taakseni ja liimautui selkääni vasten. Tunsin, kuinka hänen kullinsa alkoi kovettua ja nousi pian täyteen mittaansa pakaroillani. Kuulin kuiskauksen.

- Mä en halua, että tää ilta vielä päättyy. Munkin on saatava pala sun herkkupeppua, Sebastian sanoi ja läimäytti samalla pakaraani.

En ehtinyt sanoa mitään, kun Sebastian kaappasi minut syliinsä ja kantoi minut sängylleen. Hän pyöräytti minut vatsalleen, nosti hieman lanteitani ja aloitti pyllyni nuolemisen.

Elin taas hetkeä, jollaista en ollut koskaan aikaisemmin kokenut ja se tuntui täydelliseltä. Sebastianin kieli tanssi reiälläni taitavasti ja voihkin nautinnosta. Oma kullini oli myös jo täydessä stondiksessa valmiina seuraavaan näytökseen.

- Mä haluisin leikkiä sun pepulla hieman lisää, jos se vain sulle sopii? Sano vaan heti, niin mä lopetan, Sebastian sanoi.

Sain kiimoissani vastaukseksi vain myönteisen ynähdyksen ja nostin peppuani kohti Sebastianin hetkeksi kadonnutta suuta. Mutta Sebastianin kieli ei palannutkaan reiälleni, vaan tunsinkin sormen hyväilevän reikääni. Hetken pyöriteltyään Sebastian sujautti etusormensa sisääni. Tunne oli erikoinen, mutta hyvä. Sebastian sormeili ensin yhdellä sormella reikääni ja eturauhastani. Sitten Sebastian työnsi toisenkin sormen sisääni ja hetken päästä kolmannen. Hän sormeili minua rauhallisesti selkeästi kuullostellen minun tuntemuksiani. Kolme sormea venytti reikääni jo sen verran että tunsin hetkellistä kipua.

Aikansa lämmiteltyä Sebastian veti sormensa pois ja nosti minut nelinkontin eteensä. Hän liukasti vielä syljellään reikäni ja kullinsa ennen kuin tunsin hänen terskansa reikääni vasten.

Hiljalleen Sebastian alkoi upottaa terskaansa sisääni. Sulkijalihakseni pistivät hanttiin ja tunne oli hieman epämiellyttävä. Sitten sulkijalihakseni antoi periksi ja Sebastianin kulli solahti sisääni. Voihkaisin ensin kivusta, jonka Sebastianin työntö aiheutti, mutta kipu vaihtui nopeasti mielihyvään ja nautintoon.

En voinut käsittää, mitä oli tapahtumassa. Uusi kuuma miesnaapurini oli sisälläni. Toisen miehen kulli oli sisälläni ensimmäistä kertaa ikinä ja minä nautin siitä. Halusin tuntea Sebastian jokaisen sentin sisälläni, halusin, että tuo kuuma naapurini saa reiästäni niin suurta mielihyvää.

Sebastian aloitti työntönsä ensin hiljaa ja antoi peppuni totutella sisällään olevaan lemmensauvaan. Jokainen työntö tuntui paremmalta kuin edellinen. Hiljalleen Sebastian lisäsi tahtia. Hänen kullinsa osui täydellisesti eturauhaseeni aiheuttaen sellaista mielihyvää, joka sai tähdet vilisimään silmissäni.

Oli kiihottavaa olla nelinkontin ja tuntea, kuinka Sebastianin lantio löi vasten pakaroitani ja hänen kullinsa täytti minut jokaista senttiä myöten. Sebastian nojasi eteenpäin kuiskaten:

- Sun kiimanen neitsytpeppu tuntuu taivaalliselta. Sä taidat tykätä, kun nussin sua. Tää on nyt mun omaisuutta, Sebastian huokaili.

Olin kiimasta ja mielihyvästä sekaisin. Voihkin sängyllä kuin hullu, kun Sebastian jyskytti minua niin, että läiske kuului. Hiljalleen tunsin huippuni lähestyvän. Silmäni pyörivät siitä tunteesta, joka minut valtasi. Tuntui, että orgasmistani ei tullut loppua. Jalkani menivät veltoksi ja ruikin spermat pitkin Sebastianin sänkyä huutaen nautinnosta. En ollut ikinä tuntenut näin voimakasta orgasmia – olin taivaassa.

Sebastian jatkoi nussimistani ja tunsin, kuinka hänen kivikova kankensa jyskytti sisälläni. Kiemurtelin vielä orgasmin jälkimainingeissa, kun Sebastian ähkintä voimistui. Tunsin, kuinka hänen kullinsa sykki sisälläni ja lämmin neste täytti reikäni. Hikinen ja voipunut Sebastian veti kullinsa sisältäni, ja tunsin sperman valuvan reiästäni.

Olin sanaton. Makasin raukeana sängyllä ja mietin, mitä juuri oli tapahtunut. Olin löytänyt täysin uudenlaisen piirteen itsessäni. Annoin itseni miehelle, joka käytti reikääni nautintoaan varten. Ja nautin siitä.

- Vau! Olet täydellinen. Sun peppu on täydellinen. Ei kai sua kaduta, Sebastian huokaili.
      - Ei kaduta. En oo koskaan saanut noin voimakasta orgasmia. Sä tunnuit älyttömän hyvältä mun sisällä. En tajua, mitä just tapahtui, vastasin.

Hetken maattuamme oli aika lähteä kotiin. Vaihdoimme Sebastianin kanssa yhteystietoja ja suuntasin ovelle.

- Jos haluat uusinnan, niin tiedät, mistä mut löytää, Sebastian hihkaisi lopuksi ja iski silmää.
      - Olisi sääli, jos tämänpäiväinen jäisi ainaoaksi kerraksi.
      - Niin olisi, hymyilin ja suljin ulko-oven perässäni.

• Anonyymi

Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

• Anonyymi kirjoitti:

Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa

Tämä "spede" on se säälittävä runkkari, joka kuolaa homotarinoiden parissa, nylkyttäen pientä nappulaansa, johon kukaan muu kuin hän itse ei halua koskea.

Nolo kaveri ja häpeä rehellisille homoille. Ja luultavasti äidilleenkin, jonka helmoissa vielä pyörii.

• Anonyymi

Aika hieno kirjoitus

• Anonyymi

Tää oli hyvä! Otin kullin käteeni lukiessani ja pakko oli runkata.

• Anonyymi

Ja kuohit ittes luuseripelle

• Anonyymi

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi

Heinolan setäkin runkkaa huomenna kun lukee tämän. RANE on gayloordi!

• Anonyymi

Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä ihguu

• Anonyymi

Mun mielestä hyvä:D

• Hieno oli kirjoitus,kiitos :)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      90
      6313
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      172
      3682
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3229
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      214
      2261
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1971
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      36
      1930
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      47
      1839
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      59
      1746
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1713
    10. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      20
      1707
    Aihe