Olin syönyt duactia muutamana päivänä,se siis on minulle määrätty reseptilääke..Nyt tuli sit laajan seulan tulokset, joissa amfetamiini oli positiivinen..Onko mahdollista että se voi johtua duactista?Jouduin taas aloittamaan ajokortti seurannan uudestaan. Ekaa kertaa kyselen täältä mitään. Kiitos jos joku tietää nämä asiat paremmin kuin minä..T.Minävaan
Voiko Duact näkyä seuloissa amfetamiini positiivisena?
Anonyymi-ap
3788
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kysypä ihan vaikka apteekista tai terveydenhoitohenkilöstöltä ennemmin kuin täältä, siellä tietävät lääkkeistä ja niiden vaikutuksista asiantuntevasti.
Itse kysyn aina apteekista jos lääkkeistä kyse ja jokin askarruttaa.
Ehkä joku huumelääkäri osaa vastata.
https://fimlab.fi/tutkimus/6555
Kyllä voi johtua!
Eli jos sulla on se duact käytössä ja resepti siihen niin ei pitäis olla ongelmia sitten..