Ollaan suunniteltu reissua heinäkuussa Etelä-Suomeen ja menomatkaetappina olisi Saarijärven seutu, josta haussa mukava, tilavahko mökki lähellä Veijari-puistoa. Nettisivuilta löytyy pilvin pimein mutten osaa kartasta oikein katsoa mikä olisi sopivan kävelymatkan (max 2km) päässä puistosta. Ahvenlammella on mökkejä mutta vaikuttavat aika pieniltä. Olisi kiva tietää mitä muuta on lähellä.
Saarijärven seutua tuntevat kertokaa
9
655
Vastaukset
- majoitusta
taida olla muuta kuin Ahvenlampi. Reilun 10km päässä on Summassaari jossa viekkoja ja hotelli. Lomakouhero vähän kauempana.Lauttamäen maatilamatkailu tilakin on useamman km päässä.
Saarijärven nettisivuilta voit katsoa itse lisää, luulisin että siellä on jotain muutakin tarjolla.
Tervetuloa Saarijärvelle!- Katja
Varasimme mökin sieltä Ahvenlammelta kun haluamme olla siinä lähellä Veijari-puistoa lasten kanssa!
- kyläläinen
Katja kirjoitti:
Varasimme mökin sieltä Ahvenlammelta kun haluamme olla siinä lähellä Veijari-puistoa lasten kanssa!
suomessa Saarijärvi, on vaan niin keski-Suomea kuin olla voi, Helsinkiin 450 km ???
- Raivostuttavaa!
kyläläinen kirjoitti:
suomessa Saarijärvi, on vaan niin keski-Suomea kuin olla voi, Helsinkiin 450 km ???
Onko todella pakko kommentoida jos ei ole itse kysymykseen mitään sanottavaa eikä edes viitsi lukea tekstiä kokonaan: Kysymyksessä todettiin Saarijärven olevan menomatkaetappi matkalla Etelä-Suomeen eikä väitetty Saarijärven olevan Etelä-Suomea... MUR!!!
Alkuperäiselle kysyjälle haluan toivottaa oikein onnistunutta reissua ja mukavaa kesää muutenkin ;) - kaupunkilainen
kyläläinen kirjoitti:
Matkaa on Helsinkiin n. 330 km.
Ihan pohjoiseen Suomeen Helsingistä on n.1300 km.
Keski-Suomea Saarijärvi on siitä huolimatta.
Ahvenlampi on ihan hyvä paikka, siellä on hyvä uimarantakin.
- veijaripuistoon viikonloppuna
yx vaihtoehto löytyy: www.poke.fi
- lisäys
tarkennus ed. osoitteeseen, löytyy helpommin:
www.poke.fi/luva/kolkanlahti.htm
- Anonyymi
Uusi hotelli tulossa Ruustinnan viereen joka on samaa yritystä.
- Anonyymi
Oletteko vielä käyneet Saarijärvellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661