Ukrinassa soditaa valtiosta irroneita vastaan, Syyriassa valtiota vastaan, kapinallisia hyväksi käyttäen !?
Olisko aika, Suomen johdon pitää matkalaukku esillä, voitulla lähtö, Natoineen !?
Suomalaiset ovatkin auttaneet Ukrainan lisäksi, Syyrian kapinallisia, kokoajan, aseillakin !?
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Venjä kateellinen huijari Häkkänenkin riehuu, markkina rasistina ja vielä itse yhteiskunnan elättinä,ajettava sinne missä pippurikasvaa ja heti !?
- Anonyymi
Sarja-avaaja voisi esittää faktoja tueksi väitteilleen
Valeille vain ei löydy faktoja tueksi, - Anonyymi
Typerää valetta jopa sarja-avaajan tasollakin!
- Anonyymi
Ukrainan sotaan osallistuminen on selviö, siitä ei ole epäilystäkään.
Eikä olisi ihme, jos suomalaiset olisivat osallistuneet myös Syyrian sotaan esim. jenkkien avustajina? - Anonyymi
Minskin rauhansopimuksen vain Venjä hyväksyi,länsi ei ja vain varusti Ukrainaa ja viivytti neuvotteluja, sopimuksessahan kaikki olisi saanut tahtonsa läpi,eikä enempää !?
- Anonyymi
Hölynpölyä.
- Anonyymi
Länsi sai joululahjan,kun vuorostaan Syytian talipanit saatiin valtaan ja ilman demokraattista äänestämistä !?
- Anonyymi
HÖLYNPÖLYÄ.
EI LÄNSi SYYRIAN TALIBANEJA tukenut.
Joku raja saisi olla valeillakin.
- Anonyymi
Yhdysvallat on ilmeisestikouluttanut Syyria Talipaneja, kuin teki aikanaan Afganistanissa jaostipa vielä venläisiä aseita,hämätäkseen !?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244