Hävetkää ja järki käteen

Anonyymi-ap

Kuhmon nuoriso,ja jopa nuorten vanhemmat,ei tietenkään kaikki,kuvien perusteella paskotaan koulun vc-lattiat ja pöntöt.Olette kuin kivikauden eläjiä,minkähänlainen kasvatus on kotona?SIAT,,olen sitämieltä että noita "huusseja" ei pidä kenenkään siivota,jossain vaiheessa ne alkaa paskantaa housuun kun vc on niin täynnä sontaa,että ovi ei aukea!SIAT!

22

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä nykyajan lapset on huonoilla jäljillä. Kasvatus on menny vähän huonoon suuntaan.

• Anonyymi

Siat on siistejä eläimiä, ei niin pahaa koiranilmaa olekkaan etteikö ne kävis ulkona tarpilla ja aina samaan nurkkaukseen.

• Anonyymi

Peukalo kun on keskellä kämmentä, niinkuin sanonta kuuluu. Äiti kantaa ruokaa pojalleen, että saa kaljaa ostaa.

• Anonyymi

paskaprotesteja uskoisin, osittain voi olla uusuusavuttomuutta

• Anonyymi

Syntyvyys saa minun puolestani jatkaa laskuaan, vanhemmuutta ei ole enää olemassa.

• Anonyymi

Ei syytellä. Voivat olla myös ulkopaikkakuntalaisten teoksia.

• Anonyymi

Kas kun ei ulkomaalaisten,nehän ne on kaikkeen syyllisiä

• Anonyymi

Nuoret on nuoria. Tämä kuuluu murrosikään,kapinointi.

• Anonyymi

Mitä isot eillä sitä pienet perässä. On niitä vanhemissakin henkilöissä häiriökäyttäytyjiä että ilkivallan tekiötä on nähty ja kuultu.Mistäs muualta lapset oppivat käytöstavat ellei vanhemmiltaan.

• Anonyymi

Aina tällä palstalla keskitytään Kuhmolaisen nuorten tekemisiin. Sikaillaan sitä muiisakin kaupungeissa ja etelä Suomessa.

• Anonyymi

Pitääkö siis täälläkin,eikös Kuhmossa oe kaikki toisin ? Ei ole pakko katsoa mitä muualla !

• Anonyymi

Ja koulun vessoissa tupruteltiin tupakkia ennen vanhaan

• Anonyymi

Sellaiset penskat kuin vanhemmat

• Anonyymi

Jep, näin se on!

• Anonyymi

Vaan oletteko käyneet vanhainkodissa tai vuodeosastolla. Siellä sonta töräytetään sängyssä housuun. Ja kyseessä vanhat ihmiset

• Anonyymi

Ei ole yhteyttä kyseiseen asiaan .

• Anonyymi

ulkohuussien reijistä tiirailtu toisen sukupuolen ahteria ja saatettu heittää paskaa. tai leikö tarkkailtu millainen tuotos?

• Anonyymi

Nyt se selvisi. Nuoriso on pakotettu lukemaan Respektiä-seksikirja. Porkkana takapuoleen ja olet loppuelämän onnellinen🤬

• Anonyymi

Siistijät tekee raskasta työtä, pienellä palkalla ja toiset sotkee tahalteen paikkoja, senkun kerkee. Sitten kun muuttaa omilleen ja alkaa pitämään puhtaana paikkoja, tulee varmaan mieleen hitto kun kerran nuoruudessa olin tyhmä?!

• Anonyymi

• Anonyymi

Pitäisi varmaan ottaa perinteiset kasvatusmenetelmät käyttöön.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      574
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      503
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe