Ravintolaillan päätteeksi minun piti maksaa lasku molempien syömisistä ja juomisista. Taksikin naisen asunnolle minun piti yksin maksaa.
Ravintolasta iskemäni naisen haluttomuus maksaa oma osansa kaikista menoistamme oli hämmästyttävää. Olen komea ja haluttu mies ja olisin ravintolassa voinut valita minkä naisen olisin halunnut.
Aamulla jouduin kävelemään kotiin kun ei ollut rahaa edes bussilippuun. Vaimolla oli syntymäpäivä ja jäi nyt kukitta. Lasten vaipatkin loppuivat ja piti ruokarahoista ne maksaa.
Vaimon tili ei sentään kaikkeen riitä.
Olipahan opetus. Seuraavan kerran valikoin paremmin mutta hyvä se sängyssä oli. Sovittiin uudesta tapaamisesta mutta jos joudun taas maksamaan kaikki niin vanhimmalle pojalle jää talvitakki ostamatta ja ruokamenoissa pitää säästää.
Vaimon on pakko tehdä ylitöitä.
Työttömän elämä ei ole ruusuilla tanssimista. Töitä ei saa mistään. Olisi pitänyt naida rikkaampi nainen.
Miksi naisista on tullut saitoja?
30
1506
Vastaukset
- Anonyymi
Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Teidän vanhempien naisten kuuluu maksaa meidän nuorempien ja komeiden miesten puolesta kun kerran käytätte meitä hyväksennekin. Ilman meitä saisitte tyydyttää itse itseänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän vanhempien naisten kuuluu maksaa meidän nuorempien ja komeiden miesten puolesta kun kerran käytätte meitä hyväksennekin. Ilman meitä saisitte tyydyttää itse itseänne.
Älä naurata pysy kotonas raakile
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuommosia puhelee.
Mitäs iskit ravintolasta naisen vaikka vaimo on kotona lasten kans.
Ja herrasmies maksaa kun on herrasmies. Siinä ei oo komeudella mitä tekemistä.
Joku on ehkä hiukan itteensä täynnä ny.
Tiäks.. Jos olis rikkaampi nainen niin hän ei tuommoseen mieheen edes vilkase. Joka kitisee tuommosesta. Mitäs läksit.
Siinäpä nyt kätrvistelet.
Naisten syyhän sen on Tottakai kun oot rahaton ja työtön ja himoittit toista naista ravintolasta vaikka omakin on kotona ja viä lasten kans kun ukko painaa toista ämmää ja viä rutisee siitä täällä.
Hyvä että sait opetuksen. Pysy kotona vaimoa ja lasten luona. Ne ei oo mitää pelinappuloita elämässäs. Ja lakkaa ajattelemasta kullillas. Jos on himoja niin pura ne vaimoos. Tiä minkä taudin sait. Vaikka olis minkä näkönen ruusun nuppu ollu se toinen muija. Ja vaikka miljonääri, niin mies maksaa. Kyllä jämpti on näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paremman tyydytyksen ne varmaan saiskin tekemällä sen itse kui tyytymällä teihin henkseleiden paukuttelijoihin
- Anonyymi
Mummu määkii.
- Anonyymi
Voi lapsi parkoja ei isä osaa pysty edes itse omista rahoistaan maksamaan omia huoriaan no ehkä vaimosi osaa ensi kerralla valita isäpuolen lapsilleen paremmin kui mitä osas isän näille valita sekin kun nääs on oma valinta kenenkä kanssa lapsensa tekee ei siihenkään kukaan pakota olennaisinta että jos puuttuu kyky ottaa vastuu edes itsestään olisi suositeltavaa jättä lapsenteko myöhemmäksi vanhemmaksi kasvetaan samalla lapsen kanssa kukaan ole valmis vanhempi ennen kuin lapsi on syntynyt
- Anonyymi
Vaimo aina töissä. Pakko käydä vieraissa. Anoppikin aina vain haukkui. Olisi onnellinen kun saa hoitaa ja viettää aikaa lastenlapsiensa kanssa. Kukaan ei ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo aina töissä. Pakko käydä vieraissa. Anoppikin aina vain haukkui. Olisi onnellinen kun saa hoitaa ja viettää aikaa lastenlapsiensa kanssa. Kukaan ei ymmärrä.
Mene sikailija töihin ja elätä perheesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sä olet työtön niin sä hoidat miehenä kodin ja lapset ja vaimon kun hän tulee töistä. Etkä ravaa misää vieras naisis. Ja laitat sen anopin kotio, pitkällä tikulla ja sa sanot että sä oot ny mies talos ja hoidat homman. Kun siä on ny vaimo ja anoppi miehiä siä talos. Ja sä kitiset täällä.
Kyllä sitä joskus on työtön tahtomattaankin mutta silloin pitää ottaa vastuu perheestä ja siitä joka siä töis käy. Hyvä on että vaimo käy töis kun muuten lennätte pellolle. Ja pakkohan sitä on jonku käydä töis ei tuu muuten mitää. Mut sä miehenä hoidat silloin muut asiat niin vaimo pystyy käymään töis eikä mikää kitisevä anoppi.
Ota ittees niskasta kiinni ennenkin saat ihan oikeesti jonku taudin niistä vieraista ämmistä.
Ole mies kodissasi. Tottakai anoppi haukkuu ja mitä lie tekee kun koko ajan kattoo sun mukuloita kun sä hyppäät vieraissa. Hän ei saa olla mummu eikä anoppi silloin kun haluaa eikä koko aikaa. Teillä on ny järjestys ihan sekasin siä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sikailija töihin ja elätä perheesi.
Me emme tiedä miksi hän on työtön niin hän saa mennä kotio ja hoitaa kodin ja lapset sillä aikaa mun vaimo käy töissä. Niin se vaan on välillä. Kun nyt edes sen tekis.
Ihannehan on että menee mieskin töihin. Mutta aina ei oo mahdollista. Ja työstä se lasten hoito ja kodin hoitokin käy. Kun ny ottais itteensä niskasta kiinni ja olis mies.
- Anonyymi
Kylä iskin komian nasennyt ravntolasa .hyvä sägyssä lainasi tonniHomenna saa pentu truokaa kyllä iskä penuista huoli pitä
- Anonyymi
Ei se mene noin.
Ton ravintolan ja toisen naisen saa unohtaa kun ei työttömän rahoilla käydä ravintolassa eikä toisista naisis muutenkas. Eikä heiltä lainata yhtää mitää. Kun se pitää maksaa takasin. Ja isä pitää huolen lapsistaan olemalla läsnä ei tuolla lailla. Ja avioliitostaaan olemalla vaimonsa kanssa, ei noin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mene noin.
Ton ravintolan ja toisen naisen saa unohtaa kun ei työttömän rahoilla käydä ravintolassa eikä toisista naisis muutenkas. Eikä heiltä lainata yhtää mitää. Kun se pitää maksaa takasin. Ja isä pitää huolen lapsistaan olemalla läsnä ei tuolla lailla. Ja avioliitostaaan olemalla vaimonsa kanssa, ei noin.Kova krapula. Ei vaimon kansa voi olla kun se on jatkuvasti töisä ja kotona ei tee muuta kunukkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova krapula. Ei vaimon kansa voi olla kun se on jatkuvasti töisä ja kotona ei tee muuta kunukkuu.
Tottakai nukkuu kun on töistä väsynyt. Mutta sinä ymmärrät sen koska et ole töissä käyvä.
Ja voithan yrittää piristää jotenkin vaimoasi.
Hoida ittees kuntoon krapulasta. Ei toi peli vetele. Mut toisaalta. Jos ei oo halua jatkaa, eikä välittää perheestään niin minkä voit. Kun ei voi auttaa. Muuta kun kitistä täällä.
Ei oo miestä ottaan asioista kiinni vaan pyöriä toisten hameitten alla.
- Anonyymi
Et ole kyllä millään tavalla haluttu, keskivertoa tyhmempikin olet kirjoitusasun perusteella.
- Anonyymi
Kaikki naiset haluu minua. Onko sinula yloppilaslakkia? Minulla on. Eilen ravintolassa tapaamani nainen ei päästä minua pois. Haluu tehä minulle ruokaa. Haluu rakastella kanssani. Rakastan häntä. Hän rakastaa minua. Anoppi ja vaimo ei minua kaipaa eikä rakasta minua. Jään tänne. Kylä ne sitten itkee että olis pitäny enämpi rakastaa rakasta minua. Ei ole lasten tarvinu nähä nälkää.
- Anonyymi
Ei ole kaikkien kirjoitustyyli tai tapa tyhmyydestä kiinni. Hyvä ihminen.
Miks se menee aina tähän. Kun ei muuta ole niin sitten kirjoitustyyliin puututaan. Jos on esim. Ulkomaalainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki naiset haluu minua. Onko sinula yloppilaslakkia? Minulla on. Eilen ravintolassa tapaamani nainen ei päästä minua pois. Haluu tehä minulle ruokaa. Haluu rakastella kanssani. Rakastan häntä. Hän rakastaa minua. Anoppi ja vaimo ei minua kaipaa eikä rakasta minua. Jään tänne. Kylä ne sitten itkee että olis pitäny enämpi rakastaa rakasta minua. Ei ole lasten tarvinu nähä nälkää.
Mitä ihmettä yks ylioppilas lakki tähän kuuluu.
Olen ylioppilas mutta en minä sitä lakin takia lukenut itseäni ylioppilaaksi. En ottanut sitä ollenkaan.
Ja kun tulee ongelmia perheessä niin sinä naismaisesti häivyt. Et halua selvittää asioita kuin miehet.
Toinen ämmä sitten vaan nopeasti tilalle. Mitäs sitte kun häneen kyllästyt. Kun kyllä se arki teillekin tulee.
Ei ole miestä pitää perhettä kasas.
Vaikka olis lääkärin "lakki" niin ei tule mitään. Ei koulutus mitään sano vaan se pään sisäinen järki. Ja miksi edes kehut että olet ylioppilas.
Lukeneidenhan pitäisi olla miehiä eikä raukkoja jotka perheensä jättää.
Ehkä vaimosi löytää jonkun paljon miehisemmän ja joka ottaa hänet vaimokseen ja kasvattaa lapset kuin omanaan. Ja anoppiki on onnellinen.
Älä odota ikävöintiä kun et oo miehenä ottamassa miehen paikkaa perheessä vaan toisen naisen helmoissa kun sulla itsellä on paha olla.
- Anonyymi
Toivottavasti sait edes tippurin niin et jäänyt ihan tyhjin käsin runkkaamaan.
- Anonyymi
Runkkaamaan? En minä runkkaamalla lapsia saanut kun on vaimo joka välillä käy kotonakin vaikka kahta vuoroa koko ajan tekeekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkkaamaan? En minä runkkaamalla lapsia saanut kun on vaimo joka välillä käy kotonakin vaikka kahta vuoroa koko ajan tekeekin.
Siis. Tekee kahta vuoroa töissä. Ja sinä kitiset täällä kun on niin vaikeita vieraat naiset että ei edes ravintola illan päätteeksi maksa omaa osuuttaan. Tai että sun vaimoa on väsyksis kun kotio tulee että nukkuu vain.
Onko joku ihme. Pitäis ylioppilaana tuo nyt tajuta että ei voi mitenkään jaksaa kauaa tommosta avioliittoo.
Toivottavasti löytää sun vaimosmiehen elämäänsä. Ja kunnollisen. Joka pitää perhettä koossa. Eikä tommosta kitisijää. Joka valittaa täällä toisesta naisesta joka ei oo edes oma vaimo... Ei hyvää päivää...
Siis. Sinun vaimo painaa töissä kahta vuoroa ja anoppi hoitaa sun mukulat ja kitiset kun vieras nainen ei maksa omaa osuuttaan laskuista ravintola illasta. Sietäisit hävetä.
Ja sitte ihmetelet että vaimoa on väsyny kun sä et tee asian suhteen yhtään mitään muuta kun hyppäät vieras. Kyllä saaki anoppi haukkua sut. On kuule aihettakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimosi käy vieraissa kun ei sinulta saa tyydytystä.
- Anonyymi
Kun sinä olet yöt vieraissa ja et käy töissä niin kai se vaimosikin tarvii kullia saada . Vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinä olet yöt vieraissa ja et käy töissä niin kai se vaimosikin tarvii kullia saada . Vai mitä?
En ole löytänyt koulutustani vastaavaa työpaikkaa. Mihin tahansa töihin ei ole viisasta mennä. Haluan antaa kaikkeni yhteiskunnalle. Hukkaan heitettyä resulssia tehdä mitä työtä tahansa. Vaimoni saisi kulliani mutta on töiden jälkeen liian väsynyt. Ei ole koskaan kotona. Tekee kahta työtä ylitöineen. Ei käy vieraissa. Lapset näkevät häntä harvoin kun on aina töissä. Pitäähän meidän maksaa laskut. Olette ilkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole löytänyt koulutustani vastaavaa työpaikkaa. Mihin tahansa töihin ei ole viisasta mennä. Haluan antaa kaikkeni yhteiskunnalle. Hukkaan heitettyä resulssia tehdä mitä työtä tahansa. Vaimoni saisi kulliani mutta on töiden jälkeen liian väsynyt. Ei ole koskaan kotona. Tekee kahta työtä ylitöineen. Ei käy vieraissa. Lapset näkevät häntä harvoin kun on aina töissä. Pitäähän meidän maksaa laskut. Olette ilkeitä.
Lapset on sitten yksin kotona kun äiti on töissä ja sinä vieraissa.
Pitäisi tehdä ilmoitus lastensuojeluun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapset on sitten yksin kotona kun äiti on töissä ja sinä vieraissa.
Pitäisi tehdä ilmoitus lastensuojeluun!Ja jo tänään. Moneltako sulkevat?
- Anonyymi
Katso peiliin!
- Anonyymi
Ei minun ole tarvis kun en juokse vieraissa ja käyn töissä päivät.
- Anonyymi
Taidat puhua itsestäsi kun olet työtön ja vaimosi elättää sinutkin. Itse ainakin olet täällä näin kirjoitellut.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817567
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883499- 592424
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701548Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731486Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201386- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038