Ovatko pietarsaarelaiset käyneet taas Kälviällä Itäveikkojen mailla metsästämässä ????????
PIETARSAARELAISET JA METSÄSTYS
18
1179
Vastaukset
- Anonyymi
Sullon itäveikko seläs
- Anonyymi
Itävaikkojen mailla on ollut PIETARSAARELAISIA, jotka tulivat paikkakunnalla rikoksistaan kuuluisiksi ......
- Anonyymi
Senioriveikkojen autopartiointi on taas lisääntynyt pietarsaaren taajamassa.
Ihan tullaan kauempaakin julkisrauhaa tuijottelemaan ?- Anonyymi
Pietarsaarelaiset rikkoivat lakia ja rauhan ITÄVEIKKOJEN mailla ....
- Anonyymi
Hilijaa arvokkaana ruisaillaan taajamassa ja makioita mittaavia tuijotuksia jalankulkijoolle ilimaastaan.
Kyytinkö sitä?
- Anonyymi
PIETARSAAREN SALA METSÄSTÄJÄT: VITUTTAAKO ?????
- Anonyymi
Toivottavasti !!!!
- Anonyymi
En usko että heitä vituttaa mutta minua vituttaisi se että en osaisi kirjoittaa oikein....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko että heitä vituttaa mutta minua vituttaisi se että en osaisi kirjoittaa oikein....
Mielestäni Kokkolan pitäisi valloittaa Pietarsaari, ja tehdä asukkaista orjia ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni Kokkolan pitäisi valloittaa Pietarsaari, ja tehdä asukkaista orjia ....
Solis mahtava idea ni saisitte monikylddyyriä katukuvaanne roimasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solis mahtava idea ni saisitte monikylddyyriä katukuvaanne roimasti.
Minullakin on mielipide asiaan...
Mielestäni teidän tulisi ottaa hotellihuone Kokkolasta.
Puolivälinkrouvissa kohtaisitte toisenne ja näin Pietarsaaressa optimistisesti tuijottavien katurallikin rauhoittuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on mielipide asiaan...
Mielestäni teidän tulisi ottaa hotellihuone Kokkolasta.
Puolivälinkrouvissa kohtaisitte toisenne ja näin Pietarsaaressa optimistisesti tuijottavien katurallikin rauhoittuisi.No minun mielipidettä ei ole taaskaan kysytty mutta ajattelin sen tähän nyt sitten kuitenkin kirjata. Koska se on ainakin minulle tärkeä eli hyvä se on muidenkin tietää.
Eipä jää sitten hampaiston ja ikenien väliin vaivaamaan kuin kivi kenkässä.
Ihan tässä kuola tulvii takahampaistoon ajatuksesta miten ajomiehet ajaa Pietarsaaressa hoitomiehiä takaa.
Seuraavalla rundilla hoitomiehet ajaa ajomiehiä takaa ja molemmat on niinku sutta paossa.
Tekisi mieli vetää kunnon hawk tuit... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minun mielipidettä ei ole taaskaan kysytty mutta ajattelin sen tähän nyt sitten kuitenkin kirjata. Koska se on ainakin minulle tärkeä eli hyvä se on muidenkin tietää.
Eipä jää sitten hampaiston ja ikenien väliin vaivaamaan kuin kivi kenkässä.
Ihan tässä kuola tulvii takahampaistoon ajatuksesta miten ajomiehet ajaa Pietarsaaressa hoitomiehiä takaa.
Seuraavalla rundilla hoitomiehet ajaa ajomiehiä takaa ja molemmat on niinku sutta paossa.
Tekisi mieli vetää kunnon hawk tuit...SIIS HALUAT TULLA KÄLVIÄLLE SALAMETSÄSTÄMÄÄN ?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIIS HALUAT TULLA KÄLVIÄLLE SALAMETSÄSTÄMÄÄN ?????
Minunpa mielipide taas on niinkin suuri ja kovaääninen, että siihen piti teettää ihan hevoisten kengittäjällä sopiva hampaisto.
Nyt sitten on millä olla assioista mieltä ja tulla kuulluksi.
Jaa vai on SALARAKKAITA jonossa siellä KÄLÄVIÄLLÄ hoitomiehille.
JAAHA !
Maalitetaan kuuluttamalla sinne ajelemalla tulemaan niin on mitä SALAA odottaa. - Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
Minunpa mielipide taas on niinkin suuri ja kovaääninen, että siihen piti teettää ihan hevoisten kengittäjällä sopiva hampaisto.
Nyt sitten on millä olla assioista mieltä ja tulla kuulluksi.
Jaa vai on SALARAKKAITA jonossa siellä KÄLÄVIÄLLÄ hoitomiehille.
JAAHA !
Maalitetaan kuuluttamalla sinne ajelemalla tulemaan niin on mitä SALAA odottaa.Oletko sinä Kälviän salametsästäjien isä ?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko sinä Kälviän salametsästäjien isä ?
olen heidän kälynsä .
- Anonyymi00019
Salametsästävät Kälviällä ampumalla autosta ......
- Anonyymi00021
kuvasivat sen ja tekivät siitä rap - videon
erittäin kovia jätkiä !
- niistävät saarelaisia 6 -- 0
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää432218Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652088Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211950HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363931697Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75945
- 27909