Vein HP grome bookin romutukseen.En onnistunut irrotusta varten tunnistamaan kiintolevyä otin vain mielestäni siltä näyttäviä jotka tuhosin.Mieleeni tuli myöhemmin olisiko se ollut reunassa ollut pitkä ja kapea isokokoinen musta kappale jota en irroittanut, vaikka syötin intternettiin siitä numero ja kirjain sarjan ja vastaus oli kaiutin,olisiko se ollut väärä vastaus.
Mistä tunnistan kiintolevyn.
18
168
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä chromebookeissa on emmc-kovalevy. Se on juotettu piiri emolevyllä. Emmc- ja ssd-levyjen tyhjennykseen riittää pelkkä ylikirjoitus.
- Anonyymi
Normmaleja ssd kortteja niissä yleensä on. Olen vaihtanut moneen
Mm. lennuun vaihdoin 128G-->1T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normmaleja ssd kortteja niissä yleensä on. Olen vaihtanut moneen
Mm. lennuun vaihdoin 128G-->1TAi ihan Cromebookin vai?
- Anonyymi
Voi olla että se iso kappale oli akku
- Anonyymi
Ei siinä lukee että on.
- Anonyymi
Kirjoitat satuja, ei sulla ole koskaan Chromebookkia ole ollutkaan!
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on, se läppäri on jo romutuksessa.
- Anonyymi
ÄLÄ RUOKI TROLLIA!
- Anonyymi
Avaaja ei tiedä Chromebookeista mitään, niin ei sillä sellaista ole ollutkaan!
Avaajahan on toi normi winhiihuli, jolla ei välilyönti toimi! Silti sokee joka saitin satujutuillaan.- Anonyymi
Ottaako se noin koville kun chrome bookitkin vanhenee, jopa yllättävän nopsasti ja niihinhän ei sitten apupyöriä olekaan, ser-lavalle vaan mokomat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako se noin koville kun chrome bookitkin vanhenee, jopa yllättävän nopsasti ja niihinhän ei sitten apupyöriä olekaan, ser-lavalle vaan mokomat.
Ei vaan sinä ole satupapparainen! Kirjoitat valheita! SATUJA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan sinä ole satupapparainen! Kirjoitat valheita! SATUJA!
mee hoitoon satunesi, apina
- Anonyymi
Kauhapapparainen on kova satuileen!
- Anonyymi
Eihän avaaja erota windowskonetta chromebookistakaan, niin miten se erottaisia kovalevyn.
- Anonyymi
Ennenkuin alatte hihhuloimaan niin ottakaa selvää chromebookin tuki ajasta, ei sen kummempi kuin windowsilla tai muillakaan käyttiksillä.
- Anonyymi
Mene muolle lässyttään
- Anonyymi
Sehän ei ole kuin navalnyin kälätys ja mainoksia ei ole pakko kuunnella.
- Anonyymi
Oletko ihan sekaisin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817