Aloitin Sims 3:lla toteutetun tarinan. Tervetuloa lukemaan!
https://kuvastinsims.vuodatus.net/
- Maroo
Sims 3 tarina "Kerro kuvastin"
8
419
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedotus, Uusi osa julkaista, II/a ! (hah, on joo luonteva merkitsemistapa)
- Anonyymi
Olen luekellut tuota vaikka en ole mitään kommentoinut. Jatka vaan.
- Anonyymi
Kiva kuulla! Pääosin tämä on oma harrastus, mutta ajattelen, että joku muukin voi tästä iloita, niin jaan nettiin, ja tiedotan uusista osista.
Uusi osa julkaistu II/b
-Maroo - Anonyymi
Tiedotus, uusi osa julkaistu "III/a TROUBLED MINDS Caught up in a dream"
- Maroo - Anonyymi
Tiedotus, uusi osa julkaistu!
III/b TROUBLED MINDS Caught up in a dream
(linkki yhä ketjun aloituksessa)
- Maroo - Anonyymi
Uusi osa julkaistu, IV THE LUCKY ONES Jump into the heat
- Maroo - Anonyymi
Uusi osa julkaistu, "V MOST OF US ARE BITTER OVER SOMEONE"
- Anonyymi
Uusi osa julkaistu "VI/a SETTING FIRE TO OUR INSIDES FOR FUN"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875