Lämpimästi tervetuloa joulun pop up kakkukahvilaan Lauantaina 21.12 klo 12-17 🤩 Tarjolla ihania itse tehtyjä kakkuja sekä muita joulun herkkuja paikanpäällä syötäväksi tai kotiin vietäväksi. Tule nauttimaan ihanasta joulun tunnelmasta Lusin siniselle talolle, Lusinraitti 2.
21.12.2024 klo 12:00 - 17:00 Joulun pop up kakkukahvila Lusin sininen talo
15
348
Vastaukset
- Anonyymi
Lämpimästi tervetuloa joulun pop up kakkukahvilaan Lauantaina 21.12 klo 12-17 🤩
- Anonyymi
pop up kakkukahvila Lusin sininen talo!!!
- Anonyymi
Tarjolla ihania itse tehtyjä kakkuja sekä muita joulun herkkuja paikanpäällä syötäväksi tai kotiin vietäväksi. Tule nauttimaan ihanasta joulun tunnelmasta Lusin siniselle talolle, Lusinraitti 2.
- Anonyymi
Tule nauttimaan ihanasta joulun tunnelmasta Lusin siniselle talolle, Lusinraitti 2.
- Anonyymi
21.12.2024 klo 12:00 - 17:00 Joulun pop up kakkukahvila Lusin sininen talo
- Anonyymi
Lusi on niin syrjässä, että sinne ei ole tulossa ketään.
- Anonyymi
Joulun pop up kakkukahvila Lusin sininen talo
- Anonyymi
Silti sinne ei ole tulossa ketään, koska paikka on niin syrjässä ja kaukana kaikesta. Kaikki menee pelaamaan frisbeegolfia tai nettiin allekirjoittamaan kansalaisaloitetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti sinne ei ole tulossa ketään, koska paikka on niin syrjässä ja kaukana kaikesta. Kaikki menee pelaamaan frisbeegolfia tai nettiin allekirjoittamaan kansalaisaloitetta.
Lämpimästi tervetuloa joulun pop up kakkukahvilaan Lauantaina 21.12 klo 12-17 🤩!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpimästi tervetuloa joulun pop up kakkukahvilaan Lauantaina 21.12 klo 12-17 🤩!!
Silti, mainonta kannattaa, vaikka ketään ei tulisikaan.
- Anonyymi
Lämpimästi tervetuloa joulun pop up kakkukahvilaan Lauantaina 21.12 klo 12-17 🤩 Tarjolla ihania itse tehtyjä kakkuja sekä muita joulun herkkuja paikanpäällä syötäväksi tai kotiin vietäväksi. Tule nauttimaan ihanasta joulun tunnelmasta Lusin siniselle talolle!!
- Anonyymi
Kukaan ei tule, kaikki on kippiksellå pelaamassa frisbeegolfia tai kotona allekirjoittamassa kansalaisaloitteita.
- Anonyymi
21.12.2024 klo 12:00 - 17:00 Joulun pop up kakkukahvila Lusin sininen talo!!!
- Anonyymi
21.12.2024 klo 12:00 - 17:00 Joulun pop up kakkukahvila Lusin sininen talo!!!!!
- Anonyymi
Lämpimästi tervetuloa joulun pop up kakkukahvilaan Lauantaina 21.12 klo 12-17!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902