Hei! MInun Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti eli ääni kuuluu nauhoilta nopeutetusti. Mitä teen ja kuuluuko se edes siihen mankaan?? AUTTAKAA!!
Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti
9
260
Vastaukset
- Anonyymi
"kuuluuko se edes siihen mankaan??"
Täh? - Anonyymi
Siis tuolla "kuuluuko se siihen mankaan" tarkoitin sitä että onko se nauhojen nopeasti kuuluminen joku ominaisuus siinä mankassa, jonka tietenkin saa pois.
- Anonyymi
Laitteessahan on tuplanopeus kopiointi mahdollisuus, missä asennossa tämän valintakytkin on
- Anonyymi
Valintakytkimessä on kaksi valittavaa kopio-ominsisuutta, jotka ovat "normal" ja "high" ja olen kokeillut molempia mutta nauha pyörii silti nopeutetusti. Tämä mankka on lainassa minulla ja aluksi vain dekki 2 pyöritti nauhoja nopeutetusti mutta sitten kun olin muutaman kerran painanut ykkösdekissä playta niin sitten sekin dekki alkoi toistamaan nauhoja nopeutetusti. Saatoin kenties painaa jotain EHKÄ.
- Anonyymi
Auttaako tämä käyttöohje sinua??? Voit yrittää kääntää sitä suomeksi jos selaimesi on Firefox.
https://www.manualslib.com/manual/122541/Philips-Aw-7520.html
Näitä käyttöohjeita on useita netissä evätkä ne ole välttämättä samanlaisia. - Anonyymi
En valitettavasti saanut niitä Manualslibin itse oheita Suomennettua, joten kyseiset ohjeet eivät valitettavasti auttaneet.
- Anonyymi
Itsellä crome käytössä ja pöytäkoneella onnistu yhden käyttöohjeen kääntäminen ja meni jopa tallennettunakin suomeksi. En muista miten. Jotain kokeile/kiroile metodia noudattaen onnistu.
Lontoonmurteen taito kans olematon ja joitain ohjeita kääntänyt ihan pätkä kerrallaa kääntäjän avulla kopi/paste tekniikkaa, koonnut niistä sivuja ja saanut jonkin näköiset ohjeet avuksi. - Anonyymi
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
Älä nyt viitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726348- 1385772
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4863654Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1202059- 391361
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4021345- 731173
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471034Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56950