Hei! MInun Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti eli ääni kuuluu nauhoilta nopeutetusti. Mitä teen ja kuuluuko se edes siihen mankaan?? AUTTAKAA!!
Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti
9
270
Vastaukset
- Anonyymi
"kuuluuko se edes siihen mankaan??"
Täh? - Anonyymi
Siis tuolla "kuuluuko se siihen mankaan" tarkoitin sitä että onko se nauhojen nopeasti kuuluminen joku ominaisuus siinä mankassa, jonka tietenkin saa pois.
- Anonyymi
Laitteessahan on tuplanopeus kopiointi mahdollisuus, missä asennossa tämän valintakytkin on
- Anonyymi
Valintakytkimessä on kaksi valittavaa kopio-ominsisuutta, jotka ovat "normal" ja "high" ja olen kokeillut molempia mutta nauha pyörii silti nopeutetusti. Tämä mankka on lainassa minulla ja aluksi vain dekki 2 pyöritti nauhoja nopeutetusti mutta sitten kun olin muutaman kerran painanut ykkösdekissä playta niin sitten sekin dekki alkoi toistamaan nauhoja nopeutetusti. Saatoin kenties painaa jotain EHKÄ.
- Anonyymi
Auttaako tämä käyttöohje sinua??? Voit yrittää kääntää sitä suomeksi jos selaimesi on Firefox.
https://www.manualslib.com/manual/122541/Philips-Aw-7520.html
Näitä käyttöohjeita on useita netissä evätkä ne ole välttämättä samanlaisia. - Anonyymi
En valitettavasti saanut niitä Manualslibin itse oheita Suomennettua, joten kyseiset ohjeet eivät valitettavasti auttaneet.
- Anonyymi
Itsellä crome käytössä ja pöytäkoneella onnistu yhden käyttöohjeen kääntäminen ja meni jopa tallennettunakin suomeksi. En muista miten. Jotain kokeile/kiroile metodia noudattaen onnistu.
Lontoonmurteen taito kans olematon ja joitain ohjeita kääntänyt ihan pätkä kerrallaa kääntäjän avulla kopi/paste tekniikkaa, koonnut niistä sivuja ja saanut jonkin näköiset ohjeet avuksi. - Anonyymi
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
Älä nyt viitsi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14710853
- 525190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452393- 302093
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131671Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411502Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291204Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351156Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92915TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317872