Hei! MInun Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti eli ääni kuuluu nauhoilta nopeutetusti. Mitä teen ja kuuluuko se edes siihen mankaan?? AUTTAKAA!!
Philips aw 7520-tupladekkimankan molemmat dekit toistavat nauhoja nopeutetusti
9
330
Vastaukset 9
- Anonyymi
"kuuluuko se edes siihen mankaan??"
Täh? - Anonyymi
Siis tuolla "kuuluuko se siihen mankaan" tarkoitin sitä että onko se nauhojen nopeasti kuuluminen joku ominaisuus siinä mankassa, jonka tietenkin saa pois.
- Anonyymi
Laitteessahan on tuplanopeus kopiointi mahdollisuus, missä asennossa tämän valintakytkin on
- Anonyymi
Valintakytkimessä on kaksi valittavaa kopio-ominsisuutta, jotka ovat "normal" ja "high" ja olen kokeillut molempia mutta nauha pyörii silti nopeutetusti. Tämä mankka on lainassa minulla ja aluksi vain dekki 2 pyöritti nauhoja nopeutetusti mutta sitten kun olin muutaman kerran painanut ykkösdekissä playta niin sitten sekin dekki alkoi toistamaan nauhoja nopeutetusti. Saatoin kenties painaa jotain EHKÄ.
- Anonyymi
Auttaako tämä käyttöohje sinua??? Voit yrittää kääntää sitä suomeksi jos selaimesi on Firefox.
https://www.manualslib.com/manual/122541/Philips-Aw-7520.html
Näitä käyttöohjeita on useita netissä evätkä ne ole välttämättä samanlaisia. - Anonyymi
En valitettavasti saanut niitä Manualslibin itse oheita Suomennettua, joten kyseiset ohjeet eivät valitettavasti auttaneet.
- Anonyymi
Itsellä crome käytössä ja pöytäkoneella onnistu yhden käyttöohjeen kääntäminen ja meni jopa tallennettunakin suomeksi. En muista miten. Jotain kokeile/kiroile metodia noudattaen onnistu.
Lontoonmurteen taito kans olematon ja joitain ohjeita kääntänyt ihan pätkä kerrallaa kääntäjän avulla kopi/paste tekniikkaa, koonnut niistä sivuja ja saanut jonkin näköiset ohjeet avuksi. - Anonyymi
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy kyllä ihan Suomenkielisetkinn kun vähän viitsii etsiä
Älä nyt viitsi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211351Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 651245
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 44846
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123602- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555