Heips! Oon lukion ekan vuoden opiskelija. Tavoitteita on ja ne on korkeita. Mulla on kuitenki aika epävarma olo kokoajan, ja koska muitten kokemusten kuuleminen auttaa yleensä ois kiva kuulla kaikkee mahdollista. Mietityttää kokoajan, että onko tämmösellä keskiverrolla mahdollisuuksia edes M kirjoituksissa.
Olin yläkoulussa semmone 8.5 oppilas, miltä pohjalta muut on lähteny lukioo ja miten sujunu? Miten kirjotukset menny ja jos on hyviä vinkkejä lukemiseen tai ylipäätään tunneilla opiskeluun niin kertokaa ihmeessä! Onko se pitkä matikka oikeesti vaikeeta?
Seurailen vastauksia, kiitos etukäteen!
Kertokaa KAIKKI! Anteeks tää sekava teksti:D
Lukiossa pärjääminen
5
213
Vastaukset
- Anonyymi
riippuu siitä paljonko olet valmis panostamaan oppiaksesi. Mitä enemmän efforttia laitat opiskeluusi sitä enemmän myös opit. Mitä enemmän opit sitä paremmin myös menestyt,
- Anonyymi
Hiukan epävarma olo on realismia, sillä ei ylppäreissä mikään ihan varmaa ole etukäteen kenellekään.
Sinulla on korkeat tavoitteet. Siispä niitä kohti! - Anonyymi
Motivaatio on tosiaan aika korkealla, mutta opiskelutekniikat aika hukassa. Vinkkejä?
- Anonyymi
kenties thomaksen videoista löytyy niitä tarvittavia vinkkejä.
https://www.youtube.com/@Thomasfrank/videos - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kenties thomaksen videoista löytyy niitä tarvittavia vinkkejä.
https://www.youtube.com/@Thomasfrank/videosKiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211