Panin Ex Anppia

Anonyymi-ap

Asuin Helsngssä yksiössä,olin eronut avoliitosta noin vuosi aikasemmin,kun Ex Anoppi soiti ja kysyi saisko yösian ,kun lentää lomalle ja tulisi valmiiksi Helsinkin olisi sitten lento päivänä valmiina jo Helsingissä.Ja niin sovitin. Ei anoppia kuulunut sovituun aikaan,Ennen puolta yötä puhelin soi ja anopihan sielä oli,junassa oli tavannut miehen jonka kanssa oli menneet yksille Helsiniin saapumsen jälkeen ,ja kysyi voisiko tuoda hetkeksi mies vieraan mukaan .no ei siinä mitään,olin laittanut anopille patjan lattialle valmiiksi.ovi summeri soi ja laskin ne sisään,Ja hetken vaihdetiin kuulumiset ja painuin takas pehkuihin.Siinä hämärässä näin ja kuulin kun ne puuhasi ,anoppi otti poskeen huolella että sai kaverilta kalun seisomaan .hu hu oli kiimasen näköstä puuhaa livenä.kaveri paukutti anoppia takaa että läiske kävi.Kaverin lähdettyä anoppi ,makasi lepo rankana perse paljaana,jeesus että panetti sen live puuhan jälkeen.Kunnes anoppi huhuili että olenko hereillä ,ja olisiko mulla tupakaa.Nousin hakemaan tupakat ,ja mentiin pikku parvekeelle polttamaan .anoppi vähän nolona pyyteli käytöstä anteeksi ja pyysi että asja ei mensi se mihen korviin,lupasin että asja jää tänne.Siinä poltelessa se yllätyneenä sanoin herran jumala poika seisooko sulla ,kun tollee pullottaa etumus,sanoin että vähemmästäkin kun näin tedän puuhat lattialla.Siihen anoppi tuumasi,siinhän meillä mies on,olist tullu reilusti vaan mukaan jos kerran kalukin olis ollu valmiina,ja laittoi samalla käden jalkojeni väliin ,oh ho poika sullahan on aikamoinen patukka tällä ja jeesus ihan kovana .Eihän tätä voi tällä seksi jätää.jos pidetään ihan meidän välisenä,niin tuut yöksi mun viereen lattialle jos tämmönen vanha akka vielä kelpaa.olin ihan kipsissä noin suorasta ehdotuksesta.anopin käsi hiaroi kala bokserin läpi,sullahan on hyvän kokonen ja kova kalu.Mentiin sisälle anoppi livaaht vessaan,jäin ihmeissäni sängyn ladalle sistumaan,anoppi tuli ja kävi lattialle patjalle seläleen no tuletko samalla hiaroi jalko väliä ja sanoin tulehan nyt tänne se kalusi kanssa ,niin annetaan sille vähän vuosi kerta tavaraa tään ikään kuule minua on nussittu jo niin paljon ja tässä iässä ei kannata pillua pihdata.Sinä vaiheessa en epäröinnyt enää yhtään ,siinä sitä oltiin ja ihmeisään katsoin kun anoppi kaivoi kaluni esiin ,ompa sinulla jestas sentään komea kyrpä ja otti sen poskeen ,jumalauta se teki taivaalista,en meinannut uskoa näkyä kun anoppi on mun kalu suussa.Otin anopin hiuksista kinni ja aloin lykkimään kullin nuppia anopin suuhun ,pidin sen päätä paikallaan ja jatkoin lykkimistä ,vetelin sitä huolella poskeen,nyt minua ei pidätellyt enää mikään.tönäsin sen patjalle ja kokeilin sen pillua ,uskomaton tunne että mun sormi on anopin karvasessa äsken nussitussa pillussa.pane mua pane .kampesin jalkojen väliin ja aloin asetelemaan kullia vakoon.lykin kullin nupilla anopin pillua ,se alko inkumaan kun kumi lelu .tuupasin kerralla sisää koko varren mitalla sisään,ja lykin tasasta tahtia ,pane pane nyt poika ,jyystin hulluna onko hyvä onko kuiski mun korvaan,on jeesus on hyvä .anna mennä vaan pane pane noin se poika takoo kun kylä seppä..aamulla heräsin käsi anopin jakovälissä tolkuton aamu seisokki päällä.anoppi nänty ja katsoi juhla kunnossa olevaa kalua ,jestasa kun seisoo julmasti ja kävi haja reisin sen pälle ja otti sen hiaasti sisään,silmät pyöreenä tujotin kun isot tissit heilu panemisen tahtiin silmien edessä.sai kyrpä sellasta kyytiä että ei ole sellasta ennen saanutkaan .Anoppi kävi loma reisulla ja tullessa kävi luonani vielä panemassa,ja ei jäänyt siihen ,se oli vasta alkua ,nussitiin vuosia ,aina kun vaan oli tlaisuus,ja kehittyi melkoseksi rietasteluksi,eikä kukaan saanut koskaan tietää meidän puuhista.

8

2021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloitus voisi olla hyvä ja mielenkiintoinen, jos olisi kirjoitettu huolellisemmin. Nyt yhtä pötkyä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      117
      1709
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1448
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      120
      1286
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1272
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      145
      1236
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      149
      1201
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1175
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1101
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      989
    Aihe