Elisa ilmoitti sitten että nämä viimeisetkin (?) sekuntivelotteiset liittymät "yhtenäistetään" minuuttiveloitteisiksi 1.2. lähtien!! Ja tietenkin hintoja nostetaan siinä samalla. Missään ei enää taida olla sekuntivelotteisia liittymiä, kun ahneus on vallalla... Nyt olisi tilausta vanhoille hyville halpisliittymille joissa kuukausimaksukin oli jopa vain parin euron luokkaa!
Kuka helvetti keksikään alkaa ryövätä heti alkavan minuutin alussa etukäteen koko rahan?? Törkeää.. laitonta pitäisi olla. Lyhyitä muutaman sekunnin puheluita ei siis kannata soittaa enää ollenkaan. Vaan entä kun jollain on vastaaja joka kytkeytyy heti päälle, veloitus ehtii alkaa, eli sinne kilisi koko minuutin maksu operaattorin pohjattomaan kassaan, mutta varsinainen puhelu ei koskaan ala..
Onneksi nykyisin monet puhelut voi tehdä watsapinkin kautta.... kaikkia muita kannattaakin tästä lähin karttaa ja yrittää välttää viimeiseen saakka. Siihenkin tosin tarvii nettiyhteyttä, joten latausliittymässä sekin hyödyttää vain jos sen saa yhdistettyä jostain muualta kuin liittymän kautta.
Latausliittymätkin pian pilalla
8
129
Vastaukset
- Anonyymi
En tiennytkään että joku soittaa puheluja sekuntikello kädessä.
- Anonyymi
Sinäkö riemuiten maksat koko minuutin hinnan heti kättelyssä vaikka puhelu kestäisi muutaman sekunnin?
- Anonyymi
Hyttysen ininää sähkön siirtohintaan verrattuna!!!
- Anonyymi
Mitä ihmettä sähkön hinta tähän liittyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sähkön hinta tähän liittyy?
No liittyy se sillä sähkön kallistuessa myös puhelinliittymät kallistuu kun ei nuo puhelinmastot toimi pyhällä hengellä.
- Anonyymi
Pikku hiljaa hivutellen huomaamatta laskua kasvatetaan.
- Anonyymi
En ole edes tiennyt, että on sekunneittainkin laskutettavia liittymiä! 😁 Ei aika ja kiinnostus riitä ihan kaikkeen.
- Anonyymi
Mulla onkin rajaton DNA liittymä joten ei haittaa vaikka laskutetaan alkavan minuutin mukaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892