Latausliittymätkin pian pilalla

Anonyymi-ap

Elisa ilmoitti sitten että nämä viimeisetkin (?) sekuntivelotteiset liittymät "yhtenäistetään" minuuttiveloitteisiksi 1.2. lähtien!! Ja tietenkin hintoja nostetaan siinä samalla. Missään ei enää taida olla sekuntivelotteisia liittymiä, kun ahneus on vallalla... Nyt olisi tilausta vanhoille hyville halpisliittymille joissa kuukausimaksukin oli jopa vain parin euron luokkaa!
Kuka helvetti keksikään alkaa ryövätä heti alkavan minuutin alussa etukäteen koko rahan?? Törkeää.. laitonta pitäisi olla. Lyhyitä muutaman sekunnin puheluita ei siis kannata soittaa enää ollenkaan. Vaan entä kun jollain on vastaaja joka kytkeytyy heti päälle, veloitus ehtii alkaa, eli sinne kilisi koko minuutin maksu operaattorin pohjattomaan kassaan, mutta varsinainen puhelu ei koskaan ala..
Onneksi nykyisin monet puhelut voi tehdä watsapinkin kautta.... kaikkia muita kannattaakin tästä lähin karttaa ja yrittää välttää viimeiseen saakka. Siihenkin tosin tarvii nettiyhteyttä, joten latausliittymässä sekin hyödyttää vain jos sen saa yhdistettyä jostain muualta kuin liittymän kautta.

8

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiennytkään että joku soittaa puheluja sekuntikello kädessä.

• Anonyymi

Sinäkö riemuiten maksat koko minuutin hinnan heti kättelyssä vaikka puhelu kestäisi muutaman sekunnin?

• Anonyymi

Hyttysen ininää sähkön siirtohintaan verrattuna!!!

• Anonyymi

Mitä ihmettä sähkön hinta tähän liittyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sähkön hinta tähän liittyy?

No liittyy se sillä sähkön kallistuessa myös puhelinliittymät kallistuu kun ei nuo puhelinmastot toimi pyhällä hengellä.

• Anonyymi

Pikku hiljaa hivutellen huomaamatta laskua kasvatetaan.

• Anonyymi

En ole edes tiennyt, että on sekunneittainkin laskutettavia liittymiä! 😁 Ei aika ja kiinnostus riitä ihan kaikkeen.

• Anonyymi

Mulla onkin rajaton DNA liittymä joten ei haittaa vaikka laskutetaan alkavan minuutin mukaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe