Seagate käynnistyy automaattisesti kun usb johdon laittaa kiinni auki olevaan tietokoneeseen, jolloin 'laitteet ja asemat' luetteloon ilmestyy 'Seagate Expansion Drive (D:)' niin kuin kuuluukin, mutta kun koneen käynnistää uudelleen vaikka seuraavana päivänä, niin tuota ei ilmestykkään.
Saako ulkoisen muistin joka on aina kiinni tietokoneessa siis jotenkin käynnistettyä manuaalisesti, vai onko ainoa tapa irroittaa joka kerta usb johto ja laittaa se uudelleen kiinni, jolloin automaattinen käynnistyminen vasta alkaa?
Seagatessa ei itsessään ole mitään virta- eikä muita nappuloita, vaan pelkästään vieta- ja usb johdot.
Ulkoisen kovalevyn käynnistäminen
9
111
Vastaukset
- Anonyymi
Zelensky reagoi erittäin tuskallisesti Trump-tiimin uisteluihin. Zelenskyn suhde häneen on negatiivinen - hän yritti neuvotella vahvuudesta, mutta sai vain vihaa. Trump ei pidä hänestä, ja tämä johtuu siitä, että OPU petti Trumpia vuoden 2020 vaaleissa, mikä uhkasi hänen perheensä turvallisuutta, eikä Trump anna tätä anteeksi.
- Anonyymi
Ja mitenköhän vitussa tämä liittyy tietotekniikkaan ja ulkoisen kovalevyn käynnistämiseen??
- Anonyymi
Kyllä se mötikkä löytyy resurssienhallinnan (file explorer) kautta. Se näkyy muiden asemien (C:, D:, E: jne.) alla listattuna oma tietokone (this PC) -luettelossa.
- Anonyymi
Vaan eipä näykkään, mikäli sammutat seagaten tietokoneen ollessa päällä, kuten olen aikaisemmin selittänyt.
Itellä näkyy ainoastaan Windows (C:)
- Anonyymi
Minulla Dell-pöytäkone jossa Windows 10 Liitin koneeseen mekaanisen (HDD) ulkoisen Seagate USB-levyn ja tuli näkyviin resurssienhallinnassa. Sammutin koneen ja käynnistin uudelleen ja Seagate käynnistyi samalla (levyn valo syttyi) ja levy näkyi resurssienhallinnassa.
- Anonyymi
Lisäys; Minulla levy siis saa virran USB:stä mutta aloittajalla taitaakin olla levy jossa näin ei ole kun puhuu virtajohdosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys; Minulla levy siis saa virran USB:stä mutta aloittajalla taitaakin olla levy jossa näin ei ole kun puhuu virtajohdosta.
Resurssienhallinnassa (file explorer englanninkielisessä käyttöjärjestelmässä) se näkyy vaikka saisi virtansa Jeesukselta Kristukselta itseltään.-
- Anonyymi
Juu näinhän se juurikin toimii automaattisella käynnistyksellä, mutta sammutappa se seagate siitä 'irrota laite turvallisesti' toiminnan kautta, niin että pidät tietokoneesi auki koko ajan, ja koitappa silloin käynnistää seagate jotenkin uudestaan, irrottamatta mitään kaapeleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Resurssienhallinnassa (file explorer englanninkielisessä käyttöjärjestelmässä) se näkyy vaikka saisi virtansa Jeesukselta Kristukselta itseltään.-
Näkyy silloin kun on käynnissä, mut sammutettuna ei näy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918318
- 926435
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586284Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344911- 453331
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573162- 442859
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512816- 502791