Mutta pojille naurettaisii, jos he menisivät tyttöjen aloille.
Tytöille ei naureta, vaikka he menisivät poikien aloille
6
248
Vastaukset
- Anonyymi
Aika lapsellinen käsitys sulla. Ei ole olemassa mitään ns. poikien tai tyttöjen aloja. On olemassa vain joukko eri ammatteja. Jokainen lähtee sellaiselle alalle, minkä omimmaksi kokee.
- Anonyymi
Autoala on enemmän pojille, vaatetusala tytöille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autoala on enemmän pojille, vaatetusala tytöille.
Ei se enää mene ihan noinkaan. Ei ole kerta tai kaksi, kun nähnyt naispuolisen rekkakuskin, on tullut nähtyä myös naispuolinen kuski jäteauton ratissa. Tuo on aika fyysistä hommaa, ja autoa joutuu peruuttamaan hyvinkin ahtaisiin paikkoihin. Naisia näkee nykyään hyvin moninaisissa ammateissa, poliisina, ensihoitajana ambulanssissa, rekkakuskina, varasto- ja logistiikan tehtävissä. Eipä naispuolinen taksikuskikaan ole poikkeus.
- Anonyymi
Naispapille nauretaan ja pitääkin nauraa!
- Anonyymi
Tuollainen kommentti kertookin susta ihan riittävästi, eikä mitenkään mairittelevassa mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen kommentti kertookin susta ihan riittävästi, eikä mitenkään mairittelevassa mielessä.
Tuo ei ollut minun, aloittajan kommentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627