Sukulaiset

Anonyymi-ap

Kaverin kanssa kehiteltiin oma sanonta: ei se vielä mitään, jos ei sukulaisista ole mitään apua, tukea tai hyötyä . Kunhan heistä ei olis suoranaista haittaa ja jarrua eikä panis kapuloita rattaisiin. Oikein lämpimät terveiset kaikille sukulaisille.

6

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla ei ole sukulaisista mitään harmia, ei koveristakaan kun niitä ei ole,

• Anonyymi

Juu mitä sukulaisista ne vie vaan rahaa ja utelee kaikkea ja jos kyselet tai pyydät rahaa vaikka niin ei ole sellaisia ovat tutut ja sukulaiset rahan pyytäjät .t.wigberinsin .karhu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mitä sukulaisista ne vie vaan rahaa ja utelee kaikkea ja jos kyselet tai pyydät rahaa vaikka niin ei ole sellaisia ovat tutut ja sukulaiset rahan pyytäjät .t.wigberinsin .karhu

`vippaa manu muutama markka

• Anonyymi

Parhaat jouluvalot ovat anopin auton takavalot.

• Anonyymi

No joo, totta tuokin ja ihan täysin.
      Ei siinä mitään, jos eivät ole tukena läheisilleen kuten sukulaisten pitäisi, kunhan eivät myöskään sitten ole häiriöksikään tai haitaksi.
      Itse olen jo vuosia sitten hoksannut saman ja elänyt sen mukaan.
      Ja olen katkaissut välini oikeastaan kaikkiin sukulaisiin, joista ei ole mitään muuta, kuin haittaa, riesaa ja aiheuttavat mielipahaa olematta avuksi tarvittaessa tm.
      Osa on kyllä osannut pysyä pois kuvioista muutenkin. Kun heistä ei ole hyvään, mutta eivät ole onneksi aiheuttaneet rasitteitakaan sitten.

• Anonyymi

Samaa mieltä, ja melkeinpä niin että parhaiten pärjääjät ovat kylmimpiä huonoiten pärjääviä kohtaan. Valitettavasti tämmönen on selkeesti yleistynyt, että ollaan mielinkielin ja kontaktissa, kun on rahallista tai muuta hyötyä/asiaa, mutta emotionaalisesti ollaan lähes psykoja ignooraamalla ja denialisoimalla😦

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      74
      7467
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      73
      7269
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      153
      5914
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4847
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4129
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3830
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3447
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      37
      3368
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      80
      2843
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2512
    Aihe