Kaverin kanssa kehiteltiin oma sanonta: ei se vielä mitään, jos ei sukulaisista ole mitään apua, tukea tai hyötyä . Kunhan heistä ei olis suoranaista haittaa ja jarrua eikä panis kapuloita rattaisiin. Oikein lämpimät terveiset kaikille sukulaisille.
Sukulaiset
8
495
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla ei ole sukulaisista mitään harmia, ei koveristakaan kun niitä ei ole,
- Anonyymi
Juu mitä sukulaisista ne vie vaan rahaa ja utelee kaikkea ja jos kyselet tai pyydät rahaa vaikka niin ei ole sellaisia ovat tutut ja sukulaiset rahan pyytäjät .t.wigberinsin .karhu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mitä sukulaisista ne vie vaan rahaa ja utelee kaikkea ja jos kyselet tai pyydät rahaa vaikka niin ei ole sellaisia ovat tutut ja sukulaiset rahan pyytäjät .t.wigberinsin .karhu
`vippaa manu muutama markka
- Anonyymi
Parhaat jouluvalot ovat anopin auton takavalot.
- Anonyymi
No joo, totta tuokin ja ihan täysin.
Ei siinä mitään, jos eivät ole tukena läheisilleen kuten sukulaisten pitäisi, kunhan eivät myöskään sitten ole häiriöksikään tai haitaksi.
Itse olen jo vuosia sitten hoksannut saman ja elänyt sen mukaan.
Ja olen katkaissut välini oikeastaan kaikkiin sukulaisiin, joista ei ole mitään muuta, kuin haittaa, riesaa ja aiheuttavat mielipahaa olematta avuksi tarvittaessa tm.
Osa on kyllä osannut pysyä pois kuvioista muutenkin. Kun heistä ei ole hyvään, mutta eivät ole onneksi aiheuttaneet rasitteitakaan sitten.- Anonyymi
Samaa mieltä, ja melkeinpä niin että parhaiten pärjääjät ovat kylmimpiä huonoiten pärjääviä kohtaan. Valitettavasti tämmönen on selkeesti yleistynyt, että ollaan mielinkielin ja kontaktissa, kun on rahallista tai muuta hyötyä/asiaa, mutta emotionaalisesti ollaan lähes psykoja ignooraamalla ja denialisoimalla😦
lajijasuris
- Anonyymi00008
Olipahan tyhmä sanonta!
Suku on paras ja sen tulee pitää AINA yhtä.- Anonyymi00009
Tulee vai? Heh. Astu joskus ulos itsepetoskuplastasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens112714Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1092560- 1772410
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1512049Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241644Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille
Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast4581099- 82832
- 45777
Kievarin pöydät
Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul15722Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti
Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll151713