olenko itsekäs?

rouva elokuu

Ajattelin kysyä mielipiteitä/olenko aivan liian itsekäs teiltä?
Valitsin kaason vuosi sitten ja hän otti ilolla kunnian vastaan, MUTTA
ensimmäistä kertaa pukuja sovittaessani kaasoni txt koko sovituksen ajan -> pahoitin mieleni.
häämessuille kävi kutsu, mutta kaaso laittoi viestin, että potee krapulaa -> pahoitin mieleni.
ilmoitin hänelle jo aika päiviä sitten päivämäärät, joihin toivoin hänet mukaan, mutta aina tuntui olevan muuta menoa.
viime viikolla oli sitten suunnittelupalaveri, jossa olivat bestman ja hänen vaimonsa sekä omat vanhempani, mutta kaaso olikin omalla kyläkäynillä, kun ei voinut muulle päivälle siirtää, vaikka pitkä kesäloma kuten kyläpaikan isäntäväellä -> pahoitin mielen.
kaaso on laittanut muutaman kerran, kun olen ilmaissut mielipahani, että kaason voi vielä vaihtaa.
no nyt sitten päätin näin, koska ajattelin ettei minun tarvitse pahoittaa moisesta mieltäni, kun kyseessä on elämäni tärkein päivä.
kerroin kyllä alussa kaasolleni, että askartelen kaiken itse, koska olen sen luonteinen ja hän ymmärsi.
mutta mitä te olette mieltä moisesta?

9

1794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaria

      Et ole ollenkaan itsekäs. Itsekin olisin lopettanut kaason tehtävän. Hänen kuuluisi olla sinun tukena, eikä toisinpäin.

      Aurinkoista hääpäivää toivottaen, Maaria

      • rouva elokuu

        Kiitos Maaria kannustavasta teksistä!
        Oikein leppoisaa kesää sinullekin!


    • nea

      Voi kamala, ymmärrän sinua täysin! Et todellakaan ole itsekäs, sinullakin on oikeus ikimuistoisiin häihin, mutta myös ikimuistoisiin valmisteluihin.

      Onnea ja iloa! :)

    • Hellu

      Ehkä hän ei halunnut kaasoksi alunperinkään. Mutta ei kehdannut kieltäytyä. Vaikka nolompaa tälläinen käytös on. Tai kieltäytyminenhän ei ole yhtään noloa. Jos ei aika riitä tai ei ole muuten halua niin voi tietysti kieltäytyä. Silloin kun kaasoksi kysytään. Harmillista, jos joutuu vaihtamaan kaason esim. ihan viime tipassa.

      Tai ehkä hän on vain välinpitämätön, eikä ajattele muita ihmisiä. Osasiko kaaso edes pyytää anteeksi tai selittää käytöstään?

    • ole itsekäs

      Itse olin tossa just bestmäni ja ymmärrän sun kantas
      tosi hyvin, eli surutta kaaso vaihtoon.

    • mitä ihmettä

      kaasolla ylipäänsä tehdään? Mikä tämä tämmöinen kaaso oikein on? Ennenkin on naimisiin päästy ilman typeriä kaasoja ja bestmänejä ja askarteluja ja häämessuja ja polttareita ja suunnittelupalavereja ja kaikenlaista IDIOOTTIhörsellystä.

      • Aino

        Että miksi tui hiton moinen hössötys??? Ne on vain häät, ei lääkkeen keksiminen syöpään, ym. aidosti tärkeää. Tällä palstalla näkyy pelottavan paljon umpineuroottisten nuorikkojen minä-olen-maailmannapa-minunhäät-minä-minä-kirjoituksia. Mitenkähän ennen edes naimisiin osattiin mennäkään! hah!


      • sinä

        ylipäätään teet tällä palstalla? Tämä on tarkoitettu nimenomaan neuroottisille hössöttäjille.
        Mikäli menee säkkipäällä naimisiin ilman rimpsuja, röyhelöitä, kaasoja yms niin ei niitä häitä tarvi suunnitella joten mitä hemmetin ideoita te täältä etsitte???


      • poola

        Minun hääni olivat vasta. Meni ihan ilman suurempia arkarteluja, ohjelmia ynnä muita. Syötiin vaan ja juhlittiin. Eikö se ole pääasia, eikä mitkään turhat ja kalliit puitteet? Ymmärrän kaasoasi hyvin, ei ketään kiinosta auttaa kun järjestelyt menevät ihan yli äyräiden. Saa toki järjestää, mutta on tässä elämässä muutakin, niinkö se itse AVIOLIITTO.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe