yöllisten leikkausten vähäisyys ? Eikö samoilla perusteilla voisi lopettaa monta paloasemaa, tai vähintään puolustusvoimat, eihän meillä ole sodittu 1945 jälkeen ?
Aivan turhaa kulunkia ?
Persuhallituksen perustelut yöpäivystysten lopettamisesta ovat varsin liikuttavia,
14
107
Vastaukset
- Anonyymi
Lopetetaanko Suomen lippujen valmistuskin, kun persut haluavat
hakaristilipun ? - Anonyymi
mielitautinen aloitt ja mielestäni lähestyy paattia koska jankutus vain oharhaisena jatkuu psyko
- Anonyymi
Ministeri puhui vähän mutta asiaa.
- Anonyymi
Yöllisten leikkausten vähäisyys. Minun lapsenlapsi on leikkaussalissa työssä ja ja yhtämittaa tekevät koko yön töitä . Nii; että turhaa puppua tuo ettei tarvita leikkauksia
Kaikkea saattuu koko aan ja se joka ei ole töissä hoitoalalla vissiin kuvittelee että siellä vaan juodaan kahvia kaiken aikaa eikä tehdä mitään. Päättäjillä ei ole pienintäkään käsitystä näistä asioista silti tekevät älyttömiä päätöksiä .
Kirurgi voi myös sairastua ainaisessa paineessa , joten hoitoalan ihmisiä tulee kouluttaa enemmän.kenenkään elämä ei saa roikkua siinä ettei ole leikkaavat kirurgia paikalla .
Sellaisen ihmisen jolla ei ole jostain asiasta kokemusta ei pitäisi tehdä päätöksiä asioista mistä ei tiedä mitään .- Anonyymi
Vain niistä sairaaloista lakkautetan yöpäivystys, missä sitä muutenkin vähemmän tarvitaan.
Esimerkkinähän oli sairaala, jossa oli tarvinnut tehdä yöllä vain kolme leikkausta vuoden aikana.
Turha sellaisessa on pitää kirurgia reservissä läpi yön.
Siinä yöpäivystysten lakkauttamisessa tuskin on sitten kysymys sairaalasta, jossa lapsenlapsesi on yötä päivää yhtämittaa leikkaussalissa töissä (mitä on tosin vaikea niellä yhdellä syömisellä). - Anonyymi
Juuri näin se on ! Amatöörit on päättämässä tarvitaanko yöpäivystyksiä
ja menee päin h****ttiä. - Anonyymi
Eli kaikilla päättäjillä tulisi olla esim. kirurgin koulutus ja kokemusta kirurgina toimimisesta..?
Minusta mm. eduskunnassa on jo turhankin monta lääkärinkoulutuksen saanutta, nyt heidän pitkä ja yhteiskunnalle kallis koulutuksensa menee aivan hukkaan, he eivät auta nyt sairastavia...
- Anonyymi
Niin todella liikuttavia.
Luulevat ressukat, että Kela-taksi tai ambulanssi ei maksa mitään.
Minusta tuntuu, että meitä vedetään aika lailla nenästä.
Rahaa kerätään muuhun. Turvatoimiin?
Bengalitikku- Anonyymi
Hallitus l u u l e e vetävänsä kansaa nenästä, mutta me tiedämme tasan tarkkaan
kieron hallituksen kieron meiningin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallitus l u u l e e vetävänsä kansaa nenästä, mutta me tiedämme tasan tarkkaan
kieron hallituksen kieron meiningin.Niin. Olen samaa mieltä. Lisää velkaa ja tukia minulle. Ja sairaaloita pitää olla ja kouluja. Pitää olla kylässä koulu, vaikka ei ole yhtään lasta. Joskus voi syntyä, ei tiedä. Ja hyvä on silloin olla koulu ruokaloineen ja liikuntapaikkoineen. Ja silloin pitää olla terveyskeskuskin ja leikkaussali lääkäreineen. Kun ei tiedä kuka voi ajaa ohitse ja silloin voi tulla onnettomuuskin. Pitää olla kylässä yliopistosairaala. Kyllä ihmisellä pitää olla postinumerosta riippumatta pitää olla. Joku voi tulla…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Olen samaa mieltä. Lisää velkaa ja tukia minulle. Ja sairaaloita pitää olla ja kouluja. Pitää olla kylässä koulu, vaikka ei ole yhtään lasta. Joskus voi syntyä, ei tiedä. Ja hyvä on silloin olla koulu ruokaloineen ja liikuntapaikkoineen. Ja silloin pitää olla terveyskeskuskin ja leikkaussali lääkäreineen. Kun ei tiedä kuka voi ajaa ohitse ja silloin voi tulla onnettomuuskin. Pitää olla kylässä yliopistosairaala. Kyllä ihmisellä pitää olla postinumerosta riippumatta pitää olla. Joku voi tulla…
Sinulle tuskin tule edes joulupukki...
- Anonyymi
Ei kansalaiset vaadi liikaa, hyväksyy kohtuulliset leikkaukset kunhan hallitus onnistuisi tavoitteissaan.
Missä hallitus on onnistunut.- Anonyymi
Sikaansa kuluttavan pellemul keron aktivioinnissa
- Anonyymi
Seuraan sikaansa kuluttavan mul keropellen ähki mistä milloinkin vasta 19 45 illalla jälkeen jos siloinkaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101