Tuomittu raiskauksista ja pahoinpitelystä
Ug räppäri tuomittu
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nimi oli?
- Anonyymi
Juhani Saksikäsi
- Anonyymi
Onks tää siis sama tyyppi joka räppäs joskus possuista ja sandaaleista?
- Anonyymi
Sama pelle
- Anonyymi
Tää sama kyseinen lurjus ahdisteli mun ystävää muutama vuosi takaperin
- Anonyymi
Tuttavan tuttu. Kuulin et on 5 lasta 5 eri naisen kaa. Ainaki sillä saralla aktiivinen. Uutta musaa koitin kuunnella mut sattu korviin
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Tietääkseni 3 lasta on. Se taas on täysin totta, että pahoinpiteli exän ja kuristi. Raiskauksista en osaa sanoa. Varoitus kuitenkin. Kenenkään ei tulis deittailla Juhani Saksikäsi aka P.Arolaa
- Anonyymi
Näin kerran tän tyypin ihan sattumalta. Kyllä olemus jo itsessään kertoi todella paljon.
- Anonyymi
Kuulin tästä muuallaki. Kuulostaa sairaalta koko tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039