Olin repinyt 2 raamattua

Anonyymi-ap

On surkeita kirjoja, jotka vihaavat naisia ja miehille annetaan enemmän anteeksi siinä.
Tasa-arvo kaukana.
Samaa paskaa kuin Koraani, voisin repiä koraaninkin mutta en viitsi tuhlata rahaa siihen, raamatutkin olin saanut ilmaiseksi ja oli halpoja merkkejä. Kalliin merkin olin myynnyt..

7

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas en repinyt Raamattua, vaan heitin sen roskiin, kun huomasin kristittyjen käyttäytymisen täällä, itämaisella foorumilla. Aivan hirvittävää käytöstä kristityiltä.

• Anonyymi

Raamattu itse ei tietenkään ole syyllinen, voidaan jättää satukirjaksi, mutta tietenkin se on liian julma lapsille iltasaduksi.

• Anonyymi

Ihme ja kumma, mitä nuo kristityt saavat aikaan foorumeilla, vihaa kristinuskoa kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu itse ei tietenkään ole syyllinen, voidaan jättää satukirjaksi, mutta tietenkin se on liian julma lapsille iltasaduksi.

Ap

"Raamattu ei ole syynä "

No onhan se sikäli mikäli, että siinä vaaditaan toteuttamaan sairaita asioita "jumalan nimissä ".
        Tekosyy tehdä pahoja juttuja.
        Muslimit tekevät samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja satukirja se on.
        Raamattu ja koraani on keksitty tekosyyksi et "Minä saan hakata vaimoa, saan pyytää kivutystä tyttärelleni tai vaimolleni milloin vain". Mutta mitä saan miehenä tehdä mitä vain.

Jos on jo tuollaisia ajattelutapoja tottakai kristinusko ja islam kiinnostavat.
        Maalliset ovat onneksi kristinuskon jo pääosin kuriin laittaneet, kristityt tappoivat ennen ihmisiä, enimmäkseen naisia. Eipä kristityt voi minua tappaa, ennen tosin olisivat kun heillä ei lakeja kuin mooses viidakonlaki .

Muslimeille pitäisi tehdä sama, laittaa kuriin kuten kristityt.

Eli sanotaanko raamattu ja koraani ei itse aiheuta tuota, mutta jos kyseiset arvot kiinnostavat, keksivät tekosyynä "meidän Jumala hyväksyy että nainen hellan ja nyrkin välissä" sanovat kristityt ja muslimit

• Anonyymi

Eikä kristityt (200 vuotta sitten, n. 1800 luvullq) ja muslimit pyytäneet usein poikalapsilleen kivitys tuomiota / hirttotuomiota tai muita jos harrastivat seksiä . Tyttärille vain .

Parempi olla reilu ja tasa-arvon kannattaja ja suojella tyttäriä moisilta uskonnoista

• Anonyymi

Raamatun mukaan nainen luotiin Aadamin kylkiluusta miestä varten. Ja kaikki uskonnot ovat perin miehisiä.

Eevalle ei tosiaan annettu paljoa apua kehittää itseään ihmisenä mihinkään omaan suuntaan, vaan hänet alistettiin miehen valtaan.

Mutta evoluution mukaan ihmiset ovat apinoista lähtöisin. Ja tuo teoria tarjosi puhtaan pöydän miehen ja naisen välisten suhteiden miettimiseen.

Yleisesti voidaan sanoa että Raamattua noudattava mies ei edes naimisiin pääse. Vaan vain sellaiset evolutionistit jotka osaa mielistellä.

Pyhät kirjat kertoo että Jumalan Pojat estää ihmiseltä aina kaikki naimahankkeet. Ja kokemus on osoittanut sen todeksi.

Evolutionistit ovat ehkä se parempi ratkaisu verraten raamatun noudattajiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      285
      26854
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2284
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1630
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1540
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1311
    6. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      34
      1304
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1008
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      87
      856
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      810
    Aihe