On surkeita kirjoja, jotka vihaavat naisia ja miehille annetaan enemmän anteeksi siinä.
Tasa-arvo kaukana.
Samaa paskaa kuin Koraani, voisin repiä koraaninkin mutta en viitsi tuhlata rahaa siihen, raamatutkin olin saanut ilmaiseksi ja oli halpoja merkkejä. Kalliin merkin olin myynnyt..
Olin repinyt 2 raamattua
7
181
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas en repinyt Raamattua, vaan heitin sen roskiin, kun huomasin kristittyjen käyttäytymisen täällä, itämaisella foorumilla. Aivan hirvittävää käytöstä kristityiltä.
- Anonyymi
Raamattu itse ei tietenkään ole syyllinen, voidaan jättää satukirjaksi, mutta tietenkin se on liian julma lapsille iltasaduksi.
- Anonyymi
Ihme ja kumma, mitä nuo kristityt saavat aikaan foorumeilla, vihaa kristinuskoa kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattu itse ei tietenkään ole syyllinen, voidaan jättää satukirjaksi, mutta tietenkin se on liian julma lapsille iltasaduksi.
Ap
"Raamattu ei ole syynä "
No onhan se sikäli mikäli, että siinä vaaditaan toteuttamaan sairaita asioita "jumalan nimissä ".
Tekosyy tehdä pahoja juttuja.
Muslimit tekevät samaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja satukirja se on.
Raamattu ja koraani on keksitty tekosyyksi et "Minä saan hakata vaimoa, saan pyytää kivutystä tyttärelleni tai vaimolleni milloin vain". Mutta mitä saan miehenä tehdä mitä vain.
Jos on jo tuollaisia ajattelutapoja tottakai kristinusko ja islam kiinnostavat.
Maalliset ovat onneksi kristinuskon jo pääosin kuriin laittaneet, kristityt tappoivat ennen ihmisiä, enimmäkseen naisia. Eipä kristityt voi minua tappaa, ennen tosin olisivat kun heillä ei lakeja kuin mooses viidakonlaki .
Muslimeille pitäisi tehdä sama, laittaa kuriin kuten kristityt.
Eli sanotaanko raamattu ja koraani ei itse aiheuta tuota, mutta jos kyseiset arvot kiinnostavat, keksivät tekosyynä "meidän Jumala hyväksyy että nainen hellan ja nyrkin välissä" sanovat kristityt ja muslimit - Anonyymi
Eikä kristityt (200 vuotta sitten, n. 1800 luvullq) ja muslimit pyytäneet usein poikalapsilleen kivitys tuomiota / hirttotuomiota tai muita jos harrastivat seksiä . Tyttärille vain .
Parempi olla reilu ja tasa-arvon kannattaja ja suojella tyttäriä moisilta uskonnoista
- Anonyymi
Raamatun mukaan nainen luotiin Aadamin kylkiluusta miestä varten. Ja kaikki uskonnot ovat perin miehisiä.
Eevalle ei tosiaan annettu paljoa apua kehittää itseään ihmisenä mihinkään omaan suuntaan, vaan hänet alistettiin miehen valtaan.
Mutta evoluution mukaan ihmiset ovat apinoista lähtöisin. Ja tuo teoria tarjosi puhtaan pöydän miehen ja naisen välisten suhteiden miettimiseen.
Yleisesti voidaan sanoa että Raamattua noudattava mies ei edes naimisiin pääse. Vaan vain sellaiset evolutionistit jotka osaa mielistellä.
Pyhät kirjat kertoo että Jumalan Pojat estää ihmiseltä aina kaikki naimahankkeet. Ja kokemus on osoittanut sen todeksi.
Evolutionistit ovat ehkä se parempi ratkaisu verraten raamatun noudattajiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1401777
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir270907- 34789
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.66697Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik29661Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta5654Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44651Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48636Mun veikkaus
On se, että jos/kun tavataan ja aletaan juttelemaan, tajutaan, että ollaan jotain muuta kuin kuviteltiin. Ja kupla puhke53602- 43600