Olin repinyt 2 raamattua

Anonyymi-ap

On surkeita kirjoja, jotka vihaavat naisia ja miehille annetaan enemmän anteeksi siinä.
Tasa-arvo kaukana.
Samaa paskaa kuin Koraani, voisin repiä koraaninkin mutta en viitsi tuhlata rahaa siihen, raamatutkin olin saanut ilmaiseksi ja oli halpoja merkkejä. Kalliin merkin olin myynnyt..

7

571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas en repinyt Raamattua, vaan heitin sen roskiin, kun huomasin kristittyjen käyttäytymisen täällä, itämaisella foorumilla. Aivan hirvittävää käytöstä kristityiltä.

• Anonyymi

Raamattu itse ei tietenkään ole syyllinen, voidaan jättää satukirjaksi, mutta tietenkin se on liian julma lapsille iltasaduksi.

• Anonyymi

Ihme ja kumma, mitä nuo kristityt saavat aikaan foorumeilla, vihaa kristinuskoa kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu itse ei tietenkään ole syyllinen, voidaan jättää satukirjaksi, mutta tietenkin se on liian julma lapsille iltasaduksi.

Ap

"Raamattu ei ole syynä "

No onhan se sikäli mikäli, että siinä vaaditaan toteuttamaan sairaita asioita "jumalan nimissä ".
        Tekosyy tehdä pahoja juttuja.
        Muslimit tekevät samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja satukirja se on.
        Raamattu ja koraani on keksitty tekosyyksi et "Minä saan hakata vaimoa, saan pyytää kivutystä tyttärelleni tai vaimolleni milloin vain". Mutta mitä saan miehenä tehdä mitä vain.

Jos on jo tuollaisia ajattelutapoja tottakai kristinusko ja islam kiinnostavat.
        Maalliset ovat onneksi kristinuskon jo pääosin kuriin laittaneet, kristityt tappoivat ennen ihmisiä, enimmäkseen naisia. Eipä kristityt voi minua tappaa, ennen tosin olisivat kun heillä ei lakeja kuin mooses viidakonlaki .

Muslimeille pitäisi tehdä sama, laittaa kuriin kuten kristityt.

Eli sanotaanko raamattu ja koraani ei itse aiheuta tuota, mutta jos kyseiset arvot kiinnostavat, keksivät tekosyynä "meidän Jumala hyväksyy että nainen hellan ja nyrkin välissä" sanovat kristityt ja muslimit

• Anonyymi

Eikä kristityt (200 vuotta sitten, n. 1800 luvullq) ja muslimit pyytäneet usein poikalapsilleen kivitys tuomiota / hirttotuomiota tai muita jos harrastivat seksiä . Tyttärille vain .

Parempi olla reilu ja tasa-arvon kannattaja ja suojella tyttäriä moisilta uskonnoista

• Anonyymi

Raamatun mukaan nainen luotiin Aadamin kylkiluusta miestä varten. Ja kaikki uskonnot ovat perin miehisiä.

Eevalle ei tosiaan annettu paljoa apua kehittää itseään ihmisenä mihinkään omaan suuntaan, vaan hänet alistettiin miehen valtaan.

Mutta evoluution mukaan ihmiset ovat apinoista lähtöisin. Ja tuo teoria tarjosi puhtaan pöydän miehen ja naisen välisten suhteiden miettimiseen.

Yleisesti voidaan sanoa että Raamattua noudattava mies ei edes naimisiin pääse. Vaan vain sellaiset evolutionistit jotka osaa mielistellä.

Pyhät kirjat kertoo että Jumalan Pojat estää ihmiseltä aina kaikki naimahankkeet. Ja kokemus on osoittanut sen todeksi.

Evolutionistit ovat ehkä se parempi ratkaisu verraten raamatun noudattajiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      216
      17826
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      57
      10185
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      256
      6523
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      15
      4438
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      54
      3319
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      64
      3064
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2997
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      71
      2807
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2795
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      84
      2320
    Aihe