Satutkos omistamaan wi-fi -verkkoon kytkeytyvän tulostimen, skannerin, kaiuttimen, kuulokkeet, tai muun vastaavan laitteen? Tai satutkos omistamaan Bluetoothia käyttäviä laitteita? No jos vastasit kyllä, niin millos laitteesi sai tietoturvapäivityksiä tai käyttöjärjestelmäpäivityksen? Et kai nyt vaan käytä wi-fi -verkkoon kytkettynä kyseisiä tlaitteita tai toisiin laitteisiin Bluetoothilla kytkettynä, jos et ole pitkään aikaan asentanut niille tulostimille, skannereille, kaiuttimille, kuulokkeille, näppiksille tai hiirille jne tietoturvapäivityksiä? Älä vaan käytä niitä jos et ole päivittänyt niitä tai valmistaja ei ole julkassut niille päivityksiä, koska päivittämättöminä kyseiset laitteet voi kaapata aivan yhtälailla kuin verkkoon kytketyt kodinkoneet. Äläkä nyt puhu tietoturvaohjelmistoista, miten muka asennat tietoturvaohjelmiston mihibnkään edellämainittuun laitteeseen? Eli mietipä millon laitteesi on saanut valmistajalta päivityksiä viinmeeksi. Älä vaan k'äytä mitään noista laitteista, jos ne ei ole saanut päivityksiä, älä etenkään jos et uskaltaisi käyttää kodinkoneitqakaan verkossa. Koeta ymmärtää, että nuo edellämainitust laitteegt on ihan yhtälailla mahdollista kaapata, jos et päivitä niitä.
Omistatko verkkoon kytkettävän tulostimen? Tai kaiuttimen, taikuulokkeet, tai näppiksen, tai hiiren?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161688
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371431Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641263Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191227- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1451167- 521155
- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979