Moni tällä alueella kirjotteleva on kommenteista päätellen vanhuksia. Olettekos koskaan miettinyt sitä , että sydämentahdistimessasi voi olal tietoturva-auyukko ja se voidaan ihan mahdollisesti sillon kaapata? Sellasta on oikeasti tapahtunut. Esimerkiksi:
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/sydamentahdistajissa-havaittiin-tietoturva-aukko-2017-siella-se-on-edelleenkin/cd6b67c3-4147-3af3-8921-47f0352837fc
Kannattaa miettiä kumpi on vakavampaa se, että on kodinkoneita lähiverkossa vai se, että joku kaappaa sydämentahdistimesi ja alkaa säätämään sitä. Mutta siis millos asensit siihen sydämentahdistimeen päivityksen viimeeksi, tai millon valmistajasi julkasisi päivityksen? Jos et tiedä tai se ei ole saanut päivitystä, niin se on pahempi juttu kuin jos tiskikone ei ole saanut päivityksiä.
Sydämentahdistimessasi voi olla tietoturva-aukko ja se voidaan kaapata
Anonyymi-ap
2
50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hätää. Kännykkään voi laittaa home connect äpin ja yhdistää tahdistimen siihen. Jos joku ilkimys yrittää hyökätä tahdistimeen sammuttaa vaan lähiverkon ja laittaa tahdistimen tehdasasetuksille niin matka jatkuu.
- Anonyymi
Betti ja Wilma seuraa kaikkea uskonnollisuutta https://youtu.be/aTS7FMEkaoQ?si=xfOz8b5Py3ArRw-V
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371421Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631257- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1191197- 521155
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1361153- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979