Kuinka ihmeessä saatte 6230i:n takakuoren auki? Ei aukea vaikka yrittää ohjeiden mukaan painaa sitä avauspainiketta ja samalla työntää kuorta eteenpäin. Aika paljon on jo voimaakin käytetty..
Miten avata takakuori?
4
3049
Vastaukset
- älä avaa!
jos et löydä ohjeesta tai keksi sitä muuten, niin älä avaa sitä itse. mene puhelinkauppaan ja pyydä neuvoa sieltä.
- 6230i
Kävin jo myymälässäkin, myyjä kyllä sai auki, mutta ei näyttänyt ihan helpoin juttu olla hänellekään. Ei sen kummemmin pystynyt tai viittinyt opettaa sen avaamista. Ohjekirjasta löytyy sen verran infoa että paina napista ja vedä kuorta eteenpäin. Ajattelin vain onko muilla puhelimen omistajilla ollut ongelmia avaamisen kanssa ja oisko jotain niksejä siihen.
- Ernesti
Mulla oli joskus kauan sitten 3510 ja siinä se kuori ei meinannu lähteä irti. No sitten huomasin että ennen kuin painaa siitä napppulasta kuori pitää vetää aivan taakse koska jos sitä on liikutettu ennen kuin painaa nappia se ei paina sitä metalli lärpäkettä pois siitä kuoren edestä.
- Anonyymi
Kyllä se aluksi olikin jäykkä, mutta nyt jo seitsemäntoista vuoden jokapäiväisen käytön jälkeen lähtee ihan kevyesti. Etukuori onkin sitten melko säpäleinä, kun on muovia ja teipillä pysyy vielä koossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091