miksi orpo ei tuomitse kaikkea väkivaltaa,,,,,,,

Anonyymi-ap

mikäs ukkeli tämä on kun tuomitsee vain naisiin kohdistuvan ja maahanmuuttajiin kohdistuvan jos niitä edes on ylipäätnsä 1-2 enempäää vuodesa sekä hänen eduskunta eli työkaverien kohdostuvan 1-5 kymmenessä vuodessa.

mikäs ukkeli on kun ei tuomitse kaikkea väkivaltaa lehdissä ja uutisissa kuin vain hänen omalle aatemailmalle omaavat.

yleensä ihminen joka on järjissään eikä narsisti tuomitsee kaiken väkivallan.

miksi orpo ei tuomitse kouluväkivaltaa, miksi hän ei tuomitse jengien tekemää väkivaltaa, miksi hän ei tuomitse suomalaiselle miehelle tehtävää väkivaltaa? ai niin eihän nämä ole hänelle sydäntä lähellä olevia asioita.

orpo ottaa pisteitä tyhmiltä kansalaisilta jotka hän saa uskomaan tuomitsemalla aiheet jotka ovat pinnalla ja aiheuttavat sääliä.

eihän tosi suomalaisen miehen saama selkäsauna ole mitääm pitää vaan kestää eihän siihem kuulu empatia.

onko hän järjissään oikesti vai hakeeko pisteitä vai miten ihminen voi edes valita miten tuomitsee ja jaottelee ihmiset mitä saa tuomita ja mitkä ovat ansainneet hänen mielestä kun ei ole pokkaa tuomita.

voe voe poika parkaa ei taida itsekään ymmärtää miksi on samasta asiasta erimieltä.

2

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Orpo ei uskalla tuomita mamuja jotka tekevät valtavan paljon rikoksia raiskaus on kammottava siks inhoan mustaa väkeä hyi helkatti. Orpo pelkää ja vielä viitsii huutaa ei rasismia hehhh. Rasismi lisääntyy koko aika ja hyvä niin.

• Anonyymi

Minä hyväksyn kun mamu saa turpaansa kivan naköinen kun turbohuulet turpoooooooooo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      88
      2958
    2. Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...

...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä
      Maailman menoa
      475
      2279
    3. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      89
      1602
    4. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      50
      1336
    5. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      70
      1198
    6. Jos jotain saisit muuttaa kaivatussa

niin mitä muuttaisit?
      Ikävä
      78
      913
    7. Pandatalo

Pandatalo myyty. 👍👍👏👏
      Ähtäri
      31
      856
    8. Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."

Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      856
    9. Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan

Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal
      Maailman menoa
      75
      806
    10. Tänään Uutisnuotassa !

Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh
      Ähtäri
      41
      767
    Aihe