En voi antaa itseni ajatella sinua, en sitä miten kosketit sieluni syvyyttä. Kosketit katseella, sanoilla ja hiljaisuudella, sillä eniten. Kiedoin ja kieputit, kuin aallossa, rauhassa ja kuitenkin voimalla. Nostit minut nautinnosta, kuin märän kissan auringon paahtamalle kalliolle, sun lämpö se tuli edestä ja takaa kun annoit kaiken ja lauloit nimeäni, kukaan ei ole koskaan tehnyt niin ja sinä tiesit sen. Vedit minut syvään niin hyvään, että sen ajatteleminenkin läpäisee vihlaisullaan koko kehon, sillä antaessasi kaiken, veit minulta kaiken. Saisinpa kokea sinut vielä!
En ole sinun, olen toisen
Tulit mieleeni
5
876
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista. Missä olette tavanneet?
- Anonyymi
Pettäjän pettävät sanat?
- Anonyymi
Haluan rakastella sinua hyväillä hyvällä antaa itseni kaikkeni.
Olen sinun. - Anonyymi
Ensimmäisen kerran kun tulit lähelle, se tuntui niin hyvältä. Tunsin sinut siinä lähellä, en muistanut miten hengittää. Sun vetovoima oli suunnaton. Toisen kerran lähdin pois, en siksi etten olisi halunnut. Halusin liikaa. Tunsin liikaa. Kuinka olisin voinut selittää, että läheisyys teki minut hulluksi ja pelko siitä, jos et tuntisi samoin. Se kemia meidän välillä, huh...sääli, että kaikki on ohi, enkä koskaan saa tietää oliko tunne molemminpuolinen.
- Anonyymi
Miksi kaikki on ohi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841