En voi antaa itseni ajatella sinua, en sitä miten kosketit sieluni syvyyttä. Kosketit katseella, sanoilla ja hiljaisuudella, sillä eniten. Kiedoin ja kieputit, kuin aallossa, rauhassa ja kuitenkin voimalla. Nostit minut nautinnosta, kuin märän kissan auringon paahtamalle kalliolle, sun lämpö se tuli edestä ja takaa kun annoit kaiken ja lauloit nimeäni, kukaan ei ole koskaan tehnyt niin ja sinä tiesit sen. Vedit minut syvään niin hyvään, että sen ajatteleminenkin läpäisee vihlaisullaan koko kehon, sillä antaessasi kaiken, veit minulta kaiken. Saisinpa kokea sinut vielä!
En ole sinun, olen toisen
Tulit mieleeni
5
773
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista. Missä olette tavanneet?
- Anonyymi
Pettäjän pettävät sanat?
- Anonyymi
Haluan rakastella sinua hyväillä hyvällä antaa itseni kaikkeni.
Olen sinun. - Anonyymi
Ensimmäisen kerran kun tulit lähelle, se tuntui niin hyvältä. Tunsin sinut siinä lähellä, en muistanut miten hengittää. Sun vetovoima oli suunnaton. Toisen kerran lähdin pois, en siksi etten olisi halunnut. Halusin liikaa. Tunsin liikaa. Kuinka olisin voinut selittää, että läheisyys teki minut hulluksi ja pelko siitä, jos et tuntisi samoin. Se kemia meidän välillä, huh...sääli, että kaikki on ohi, enkä koskaan saa tietää oliko tunne molemminpuolinen.
- Anonyymi
Miksi kaikki on ohi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083