Lunta tupahan sano..

Anonyymi-ap

Nyt taas yhen kerran saahaan ihastella suen jäläkiä, kun lunta tulee taivaan täyeltä. Tosin ne susien jälet peittyvät pyryilmalla, eikä oikein saa selevää, montako sutta on jonkun immeisen pihan läpi juosta jolkutellu. Van siitähän se sitten lum'pyryn päättyessä seleviää.

8

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varsinkaan lumipyryn jälähkeen ei mittään seleviä, kun omat ja kaikkien muittenkin tekemät jälet peittyvät vitilumen alle.

• Anonyymi

Ei ne susien lukumäärät jäläkien perusteella seleviä, vaan susien ullausten perusteella.

• Anonyymi

Vai ullausten perusteella..

Eipä nuita ullauksia ole kuulunu ainuttakaan, vaikka niitä aivan vasiten olen kuunnellu Kainuussa mökin ulkoportailla iltaisin 8-9 aikaan istuksiessa. Ja Kainuu näyttäisi ainakin kartalla olevan varsinaista susialuetta..

• Anonyymi

Onneksi näillä lapin laajoilla kairoilla ei sudet jostain kumman syystä viihdy.

• Anonyymi

Minä tuossa syksyllä kävelin baikalin rihlakko olalla metsäautotietä pitkin, noin 50-60m päästä oikealta puolen tielle tupsahti tulla susi. Katsoi minua ikään kuin olkansa yli ja vinottain ylitti tien ja luiskahti vasemmalle puolen tietä taimikkoon.
      Koira oli mulla mukana ja koira ei reagoinut oikein mitenkään.
      Tuumasin vaan että ka sushan se siinä.

• Anonyymi

Oisit siinä ampua pamauttanu haulikolla perään. Noin pelottelumielellä. Siitä net arkiintuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisit siinä ampua pamauttanu haulikolla perään. Noin pelottelumielellä. Siitä net arkiintuu.

Täällä pohjan perukoilla suet on arkoja ja syynkin tiedän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pohjan perukoilla suet on arkoja ja syynkin tiedän.

Vastaavasti täällä etelän savuilla suet eivät ole enää arkoja, kun ne saavat olla rauhassa. Ja päättäjät ne puhua pärisevät vaan omia löperöpuheitaan, eivätkä saa aikaan edes kunnollista suunnitelmaa kannanhoidollisen susipoulaation karsimiseksi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109