Venäjä on saamassa neuvotteluissa, uusia tukikohtia Syyriaan !
Venäjä vahvistuu Syyriassa
35
416
Vastaukset
- Anonyymi
Perustuen mihin?
- Anonyymi
Jihadistit vihaavat länsimaita ja Israelia.
- Anonyymi
Ja venäläiset raiskaavat ja murhaavat eurooppalaisia kristittyjä lapsia ja äitejä.
Onko venäläisten mielestä kristittyjä tapettavaksi asti? - Anonyymi
Ja Venäjää ja sen tynnyripommeja!
- Anonyymi
Venäjän pommitukset, ovat lähes joka sukulaispiiriistä tappaneet jonkun, joten viha venäläisiä kohtaan on suuri. Yllätys olisi, jos venäläiset saisivat pitää jonkun tukikohdan Syyriassa.
- Anonyymi
Kuilin, että venäläisiä sotilaita rai*kataan Syyriassa. Islamisteille se on hupia.
- Anonyymi
Venäläisillä ja arabeilla on samat huvit.
Venäjä tiedä että sisällissota on tulossa Syyriasta
- Anonyymi
Venäjällä myös tulossa sisällissota.
- Anonyymi
Eikö Syyriassa ole jo sisällissota. Ollut jo yli kymmenen vuotta? Tosin venäjähän on tuota sisällissotaa pitänyt osittain yllä ja kaatanut ns. bensaa liekkeihin.
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä myös tulossa sisällissota.
Älä näkee unta ,hyvin mahdollista sisällissota synty Amerikasta
Anonyymi kirjoitti:
Eikö Syyriassa ole jo sisällissota. Ollut jo yli kymmenen vuotta? Tosin venäjähän on tuota sisällissotaa pitänyt osittain yllä ja kaatanut ns. bensaa liekkeihin.
EI ollut sisällissota ,mutta se oli vapaus sota
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
EI ollut sisällissota ,mutta se oli vapaus sota
Kuka vapautettiin kenestä? Älä nyt väitä sinä olet joku assadilainen!
Anonyymi kirjoitti:
Kuka vapautettiin kenestä? Älä nyt väitä sinä olet joku assadilainen!
Joskus kun minä kirjoitin Assad on diktatuuri ,olen varma sinä et tiesi kuka Assad on ja missä Syyria on
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Joskus kun minä kirjoitin Assad on diktatuuri ,olen varma sinä et tiesi kuka Assad on ja missä Syyria on
Ei kyllä minä tiesin. Ja tunnistan myös vanhat assadilaiset jotka ovat nyt äkisti kääntäneet takkinsa myös helposti.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
Syyrian pakoon juosseita on suomessa paljon lauteillamme pah-huuven teoissa
KYLLÄ TÄMÄ VENÄJÄN VAIKUTUS SIELLÄ ON SUOMESSA TAJUTTU ASSADEINEEN
- Anonyymi
Syyrialaiset käyvät näyttämässä kenkiä ja keskaria venäläisille Tartusissa ja Hmeimiminissä.
On se vaan niin outoa, ettei venäläisistä pidetä missään...
On se kumma.
On se vaan niin kumma. - Anonyymi
ei syyria voi rauhottua - koska pakolaisia ajetaan ulos maasta maailmaa tuhoamaan valtaamaan
islamin helvetöiminen yhteiskuntia on vain näin pidettävä yllä - Anonyymi
Afganistanista eivät ainakaan voi oppia hakea. Sen verran syyrialaiset ovat asioista perillä, että Islamin äärisuuntauksia eivät halua matkia.
- Anonyymi
Kardox89 kirjoitti:
No onko nyt Afganistan demokratia vaikka USA ja nato heillä ollut aika 20 vuotta
2001-2021Jännästi unohdit neuvosto-venäläisten vaikutukset ja toimet A-maassa. Varmaan ihan vahingossa kävi niin?
- Anonyymi
venäjä on ainoa, joka osaa tehdä tämän ovelasti. Keräävät romujaan ja kärräävät Syyriasta pois ja samaan aikaan perustavat nolla resursseilla uusia tukikohtia. Ovelia ovat.
- Anonyymi
Israel pommittaa ainakin innokkaasti Syyrian nykyhallintoa. Taisi olla mieluisa vallanvaihdos Rotanhajun Benjamiiinille?
- Anonyymi
Vaikka HTS:llä on ideologisia yhtäläisyyksiä Talibanin kanssa, se toimii itsenäisesti Syyrian kontekstissa.
Yhteenvetona, HTS ei ole Talibanin alaisuudessa, mutta sillä on samankaltaisia tavoitteita ja se on osa laajempaa jihadistista liikettä. - Anonyymi
Venäjä on jatkossa vain vuokralainen. Ei liittolainen saati selkänoja.
- Anonyymi
Taitaa Turkin mattokauppias kaapata nämä tukikohdat itselleen venäjän sijaan.
- Anonyymi
Venäläiset LYHDYT SAMMUVAT eikä valoa näille MUITTEN VALO NÄYTÄ
- Anonyymi
Venäläisyys on AINA YKSI PUOLISTA HELVETTIÄ.
- Anonyymi
Ei Syyria näitä tarvitse paholaisia.
- Anonyymi
Siinä ei tuhoisuutta eikä ihmishenkiä säästellä, kun islam ja venäjä rupeaa valtauspuuhiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei tuhoisuutta eikä ihmishenkiä säästellä, kun islam ja venäjä rupeaa valtauspuuhiin
tappamiset on venäläisyyttä
- Anonyymi
Miten se sun oloas parantaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212375- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉821000Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942