Reissuvinkki kortilla maksettaessa.
Ja kaikki ostokset on myös ostoturvan takana suojattuna 100 000 asti.
Jos et saa tuotetta tai palvelua jne saat aina rahat pyytä takaisin.
Apple pay ja Google pay tuki sekä 1% maksutapaedut DNA TELIA SHELL LIDL HSL WOLT BOLT JNE
ja kirsikkana kakun päälle EEA/UK alueen ulkopuolella maksettaessa saat aina 1% raha taksin .
Eli
käytännössä liityt vahvistat henkilöllisyyden ja tilaat kortit niin saamme molemmat pienen lahjan sekä korttia käyttämällä et maksa valuuttavaihto kuluja jne. Tyylin ruotsissa maksat nordea tai s etukortti debitillä jonka olet Curveen liittänyt nyt maksat ruotsissa Curve kortilla eikä sinulta veloiteta mitään valuuttamuunnos kuluja mitä normaalisti pankki saatta veloittaa ja sen lisäksi pikku provisio muutoksesta. Curve ei sitä ota.
Kokeilla voi ei maksa mitään alkuvuodesta tulossa jotain jännää ja mielenkiintoista myös ja uutta.
Hei! 👋
Curve Pay.
Se on ainoa mobiililompakko, joka todella säästää rahaa.
Käytän sitä välttääkseni ulkomaisia transaktiomaksuja, pinota cashbackia ja jopa vaihtaakseni, millä kortilla maksoin oston jälkeen (he kutsuvat sitä "Go Back in Time").
https://www.curve.com/join#YZNEK
Luota minuun, se kannattaa kokeilla eikä maksa mitään.
Rekisteröidy linkilläni ja saat 50 e ilmaiseksi.
Säästetään yhdessä!
Reissuvinkki kortilla maksettaessa.
Anonyymi-ap
0
469
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa28912Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70850- 162832
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104804Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192670Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38612- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu115497Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12495- 39485
- 57475
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 55447
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25447