Vai siipeiletkö muiden kustannuksella?
Paljon käytät jouluun rahaa?
45
426
Vastaukset
- Anonyymi
0 euroa.
- Anonyymi
Sama täällä. Hallituksen toimien vuoksi ei ole varaa kuluttaa yhtään mihinkään. Sori siitä hallitus mutta itsepä leikkauksilla sen aikaan saitte.
Ja ensi vuosi mennään samalla kaavalla ja sitä seuraava. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Hallituksen toimien vuoksi ei ole varaa kuluttaa yhtään mihinkään. Sori siitä hallitus mutta itsepä leikkauksilla sen aikaan saitte.
Ja ensi vuosi mennään samalla kaavalla ja sitä seuraava.Ostaisin Petteri Orpolle Miikka Nousiaisen kirjan Ratakierros, tosin nyt se jää ostamatta, no ostakoon itse.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ostaisin Petteri Orpolle Miikka Nousiaisen kirjan Ratakierros, tosin nyt se jää ostamatta, no ostakoon itse.
Siipeilijät syyllistää
- Anonyymi
Siipeilen tietenkin
- Anonyymi
Dai dai niin paljon munkkia
- Anonyymi
Kirkolle syömään ja sit mestariin pummimaan. Kyllä rahoja on mut en ostele.
- Anonyymi
Parasta pummimis aikaa, saa syödä hyvin ja juodakin, kuin hotellissa olisin
- Anonyymi
Tonnin luokkaa
- Anonyymi
voi kulta,ei sulla ole tonnia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi kulta,ei sulla ole tonnia.
Jäi vielä jokunen kultaseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi vielä jokunen kultaseni.
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Meitsiltä menee jouluun kaikkine sivukuluineen parisen tonnia. Joulun pitää olla joulu, eikä mikään pihistelyviikonloppu.
Ja kun on sen verran jäänyt sukanvarteen ja eläkekin on kohtuullisen iso, niin miksikäs en nauttisi ja antaisi hyvää mieltä myös läheisilleni.- Anonyymi
Otteita.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otteita.....
Skitsofreenikon päiväkirjasta jep jep
- Anonyymi
🤣😭😂sivukuluineen😂😭🤣
- Anonyymi
Taitaa olla siipiveikkoja aika moni äitin pikku mussukka täällä
- Anonyymi
Varsinkin sinä reppana
- Anonyymi
Minä vien halvan viinilekan pöytään ainakin aina, se on niin kirpeää kuraa jotta saan juoda senkin itse
- Anonyymi
se on vähän sun oma asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on vähän sun oma asia.
Eikös tässä sitä kysyttykin. Eli siipeillään. Taidat itsekin olla aikamoinen siipeilijä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tässä sitä kysyttykin. Eli siipeillään. Taidat itsekin olla aikamoinen siipeilijä...
esim..
- Anonyymi
Noin 30 tuhatta tänä jouluna menee. Ei oo siipiveikkoja meidän sakissa onneksi.
- Anonyymi
Eli 30.centtiä buaahaa
- Anonyymi
En vietä joulua 👍
- Anonyymi
Olen töissä jouluaaton kun en muutenkaan pidä joulusta ja varsinkaan niistä sapuskoista ne on hirveetä ruokaa!!
- Anonyymi
Eli puret munkkia työksesi jämpsän portissa
- Anonyymi
Jouluna töissä ja joulunpyhinä on parasta. Jää se kaikki viime tingan juoksemiset saa olla töissä raujoittumassa ja kun tulee töistä kotiin on jo väsy. Käy suihkussa tai saunassa syö jotain ja nukahtaa sikeästi. Ja saa vielä vähän enemmän rahaakin eikä pakkokuluta.
- Anonyymi
En varsinaisesti yhtään. Menen muualle jämsästä.
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unelmissas onneton
Kyllä vain. Lähe sie tyttö mukaan! PS.vain jos olet ukrainalainen. Suomalaiset simpukat on nähty ja koettu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain. Lähe sie tyttö mukaan! PS.vain jos olet ukrainalainen. Suomalaiset simpukat on nähty ja koettu.
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
500€ käytän lahjoihin ja siipeilen safkat porukoilla.
- Anonyymi
Ajattelin käyttää pari miltsiä. Entä sinä?
- Anonyymi
Ehkä vietän viimeisen jouluni elossa ja haluan viettää sen perheeni kanssa perinteisesti syntymäpaikassani.
Ei siinä lahjoja tarvita vaan yhdessä oloa ja välillä ruokaa. Ja sankarihaudoilla poikkean samalla kun vien kynttilät isän kanssa jo pois menneille sukulaisille ja läheisille.
Koitan nollata ajatukset maailman kauheuksilta edes vähäksi aikaa.- AnonyymiUUSI
Älä mene vanhempies riesaksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene vanhempies riesaksi.
Kuulemma haluavat että tulen, vaikka eivät pidäkään keväisestä ratkaisustani.
- Anonyymi
Pari sataa lastenlasten lahjoihin, ne olen hankkinut kesällä, kun sain veronpalautuksen. Oma jouluherkku on riisipuuro ja luumusoppa. Paras tunnelma on luminen luonto ja illan pimeys.En haluakaan tempautua kulutusjuhlaan. Etsin joulun rauhan hiljaisuudesta. Kaikki on hyvin.
- AnonyymiUUSI
Kunnon pummimista porukoille tietenkin ja uusi vuosi heti perään samalla reseptillä.
- AnonyymiUUSI
2000€ menee tänä vuonna.
- AnonyymiUUSI
Pari tonnia menee täälläkin ja sitten uusi vuosi perään vielä.. ei ole halpaa eikä noilla nyt ihmeitä saa, mutta ne piirtää kellä on rahaa.
- AnonyymiUUSI
Levin mökille huomenna jo niin varmaan joku 7-9 kiloo palaa taas..
- AnonyymiUUSI
Eurot ja kilot pikkusen sekasin äitin höpönassulla😳😅😭😂🤣😳
- AnonyymiUUSI
Ei tulisi mieleenkään lähteä johonkin vieraisiin tai vanhemmille joulua viettämään, sanoisin kyllä että ei nyt tarvitse tulla kun jouluna halutaan rauhoittua eikä paapoa muita. No aina oppii uutta jos näinkin jotkut kehtaa toimia. Mutta kyllä se pari tonnia vaan menee tähänkin jouluun kaikkinensa.
- AnonyymiUUSI
Mieliä on monia.
Minä taas nautin siitä, että ainut lapsemme perheensä kanssa tulee viettämään joulua mummun ja papan kanssa. Kyllä siinä saa jouluiloa, kun pikkuinen sirkuttaja pyörii lattialla.
Onhan siinä hommaakin, kun pitää jouluruokia ostaa ja sitten niitä valmistaa. Pienelle on joululahjat jo hankittu.
Kuluja tietysti tulee, mutta "elämä on".
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899