Syntymän muistoksi, eli Jeesuksen muistojuhla.
Joulua vietetään Jeesuksen
18
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuksen syntymän juhla, vaikka meillä ei olekaan tiedossa tarkkaa päivämäärää, niin talvipäivän seisauksen aika on mitä parhain tähän tarkoitukseen.
- Anonyymi
Seurakunnassa paljon joulutapahtumia. Hyvä juttu.
- Anonyymi
on juu
- Anonyymi
Oikein hyvä asia.
- Anonyymi
Joulurauhan julistus Turusta jouluaattona tulee katsottua. Sen jälkeen joulusauna ja sitten jouluateria. Jouluaaton hartaus kirkossa ja sitten joululahjat. Ja joulupäivän aamuna taas kirkkoon. Eipä paremmasta väliä. Alkoholia en ole koskaan jouluna nauttinut.
- Anonyymi
Miksi tuo alkoholi piti mainita? Onkohan sinulla ongelma sen kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tuo alkoholi piti mainita? Onkohan sinulla ongelma sen kanssa?
No täytyy tunnustaa että on. Joulun muodollisuudet sinnittelen raittiina tai krapulassa joten kuten läpi ja tiuskin kaikille ja sitten lähtee viimeistään tapaninpäivänä narahtaa ja uuteen vuoteen asti samantien keittoa naamariin. Tipaton tammikuu alkaa ja loppuu kyllä yleensä ennen loppiaista. Ikävä sairaus tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No täytyy tunnustaa että on. Joulun muodollisuudet sinnittelen raittiina tai krapulassa joten kuten läpi ja tiuskin kaikille ja sitten lähtee viimeistään tapaninpäivänä narahtaa ja uuteen vuoteen asti samantien keittoa naamariin. Tipaton tammikuu alkaa ja loppuu kyllä yleensä ennen loppiaista. Ikävä sairaus tämä.
Jeesuskin tinttaili viiniä sehän jopa valmisti sitä joten mikset siis sinäkin.
- Anonyymi
Mikä ihmeen Jeesus en ole nähnyt tätä tyyppiä joulupukin kyllä olen nähnyt.
- Anonyymi
No kattele joku video Copacabana beachiltä. Niistä joka toinen on Jesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kattele joku video Copacabana beachiltä. Niistä joka toinen on Jesus.
Ja myös Maria.
- Anonyymi
Kyllä ehtoollinen aina sen voiton vie. Rehellisesti mutta vakavasti.
- Anonyymi
Jos käy monta kertaa niin kyllä aina vaan uudestaan jonon päähän. Okei tiedän ei toimi nykyään. Pastori jakaa nykyään alkoholitonta saatanan juonia tämäkin.
- Anonyymi
Joulun viettämisestä voi joutua maksamaan 1500 euron korvaukset.
- Anonyymi
Tyhmä kopio et itse keksinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä kopio et itse keksinyt.
Keksin itse vain viisaita juttuja näinhän se toki on.
- Anonyymi
Viettäkäät joulua kristilliseltä pohjalta.
- Anonyymi
Joo samaa mieltä v****n ne pukit ja lahjareet. Ja antakaa sikojenkin elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812