Ollaan perheen kanssa tulossa Jämsään joulun viettoon niin kyselen alueen kirpputoreista.Onko hyvää,edullista tavaraa tarjolla joulupaketteihin?Kiitos ja siunattua joulun aikaa!T-A
Kirpputorit
92
1498
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja yrittää mainostaa. Se on sallittu, mutta ei toimi.
- Anonyymi
Löytyy erittäin hyviä kirpputoreja.On paljon laadukasta merkki tavaraa.Olen täksikin jouluksi ostanut osan lahjoista kirpputorilta.Kannattaa mennä katsomaan jouluisia tuotteita!
- Anonyymi
Noloa...kuka ostaa toisten käytettyjä rääsyjä ja romuja lahjaksi.
- Anonyymi
Ja lisää kirpparinpitäjien mainoksia...
- Anonyymi
Sama trollialoitus jo ainakin kolmatta kertaa Jämsä-palstalla! 🤣
- Anonyymi
Sinun kommentit sitäkin enemmän täällä näkyy.
- Anonyymi
Minä etsiskelen led kynttilöitä, olisiko joku sattunut näkemään onko paikallisissa kirppiksissä niitä vai joudunko lähtemään etsimään kauempaa?
- Anonyymi
Mene vaan etsimään kauempaa. Mahdollisimman kaukaa.
Kannattaa.
- Anonyymi
Kyllä oli tavaraa paljon ja hyvää oli suurinosa!Ostettiin kummilapsille vaatteita,löytyy hyvin ja runsaasti kokoja.Jouluaiheista tavaraa myös paljon tarjolla edullisesti.Männään maanantaina vielä kahtomaan jos jouluruokia olisi vielä tarjolla.Kylläkait sitä vähän käytettykin kinkku menee..
- Anonyymi
Kyllä hyvin painuu käytetty kinkku. Ja juhannusaikaiset graavikalat on ihan parhaimmillaan juuri nyt.
- Anonyymi
Rockabilly kirppiksellä kannattaa käydä ainakin. Vein sinne juuri kusipottani ja college housuni myyntiin.
- Anonyymi
Missä sijaitsee rockabilly kirppis?Voisi olla kiinnostavaa tavaraa kaupan.Kunnon meininkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sijaitsee rockabilly kirppis?Voisi olla kiinnostavaa tavaraa kaupan.Kunnon meininkiä.
Minäkin voisin haluta käydä täällä. Ollaan perheen kanssa tulossa käymään joululomalla ja minullakin olisi paljon myytäviä tuotteita muun muassa hiustenleikkaus kone mistä puuttuu akku ja rikkinäinen voileipägrilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin voisin haluta käydä täällä. Ollaan perheen kanssa tulossa käymään joululomalla ja minullakin olisi paljon myytäviä tuotteita muun muassa hiustenleikkaus kone mistä puuttuu akku ja rikkinäinen voileipägrilli.
Minkä merkkinen tuo grilli on?Saisikohan sen näprättyä kuntoon?Olisi vaimolle mieleinen joululahja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä merkkinen tuo grilli on?Saisikohan sen näprättyä kuntoon?Olisi vaimolle mieleinen joululahja.
Elrami tuossa koreilee, yritän viedä aaton aattona sen näytille, tuttuni omistaa pöydän ja lupasi laittaa sen esille heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elrami tuossa koreilee, yritän viedä aaton aattona sen näytille, tuttuni omistaa pöydän ja lupasi laittaa sen esille heti
Kiitokset!Menen tuossa puoliltapäin vartoilemaan.Ehdin sen vielä korjata pukin konttiin.Hyvää Joulua Sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaatopaikalla
- Anonyymi
Täällä taas menee keskustelu pilkkaamiseksi ja ainaiseksi vitsiksi.Kyllä Jämsässä on hyvät kirpputorit,tuotteet ja ystävällinen palvelu.Menkää ihmeessä ostoksille.Rikaskin voi säästää.Jumalan siunaamaa Joulua kaikille!
- Anonyymi
Ainahan se täällä menee..Munkinpurijoilta on jääny lääkkeet ottamatta.Jumalan siunausta sinunkin Jouluusi!
- Anonyymi
Sainkin tänä vuonna paljon lahjoja,olen siis ollut kiltti.Muutama oli ns keräilyharvinaisuus Jämsän kirpparilta.Itse ostimme kaikki lahjat kirpparilta ja saajat olivat hyvin tyytyväisiä.Nopeasti laskettuna säästimme yli 1000e rahaa.Ne käytämme kivaan kaupunkilomaan 6pv vapaalla..
- Anonyymi
voi kulta,ihanaa ihanaa muistakaa rinksut ja hottellista pitää aina varastaa kaikki irtaimisto
- Anonyymi
Onko tietoa miten kirpputoreilla alennusmyynnit alkaa?Olisihan mahtavaa saada muutenkin halvoista hinnoista rosentit pois..😁
- Anonyymi
Nyt kaupat myyvät runsaasti uusia tavaroita 60-70% alennuksilla, kirpputoreilla samoja tavaroita saattaa olla myynnissä käytettyinä kalliimmalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kaupat myyvät runsaasti uusia tavaroita 60-70% alennuksilla, kirpputoreilla samoja tavaroita saattaa olla myynnissä käytettyinä kalliimmalla...
Ainakin muovikassi maksaa kirpulla 0,50 ja kaupassa 0,25e, suklaapötköistä ja limuista puhumattakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin muovikassi maksaa kirpulla 0,50 ja kaupassa 0,25e, suklaapötköistä ja limuista puhumattakaan
Ei haittaa minua. Minä tein vanhoista college housuistani kestokassin niin ei tarvitse maksaa kalliita hintoja pusseista. Kantoremmin siihen tein vanhasta sähköjohdosta joka jäi ylimääräiseksi hiuskihartimestani sen rikkoonnuttua yllättäen.
- Anonyymi
Kuulin että pian alkaisi ale.Aiempina vuosina Joulun jälkeen on ollut aivan uutta tavaraa kun ihmiset myyvät joululahjansa pois pilkkahintaan.Sitä kutsutaan rahapulaksi.
- Anonyymi
Pian siellä on jonoiksi asti munkinpurijoita säästämässä ennen vuorotöitään..
- Anonyymi
Minä en mene kirpputorille enää vaikka olisi miten halpaa tai alennuksessa.
En mene, vaikka saisin kouraani 100 e "ostosrahaa".
Jos ei ole pussissa rahaa ostaa normaalista kaupasta, jätän ostamatta.- Anonyymi
Sama juttu.Ei jaksa katella köyhiä vanhoja rojuja tonkimassa..
- Anonyymi
Tässäkin keskustelussa on "munkki-pelleltä" lirahtanut jo seitsemän kertaa, eikö olisi jo aika vaihtaa vaipat?🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässäkin keskustelussa on "munkki-pelleltä" lirahtanut jo seitsemän kertaa, eikö olisi jo aika vaihtaa vaipat?🤣
ei kannata,vireen kioskillakin johtajat on viikon samoissa🧐🤫🤫🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei kannata,vireen kioskillakin johtajat on viikon samoissa🧐🤫🤫🧐
Eikös ne ole näitä paperitehtaan huippu duunareita jotka siinä pirkka olutta litkii paskat housuissa?Ihmekkös tuo ettei tehdas höyryä eikä pölli kulje ku kioskilla vaan spurguillaan päivät pitkät..Ryhdistäytyisivät ja menisivät töihin takas ni saatas tehdas pyörimään..
- Anonyymi
Kirpputorit aukeavat!Nyt olis uutta kännykkää ja läppäriä tarjolla.On sitten uutta uuden takuulla.Pöytä 14,Tervetuloa..
- Anonyymi
Onko torilla väliä, jokaisella torillako sulla on samannumeroinen pöytä
- Anonyymi
Onko alet tulossa alueen kirppiksille?
- Anonyymi
Kyllä tulevat!Huomenna alkaa ale.Tavaraa tarjolla monenlaista.Nyt jos koskaan kannattaa tutustua tarjontaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulevat!Huomenna alkaa ale.Tavaraa tarjolla monenlaista.Nyt jos koskaan kannattaa tutustua tarjontaan!
Suuri pölähdys menneentuulahduksessa vai?
- Anonyymi
Tänään kävin ja löytyhän sieltä autokuormallinen kaikkea kivaa.Uutta kodintekstiiliä,kännykkä,verenpainemittari...Halpoja olivat ja hyvät kahvit kaupan päälle.Todellakin menen uudestaan..😍
- Anonyymi
Minä löysin rekallisen hyvää tavaraa ja halvalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä löysin rekallisen hyvää tavaraa ja halvalla
Mistähän saisi halvalla rekan vuokratuksi?Niin harvoin käyn kirppiksellä ettei omaa rekkaa ole tullut hommattua...Kuluja sitä toki vuokrauksestakin tulee mutta niin kulkee tavaraakin paljon ja säästöä syntyy..
- Anonyymi
Minäkin kävin tänään tekemässä löytöjä Kirppisellä.
Muutmalla kympillä löytyi auton peräkontti lähes täyteen hyvää tavaraa.
Nyt vain pitää miettiä, että mitä niillä kaikella teen, kun huushollissa on jo ennestään kaikki mitä tarvitaan ja vähä sen ylikin.
Mutta ostaminen on niin kivaa, kun halvalla saa.- Anonyymi
Minäkin ostan paljon huomatakseni etten tarvitsekaan.Kierrätän ylimääräiset taas kirpputorin kautta eteenpäin.Laitan korkeamman hinnan ja silti kaikki menee kaupaksi.Voittoa tulee.Harrastuksista parhain!
- Anonyymi
Munkinpurijoille voisi olla myynnissä munkkirinkilöitä.Halpoja olla pitäisi mutta menekki olisi taattu!
- Anonyymi
ja minnesodasta karanneitten deaktivoituja,toki vain hiukan JN toki vain hiukan..
- Anonyymi
Ja nämä edellä kommentoivat luulevat ilmeisesti olevansa mielestään hyvinkin vitsikkäitä?
- Anonyymi
toki juurikin näin😳😅🤣😂😭😳
- Anonyymi
Keski-Suomen parhaat kirpputorit ovat Jämsässä.Eikös joskus ollu jotain puhetta kirppareiden siirtymisestä Kaipolan ihanaan tehdasmiljööseen?
- Anonyymi
Toki JN toki
- Anonyymi
Oletteko nähteet onko hiihtovälineitä tarjolla?Pitäisi olla halpoja merkkivehkeitä kun nyky lapsille ei enään ihan kaikki kelpaa.Kaksi täyttä settiä tarvittaisi.Toiset 37 ja toiset 34 monoilla..
- Anonyymi
onko levanterin vähän käytettyjä kulkusia ja saunan lauteen alta piirrettyjä katiskan muotteja,todella kernaasti pyytäviä.
- Anonyymi
Koottavia katiskoita kyllä on tarjolla 25e.Verkkoja myös löytyy.
- Anonyymi
Kävimme tänään tutustumasss Jämsän kirpputoreihin.Olin hieman skeptinen enkä uskonut mitään löytäväni.Mutta mutta niin vain alkoi hyvää tavaraa löytymään lähes ilmaiseksi.Todellakin alan viikoittain shoppailemaan kirppiksillä.Rahaa säästyy ja muutenkin se tuo valoa ja iloa elämään.
- Anonyymi
Tottakai rahaa säästyy, kun ostelee kirpparilta tavaraa. Ja sitä enemmän, mitä enemmän ostaa. Yksinkertaista.
Tarpeettomiahan ne tavarat tosin pääosaltaan on, mutta säästö on tärkeää.
Ja sitä valoa ja iloa elämään, hienoa. Halvat on ilot ja huvit, joopa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai rahaa säästyy, kun ostelee kirpparilta tavaraa. Ja sitä enemmän, mitä enemmän ostaa. Yksinkertaista.
Tarpeettomiahan ne tavarat tosin pääosaltaan on, mutta säästö on tärkeää.
Ja sitä valoa ja iloa elämään, hienoa. Halvat on ilot ja huvit, joopa.Eihän kaikkia kivoja tavaroita tarvitsekaan tarvita.Se juttu on se ostamisen tuoma ilo ja tyydytys.Kirpparilla käyn 1-2 kertaa viikossa ja joka kerta jotain mukavaa mukaan tarttuu.Viimeksi ostin astioita vaikka kotini on niitä ennestäänkin täynnä.Aamulla taas lähden hankintoja tekemään ja nauttimaan upeista tavaroista.Totta,Jämsä on kirppareiden paratiisi.
- Anonyymi
Onhan kirppiksellä mahdollisuus tavata samanhenkisiä ihmisiä,joten jopa elämänkumppani voi kirppikseltä löytyä.Miettikääpä sitä!
- Anonyymi
Meinaatko, että vähän käytetty kalu lähtee halvalla?🐇🐇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko, että vähän käytetty kalu lähtee halvalla?🐇🐇
toki JN ja lauteen alta voi imeä loput,toki vain hiukan..
- Anonyymi
Hyvät on valikoimat kirppiksillä.Olisi kyllä hyvä saada kaikki kirppikset saman katon alle!Jämsän kaupunki voisi tukea näitä kasvavia tulevaisuuden yrityksiä vaikkapa remontoimalla kaupungintalon tähän tarkoitukseen.Hieno rakennus pelastuisi ja verotuloja kertyisi huomattavasti.Teenkin tästä kuntalaisaloitteen!
- Anonyymi
Kierrätys on järkevää.
Uusia lasten vaatteita ei kannata ostaa näillä tuloilla.
Ruokakirppikset olisi hyvä juttu. - Anonyymi
Meille ostetaan koko perheen vaatteet kirpparilta.Olleet siistejä ja halpoja.Tuo idea ruokakirppiksestä on hyvä.Voisi kodeistakin tuoda ylijäämäruokaa myyntiin ja ostaa itsekkin niin ei aina tarvi kokata.Jää aikaa enempi kirppistelyyn.Onneksi tilipäivä lähestyy niin pääsee taas hyviä hankintoja tekemään!
- Anonyymi
Gallup!Olisiko kysyntää jos alkasin tekemään ja myymään kirppiksellä esim keittoruoka annoksia,leivonnaisia ja ehkä kotikaljaa/simaa?Hinnan pystyn pitämään pienenä jos vaan riittävästi ostajia ilmaantuisi!Ei törkykommentteja KIITOS!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gallup!Olisiko kysyntää jos alkasin tekemään ja myymään kirppiksellä esim keittoruoka annoksia,leivonnaisia ja ehkä kotikaljaa/simaa?Hinnan pystyn pitämään pienenä jos vaan riittävästi ostajia ilmaantuisi!Ei törkykommentteja KIITOS!
Tee uusi ketju aiheesta niin joku näkee lukeakin galluppisi.
- Anonyymi
Minulla on sellainen "mutu", että eiköhän se ruuan myynti kirpparilla ole mahdottomuus? Vaatii hygienia-passin ja kylmätilat säilytykselle yms?
- Anonyymi
Hygieniapassin se vaatii mutta esim lämpimiä ruokia ja leivonnaisia voi myydä ilman kylmiötäkin.Toisaalta eipä kylmäkaapitkaan mikään kustannus ole..Itse ainakin tulen ostamaan jos joku vaivaa näkee ja ruokaa valmistaa.Edullista hyvää kotiruokaa kun ei tahdo mistään saada.Mikäs sen mukavampaa kun syödä ostosten lomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hygieniapassin se vaatii mutta esim lämpimiä ruokia ja leivonnaisia voi myydä ilman kylmiötäkin.Toisaalta eipä kylmäkaapitkaan mikään kustannus ole..Itse ainakin tulen ostamaan jos joku vaivaa näkee ja ruokaa valmistaa.Edullista hyvää kotiruokaa kun ei tahdo mistään saada.Mikäs sen mukavampaa kun syödä ostosten lomassa.
Juuri näin mikäs tosiaan olisi sen mukavempaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin mikäs tosiaan olisi sen mukavempaa
Samaa ajattelen!Toivottavasti tämä idea toteutuisi.
- Anonyymi
Minä löysin tänään kivoja kevät vaatteita ja vedenkeittimen.Ihana kirppisreisu oli kertakaikkiaan ja wau,ne kaffet kierroksen päälle.Mitä muut ovat löytäneet?
- Anonyymi
Koskahan alkaa kevät alet
- Anonyymi
Ei varmastikaan kauaa mene kun kevät ale alkaa.Olen kuullut että siitä tulee huikea eeppinen spektaakkeli!Kuulemani mukaan alennukset tulevat olemaan suuria ja hyvää tavaraa on jo ennakkoon ilmoitettu tuotavaksi.Tulossa siis kaikkien aikojen huimin kirppiskevät!
- Anonyymi
Olisiko kirppis yrittäjiltä saatavissa kuljetusapua kohtuu hintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko kirppis yrittäjiltä saatavissa kuljetusapua kohtuu hintaan?
Kovat kyydit lyylille antaa, muista ostaa liukuvoidetta
- Anonyymi
Leppämäen kadulta löytyy!!
- Anonyymi
Tarvarista saa edullisesti lainattua pakua,sovittaessa kuskinkin kanssa.
- Anonyymi
Joulu oli ja meni mutta jos hiihtolomalla Jämsään tulette niin on sinulle ilo ilmoittaa!!!Jämsässä suomen parhaat kirpputorit.Uutta ja vanhaa tavaraa löytyy todella paljon.Palvelu on ammattimaista ja asiantuntevaa.
- Anonyymi
Olihan siellä kaikenlaista.Ostettiin käyttötavaraa,vaatteita ja muutama arabia kermakko joista toinen on todella harvinainen.Nautittiin kirppis kahvitkin ja kyllä hyvää oli.Kannattaa varata aikaa ja mennä löytöjä tekemään.Tilipäivänä taas!
- Anonyymi
voi kulta ,todella ihanaa,muistakaa käydä paikallisessa rinksulla ja sieltä neliveto päällä penkkoja hipoen kotiin...
- Anonyymi
Pääsispä töihin kirppikselle.Se olisi minun unelmatyö.Ei tarttis kuunnella paperikoneen meteliä..
- Anonyymi
No juu,ei olis meteliä.Varmastikin kivoja paikkoja työskennellä ihmisten parissa.Palkatkin alalla ovat myyntiammattien kärkitasoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juu,ei olis meteliä.Varmastikin kivoja paikkoja työskennellä ihmisten parissa.Palkatkin alalla ovat myyntiammattien kärkitasoa.
Siis ihan oikeastiko?Eikös alalla joku pohjapalkka ja sit provikat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko?Eikös alalla joku pohjapalkka ja sit provikat?
Kiinteä palkanosa hieman JN yli hieman nelisen tonnia,bonareita tonni-pari.Ei sen enempää,eihän JN eihän.
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt, miksei ylläpito bannaa näitä tyhjän hokijoita joitten tarkoituksena on vaan ärsyttää ja sekoittaa asiallisia keskusteluja?
- Anonyymi
Juuri näin. Olen tehnyt ylläpidolle ilmoituksen lukemattomia kerotoja noista "munkinpurijoista", muutama ilmiannettu viesti poistetaan, mutta homman annetaan jatkua ilmeisesti loputtomiin.
Täysin tyhjänpäiväinen ylläpidon kontrolli palstojen sisällöstä.
- Anonyymi
Olin työurani töissä kirpputoreilla useammassa kaupungissa.Palkka oli jo silloin todella hyvä.Ei ollut koskaan tylsää eikä kahta samanlaista työpäivää.Mikäs tässä eläkeläisenä kierrellä kirppiksiä ja muistella menneitä.Jämsässä todella laadukkaat kirpputorit.Suosittelen nuorille työuraa kirppisalalla!
- Anonyymi
Vai hyvää palkaa, PAM:n taulukot myyjille tunnetaan, kirpparit maksavat 10-12e/tunti ja tunteja monilla vain 6/pvä, joten eihän sillä oiken elä.
- Anonyymi
Minäkin olen eläkkeellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai hyvää palkaa, PAM:n taulukot myyjille tunnetaan, kirpparit maksavat 10-12e/tunti ja tunteja monilla vain 6/pvä, joten eihän sillä oiken elä.
Monet kirppikset maksavat kyllä PAM taulukkoja paremmin ja sit myyntibonuksia päälle.Sain peruspalkkaa tuplasti enempi kun PAM taulukko ja senkin pysty vielä bonuksilla tuplaamaan.Lisäksi pääsi itse ostamaan parhaat tavarat jotka myin omalta pöydältäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet kirppikset maksavat kyllä PAM taulukkoja paremmin ja sit myyntibonuksia päälle.Sain peruspalkkaa tuplasti enempi kun PAM taulukko ja senkin pysty vielä bonuksilla tuplaamaan.Lisäksi pääsi itse ostamaan parhaat tavarat jotka myin omalta pöydältäni.
ja höpö höpö, paljon kelan maksamia työllistettyjä ja maahanmuuttaneita töissä vain ruokarahapalkalla
- Anonyymi
Katsoppa hyviksesi verotietoja!Monessa paikassa kirppistyöntekijät listoilla.Kyllä se vain tosi on että isommilla kirppiksilla euro pyörähtää.
- Anonyymi
Olisihan kyllä mukavaa päästä tienaamaan ja tekemään mielekästä työtä jossa järkeäänkin voi käyttää.Paperinteossa ei paljon järkeä tarvita.Olen kyllästynyt tähän paskaduuniin.Otan loparit ja perustan vaik oman kirpparin jos muille ei töihin pääse.Onkohan Jämsässä sopivia liiketiloja tarjolla?
- Anonyymi
ja höpö höpö
Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128