Sari

kiia

Mitä mieltä nimestä Sari?Minusta se on aika yleinen aikuisilla,mutta harvinaisempi lapsilla,enpä taida tuntea ketään Sari-nimistä lasta!

8

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donna

      oikeessa olet! esim: minun ikäisiä on paljon Sari
      nimisiä ja tunnenkin niitä MONTA!
      nyt lähinnä oleva nimi, olisi Sara, joka on yleistymässä.

      • galoe

        olisi mentävä lauman mukana ja annettava nimi, joka on yleistymässä?
        Sari on ihan hyvä nimi myös tytölle, ja ei ainakaan joka paikassa törmää saman ikäiseen kaimaan.
        En oikein ymmärrä tätä "pakkoa" antaa vain muotinimiä. Jos alkup. pitää nimestä Sari, niin miksi se olisi muutettava muodikkaammaksi?


      • mie taas
        galoe kirjoitti:

        olisi mentävä lauman mukana ja annettava nimi, joka on yleistymässä?
        Sari on ihan hyvä nimi myös tytölle, ja ei ainakaan joka paikassa törmää saman ikäiseen kaimaan.
        En oikein ymmärrä tätä "pakkoa" antaa vain muotinimiä. Jos alkup. pitää nimestä Sari, niin miksi se olisi muutettava muodikkaammaksi?

        En usko, että donna tarkoitti mitään sellaista vaan päinvastoin vahvisti alkuperäisen kirjoittajan sanat.


      • galoe
        mie taas kirjoitti:

        En usko, että donna tarkoitti mitään sellaista vaan päinvastoin vahvisti alkuperäisen kirjoittajan sanat.

        tässä vain yritän saada aikaan.
        Mutta todellakin muoti myös näissä nimiasioissa määrää meitä useimpia...


      • mie taas
        galoe kirjoitti:

        tässä vain yritän saada aikaan.
        Mutta todellakin muoti myös näissä nimiasioissa määrää meitä useimpia...

        Muoti vie ja kuljettaa vaikkei kukaan sitä myöntäisikään. Niin se taitaa mennä. Muoti on aika oikukas ja joskus arvaamatonkin kaveri :). Ja nimimuodissa on aika hauskana ilmiönä se, että usein ihmiset tavallaan tietämättään seuraavat samaa muotia. Ensimmäisellä lapsellani on kohtalaisen harvinainen nimi, en ainakaan ollut koskaan kuullut ketään sen nimistä. Mutta kappas vain. Samana vuotena niitä annettiin melkein sata, seuraavana vuonna sama juttu :D.


      • donna
        mie taas kirjoitti:

        En usko, että donna tarkoitti mitään sellaista vaan päinvastoin vahvisti alkuperäisen kirjoittajan sanat.

        sitä juuri tarkoitin"mie taas", olen samaa mieltä
        alkuperäisen kirjoittajan kanssa!
        ja "galoe", en tiedä mitä aloittaja tarkoitti,
        mutta oli lähinnä toteamus vaan esim. Sari nimestä.

        Se on totta, että ei nykypäivänä anneta paljon
        ns. vanhoja nimiä, mutta en usko että ketään"pakosta" näitä "muodikkaampia" nimiä lapselleen antaa, vaan kyllä sen nimen pitää tulla
        sieltä syvältä sydämmestä, mistä pitää!
        ja jotkut tosiaan menee "lauman mukana" ja toiset
        taas EI...makuAsia!
        tämä nyt vaan oma näkemykseni, jota ei tarvitse
        sen enempää selittää...

        Ei Sari nimessä mitään vikaa ole, niinkuin ei esim. Sarassakaan.
        jokainen antakoon semmoisen nimen mistä tykkää!
        jotkut tykkää vanhoista nimistä ja toiset taas
        ns. uusista nimistä


    • Mamo-c

      Se oli suosittu 60 luvulla, mutta tiedän yhden nuoren Sariannan.

    • normaali nimi anna ihmeessä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe