UPO liesi ilman arvokilpeä.

Anonyymi-ap

Uunista paloi lamppu. Uutta ei saa, kun ei tiedä kilven tietoja, pitäisi olla mallinumero jne. Olen kääntänyt kapineen nurin ja oikein, kilpeä ei ole. Vain sellainen missä on valmistusmaa (Tanska) ja sinne osoite. Olen ostanut lieden verkkokaupasta, mutten enää muista mistä. Osaako joku viisata lampun suhteen?

7

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Upo lienee noille vain markkinointi yhtiö

• Anonyymi

Itse ottaisin lampun käteen ja menisin sen kanssa kauppaan katsomaan vastaavaa.

• Anonyymi

Aivan, eiköhän siinä polttimossa yleensä ole printattuna ne watti-lukematkin. Liekö uunilamppu melkein standardimallia, ainakaan kovin montaa erilaista ei peruskaupoista löydy.

• Anonyymi

"Itse ottaisin lampun käteen ja menisin sen kanssa kauppaan katsomaan vastaavaa."

Jep! Ja jos kysyjä asuu niin syrjäisellä maaseudulla, että lähimpään hyvin varustettuun sähköalan liikkeeseen on turhan pitkä matka, lampun voi tilata netissä. Pieni lamppu mahtuu pehmustettuun kirjekuoreen, joten pakettiua ei tarvinne lähteä edes hakemaan kovin kaukaa.

• Anonyymi

Onko ohjekirja tallessa? Siinä on mallikoodi. Jos ei satu olemaan, niin lampun kans kauppaan. Eiköhän myyjä osaa oikean lampun myydä.

• Anonyymi

Kaupassa ei, huollossa ehkä.

• Anonyymi

Vahva veikkaus, että kyseessä on E14 kantainen (kierrekanta) lamppu ja tehoa 25 W. Jännite tottakai 230 V.

Tällaista ainakin pukkaa useammalta valmistajalta/myyjältä hakusanalla "uunilamppu". Tärkein juju on tämä "uunilamppu" eli korkeaa lämpötilaa kestävä hehkulamppu. Jos vain hakee 25 watista, saa huonommalla tuurilla käteen "25W vastaavan" led-lampun...

En jaksa uskoa, että vanhasta Uposta muunmallista (esim. G9 kantainen halogeenikamppu) löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2463
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1638
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1376
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1205
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      120
      1126
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1115
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1061
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe