Päivää
Mitä kokemuksia muilla ihmisillä on edunvalvonnasta yleensä ?
Entä nämä yleiset edunvalvojat ?
Tottakai sen ymmärtää, jos ihmisellä on velkaa jota ei syystä tai toisesta muuten pysty hyvittämään valtiolle niin kai se sillon on ihan ok. Jos nyt ei syystä tai toisesta ole maksukykyä tai hyvittää velkaa muullatavalla.
Odottaako nämä edunvalvojat tosiaan että ihmisen pitäisi asua 10-16 neliönkopissa hämeenpistossa. Voisi nämä yleiset edunvalvojat tulla joissakin asioissa vastaan. Siis jotkut ihmiset saa Rahaa 10-30 euroa viikossa, jolla pitäisi ostaa viikonruoat jääkaapiin ja sitten vielä maksaa vuokrat yms.
Eihän tämä maailma nyt ilmaiseksi toimi.
Ja sitten kun varmasti siellä edunvalvojantilillä on rahaa niin, ei tule käyttörahankorotusta ei sitten millään.
Herääkin kysymys. Mihkä voi vedota, jos on niin että edunvalvoja tavallaan panttaa niitä rahoja.
Ja sitten on juuri nämä pankkiasiat itse vaihdoin pankkia mutta voi herranjestas, annasolla kun eihän niillä pankkitunnuksilla saa edes pientä lainaa, eikä niillä voi tehdä edes ostoksia suomessa eikä ulkomailla.
Oliko se nyt tavallaan virhe vaihtaa pankkia.
Tottakai ihminen nyt viimekädessä antaisi edunvalvojavaltuutuksen semmoiselle henkilölle joka osaa hoitaa raha-asiat.
Edunvalvonta ja edunvalvonta-asiat
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939