Lippaat???

Anonyymi-ap

Minulla on puoliautomaattipistooli, ollut jo vuodesta 1991. Kaliiperi on .45 ja lippaat 10patr.
Pitääkö olla poliisilta lupa että voin ostaa kaksi lipasta lisää?

7

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pitäisi olla lupa?

• Anonyymi

Uuden lain mukaan ase on erittäin vaarallinen, kun ase on itselataava ja siihen kiinnittää yli 10 patruunan lippaan kivääristä puhuttaessa tai yli 20 patruunan lippaan, kun kyseessä on pistooli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuden lain mukaan ase on erittäin vaarallinen, kun ase on itselataava ja siihen kiinnittää yli 10 patruunan lippaan kivääristä puhuttaessa tai yli 20 patruunan lippaan, kun kyseessä on pistooli.

Tuosta voitaneen päätellä, että 10 paukun lippaiden ostaminen ja hallussapito olisi sallittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta voitaneen päätellä, että 10 paukun lippaiden ostaminen ja hallussapito olisi sallittu.

Minulla on kaksi kivääriä joihin on 20-30 patruunan lippaat. Pistoolin on 17-33 patruunan lippaat. Luvat ovat 90 luvulta, pitäisikö nämä lippaat luvitaa nyt , Laki tuntuu sekavalta ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi patruuna piippuun ja 10 lippaaseen. Sehän on jo yli 10

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kaksi kivääriä joihin on 20-30 patruunan lippaat. Pistoolin on 17-33 patruunan lippaat. Luvat ovat 90 luvulta, pitäisikö nämä lippaat luvitaa nyt , Laki tuntuu sekavalta ???

Eikös nuo ole sallittu kun noin vanhat kuvat mutta ehdottomasti oltava asekaappi mikä täyttää vaatimukset.

• Anonyymi

Kaksi lipasta voisi juottamalla liittää yhteen. Toisesta lippaasta yläpäästä pätkä pois ja tämän pätkän liittää ehjän lippaan alapäähän.
      Periaatteessa onnistuisi tehdä ulkopuolinen "vyö" ohuesta pellistä.joka sitoo lippaat toisiinsa mutta älkää tehkö tätä koska silloin lipas on laiton ja voitte menettää aseluvat ja aseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      42
      2256
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      228
      2014
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      111
      1548
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      144
      1281
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1207
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      138
      1114
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1099
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1009
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      65
      963
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      950
    Aihe