Miksi lenno-opettaja selittelee

Anonyymi-ap

Miksiköhän Hyvinkään lento-onnettomudessa osallisena ollut lennonopettaja selittelee tapahtumaa itselleen edullisemmaksi iltapäivälehdissä, seiskassa ja täällä kadonneessa langassa ym. foorumeilla? Eikö onnettomuus raportin mukaan johtunut liian matalalla, liian lähellä kiitotietä ja liian pienellä nopeudella aloitetusta maaliinlaskuharjoituksesta joka tehtiin koneella joka ei ollut hyväksytty tällaisa lentoa varten ja jossa ei ollut mm. opettajan polkimet paikallaan? Selitellään sairaskohtausta josta tutkimusraportti ei ota kantaa onko tapahtunut ennen onnettomuutta vai sen seurauksena.

9

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnettomuudesta on tehty tutkintaraportti ja ilmailun valvova viranomainen Traficom on varmasti tehnyt tarpeelliset toimenpiteet.

Oliko sinulla jotain muuta mielenpäällä?

• Anonyymi

Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan.

"Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan."

Siis mitähän vittua minä oikein luin? Eiköhän koululennettävä ole tasan tarkkaan ollut itse asiassa aloitteellinen, ja nimenomaan halunnut että keikka lennetään hänen omalla koneellaan kustannussyistä.

Riippumatta siitä olisiko Saikkosen pitänyt kieltäytyä keikasta, on tämä aikuinen ihminen tasan tarkkaan tunnistanut asiaan liittyvät riskit. Saikkosella ei ole mitään syytä tunnontuskiin.

Ja mikä helvetin tunteellinen tyttö sinä olet? Jos itse aiheuttaisin toisen henkilön kuoleman, en todellakaan lopettaisi harrastusta. Toki muutama sääntö minulla on. En ota kyytiin läheisiä ihmisiä. Niille jotka otan kyytiin selvitän toiminnan todelliset riskit, jotka ovat melkoiset.

• Anonyymi

On kateus. On se väärin että tanssijasta on tullut lennonopettaja.

• Anonyymi

Toistan itseäni. Sitä lentoa ei koskaan olisi pitänyt lentää.

• Anonyymi

Liika säästäminen ja tehostaminen ei kuulu ilmailuun. Köyhät putoaa taivaalta.

• Anonyymi

Siitäkö onnettomuudessa oli kyse?

• Anonyymi

Aloittajaa ärsyttää, koska ei ole itse saanut mitään aloitettua, saati valmiiksi.

• Anonyymi

Kyseinen lentäjäsankari yrittää psyykata itseään uskomaan ettei onnettomuus olisi ollut hänen syytään toistamalla mantraa sairauskohtauksesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      187
      5075
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4465
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      259
      3039
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      144
      2934
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27