Miksiköhän Hyvinkään lento-onnettomudessa osallisena ollut lennonopettaja selittelee tapahtumaa itselleen edullisemmaksi iltapäivälehdissä, seiskassa ja täällä kadonneessa langassa ym. foorumeilla? Eikö onnettomuus raportin mukaan johtunut liian matalalla, liian lähellä kiitotietä ja liian pienellä nopeudella aloitetusta maaliinlaskuharjoituksesta joka tehtiin koneella joka ei ollut hyväksytty tällaisa lentoa varten ja jossa ei ollut mm. opettajan polkimet paikallaan? Selitellään sairaskohtausta josta tutkimusraportti ei ota kantaa onko tapahtunut ennen onnettomuutta vai sen seurauksena.
Miksi lenno-opettaja selittelee
9
887
Vastaukset
- Anonyymi
Onnettomuudesta on tehty tutkintaraportti ja ilmailun valvova viranomainen Traficom on varmasti tehnyt tarpeelliset toimenpiteet.
Oliko sinulla jotain muuta mielenpäällä?- Anonyymi
Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan.
"Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan."
Siis mitähän vittua minä oikein luin? Eiköhän koululennettävä ole tasan tarkkaan ollut itse asiassa aloitteellinen, ja nimenomaan halunnut että keikka lennetään hänen omalla koneellaan kustannussyistä.
Riippumatta siitä olisiko Saikkosen pitänyt kieltäytyä keikasta, on tämä aikuinen ihminen tasan tarkkaan tunnistanut asiaan liittyvät riskit. Saikkosella ei ole mitään syytä tunnontuskiin.
Ja mikä helvetin tunteellinen tyttö sinä olet? Jos itse aiheuttaisin toisen henkilön kuoleman, en todellakaan lopettaisi harrastusta. Toki muutama sääntö minulla on. En ota kyytiin läheisiä ihmisiä. Niille jotka otan kyytiin selvitän toiminnan todelliset riskit, jotka ovat melkoiset.
- Anonyymi
On kateus. On se väärin että tanssijasta on tullut lennonopettaja.
- Anonyymi
Toistan itseäni. Sitä lentoa ei koskaan olisi pitänyt lentää.
- Anonyymi
Liika säästäminen ja tehostaminen ei kuulu ilmailuun. Köyhät putoaa taivaalta.
- Anonyymi
Siitäkö onnettomuudessa oli kyse?
- Anonyymi
Aloittajaa ärsyttää, koska ei ole itse saanut mitään aloitettua, saati valmiiksi.
- Anonyymi
Kyseinen lentäjäsankari yrittää psyykata itseään uskomaan ettei onnettomuus olisi ollut hänen syytään toistamalla mantraa sairauskohtauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166003- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698