Miksi lenno-opettaja selittelee

Anonyymi-ap

Miksiköhän Hyvinkään lento-onnettomudessa osallisena ollut lennonopettaja selittelee tapahtumaa itselleen edullisemmaksi iltapäivälehdissä, seiskassa ja täällä kadonneessa langassa ym. foorumeilla? Eikö onnettomuus raportin mukaan johtunut liian matalalla, liian lähellä kiitotietä ja liian pienellä nopeudella aloitetusta maaliinlaskuharjoituksesta joka tehtiin koneella joka ei ollut hyväksytty tällaisa lentoa varten ja jossa ei ollut mm. opettajan polkimet paikallaan? Selitellään sairaskohtausta josta tutkimusraportti ei ota kantaa onko tapahtunut ennen onnettomuutta vai sen seurauksena.

9

1069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnettomuudesta on tehty tutkintaraportti ja ilmailun valvova viranomainen Traficom on varmasti tehnyt tarpeelliset toimenpiteet.

Oliko sinulla jotain muuta mielenpäällä?

• Anonyymi

Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan.

"Joo, opettajan kannalta aika karua luettavaa, siksi ihmettelen miksi ihmeessä hän jatkaa harrastustaan."

Siis mitähän vittua minä oikein luin? Eiköhän koululennettävä ole tasan tarkkaan ollut itse asiassa aloitteellinen, ja nimenomaan halunnut että keikka lennetään hänen omalla koneellaan kustannussyistä.

Riippumatta siitä olisiko Saikkosen pitänyt kieltäytyä keikasta, on tämä aikuinen ihminen tasan tarkkaan tunnistanut asiaan liittyvät riskit. Saikkosella ei ole mitään syytä tunnontuskiin.

Ja mikä helvetin tunteellinen tyttö sinä olet? Jos itse aiheuttaisin toisen henkilön kuoleman, en todellakaan lopettaisi harrastusta. Toki muutama sääntö minulla on. En ota kyytiin läheisiä ihmisiä. Niille jotka otan kyytiin selvitän toiminnan todelliset riskit, jotka ovat melkoiset.

• Anonyymi

On kateus. On se väärin että tanssijasta on tullut lennonopettaja.

• Anonyymi

Toistan itseäni. Sitä lentoa ei koskaan olisi pitänyt lentää.

• Anonyymi

Liika säästäminen ja tehostaminen ei kuulu ilmailuun. Köyhät putoaa taivaalta.

• Anonyymi

Siitäkö onnettomuudessa oli kyse?

• Anonyymi

Aloittajaa ärsyttää, koska ei ole itse saanut mitään aloitettua, saati valmiiksi.

• Anonyymi

Kyseinen lentäjäsankari yrittää psyykata itseään uskomaan ettei onnettomuus olisi ollut hänen syytään toistamalla mantraa sairauskohtauksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      283
      5338
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      69
      5307
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      96
      4025
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      52
      2840
    5. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      22
      2437
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      119
      2040
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      47
      2000
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      99
      1737
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      72
      1261
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      154
      1108
    Aihe