Kuntaan on hankittu parikin uutta paketti-autoa, miksi ? Että teknisen toimen vetäjät saavat kurvailla toimettomana kylää ympäri työaikaa tappaakseen tai käydä Jämsässä makkara-tarjoilulla hakemassa kaksin miehin pari ruuvia. Autokaupat on peruttava ja rahat tulee käyttää vaikka traktoriin jolla tekisivät lumitöitä vähäosaisille ja eläkeläisille päivystäessään, mitä ikinä se heillä tarkoittaa. Jos joku paikka hajoaa, paikalle on kutsuttava kuitenkin aina muualta ammattimies. Tekninen eli turha toimi on ajettava alas ja siirryttävä ostopalveluihin, loppuu turha kylän ympäri ja honkahoville tyhjä ajelu kuntalaisten rahoilla. Kunnan työllistämis-vastuu tuskin tarkoittaa nykyisen teknisen toimen kaltaista tilannetta.
Teknisen toimen autot
9
613
Vastaukset
- Anonyymi
Jos lähdettäisiin siitä, että hankkisit itse ensin töitä. Ja vasta sitten arvostelisit muiden työntekoa. Loisijat töihin yhteiskunnan varoja kuluttamasta.
- Anonyymi
Mitähän sinäkään kenenkin työn teosta luulet tietäväsi ? Hoida sinä vain oma postisi vaikka olisitkin kunnassa.
- Anonyymi
Teknisen toimen vetäjät? Nyt on kyllä hämärä ilmaus.
- Anonyymi
Onkohan ne saaneet uudet työvaattetkin,oli käyttömestarilla niin keltainen ja puhdas takki torin työmaalla.
- Anonyymi
Pitäiskö teidän hankkia oikea elämä.
- Anonyymi
Ei ne ainakaan työn teossa likaannu. Autossa istutaan ja ajellaan kylää ympäri. Ole kuunaan kuskia nähnyt missään työn touhussa, edes raapimassa päätään, pakun vieressä patsastellessaan. Ehkä takit on porukalla haettu Jämsästä heijastinten takia ettei toinen kunnan paku aja päälle kun seistään rohkeasti työn vieressä sitä pelkäämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ainakaan työn teossa likaannu. Autossa istutaan ja ajellaan kylää ympäri. Ole kuunaan kuskia nähnyt missään työn touhussa, edes raapimassa päätään, pakun vieressä patsastellessaan. Ehkä takit on porukalla haettu Jämsästä heijastinten takia ettei toinen kunnan paku aja päälle kun seistään rohkeasti työn vieressä sitä pelkäämättä.
Ne kaksi kaveria, jotka ajaa omalla autolla, huhkii sitten toistenkin edestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kaksi kaveria, jotka ajaa omalla autolla, huhkii sitten toistenkin edestä.
Työsuhde-autojen pomot erikseen, joista eivät kyllä mitään (esim veroja) itse maksa. Riittää kun katselevat päältä eli ohjaamosta suorittavaa porrasta, hieman ylempää toki.
- Anonyymi
Kyllä mä kerran näin ,että joku liikahti ja tais raapia muniaan,oiskohan se mahdollista.?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.936840- 1723712
- 533239
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2262347- 442073
- 411968
- 471869
- 601768
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?211758- 191733