Oon ajatellut että suoritan metsästäjätuntkinnon ja ostan haulikon, sellaisen missä on kaksi piippua.
Kun haulikolla anpuu niin lähteekö se koko pötkylä piipusta ulos?
Sit vielä toinen kyssäri..kun on kaksi piippua niin mistä voi tietää kummasta piipusta se pötkylä lähti jos ampuu vain kerran?
Haulikolla ampuminen
6
255
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lähde pötkylä haulikon piipusta.
Pötkylä lähtenee ennemminkin sulta perseestä.
Yksiliipaisimisissa haulikoissa on piipun valitsin, jolla valitaan se piippu, joka ensiksi pamahtaa, kaksiliipaisimisissa haulikoissa on oma liipaisin kumpaistakin piippua varten. - Anonyymi
Jep mutta entäs noi pumppuhaulikot. Mulla on imppu mihin myös pumpataan ilma silleen että piippu käännetään kokonaan alas ja käännetään sit kiinni, kuti pitää sitä ennen laita piipuun. Aika raskas pumpata mutta onko noi pumppuhaulikot raskas pumpata ja riittääkö se yksi pumppauskerta?
- Anonyymi
Aina pitää jotain pumpata, fillarin renkaaseen ilmaa, naapurin...
- Anonyymi
Voisi olla ihan hyvä idea että tänne pitäisi kirjautua omilla pankkitunnuksilla ja ikärajaksi 18 vuotta, niin ei 12 vuotiaat tänne pääsisi kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Minä oon jo 24 vutias.
- Anonyymi
Minä oon jo ampunu kerran hulikolla. Oli jörrisytyävä kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839