Hei 61 v mies avoliitossa elävä mies haluisi kokea toisen miehen kosketuksen kalullansa ja myös kostean suun. Mua on kerrannuollut mies aikoja sitten. Voisin myös itse kokea miltä tuntuisi koskea sinun kaluusi. Etsin mielellään yli 60 vuotiasta. Paikkaa ei oo mut keksitään.
Imut/runkut
35
1489
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
pysy siellä vaan ja sulje tietokone
- Anonyymi
Olisko Etelä-Pohjanmaalla vanhempaa seuraa?
- Anonyymi
Harva06 kirjoitti:
Moi, Seinäjoen alueelta löytyy 60 mies, kiva ois jos yhdessä runkkaus ja sais tulla imetyksi
Kiinnostaisi kovasti tavata ja runkkailla yhdessä
- Anonyymi
miestä vai naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miestä vai naista
Molemmat käy
- Anonyymi
Voih! Mua kiinnostaa kauheesti ...mutta mietin oonko sopiva kun mulla esim. on aika kuiva suu!?
Mutta oon hyvä koskettamaan ja jopa halaamaan... suukottelukin onnistuu uskon hhvkn! Miten sun kohdalla?
Alistun allesi nöyrämö ja pyllistäisin mielellään ja siihen ei kuivuutta voi ajatella, kostee ja liukas pitää olla eikö vaan?
Puss! - Anonyymi
1 !!!
NIMI JA OSOITE SAATANA KERTA TE KUSIPÄÄT ETTE TODELLAKAA TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA FACEBOOK KUVAN LEVITTELYÄ JOKA EI TODELLAKAA KERRO TOTUUTTA MUN ULKONÄÖSTÄ ETTEKÄ TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA SAATANAN MUNAN KUVAN LEVITTELYÄ JOKA EI TODELLAKAA OO MUN MUNAN KUVA ! Kantahäme kik kisuille
Ois kiva tutustua 50+ ikäiseen bi ukm (top), joka asuu pks.
- Anonyymi
oispa kiva ottaa suihin ja runkta loppuun lastit kurkkuun nielaista ja nuolla kulli puhtaaks tai vaikka uudestaan kovaks
- Anonyymi
Olis kullä kiva antaa lastit suuhun. 03 alue
- Anonyymi
Eikö kukaan vanhempi mies halua nuorempaa, kokematonta kaveria leikkeihin..?
- Anonyymi
50v kokemusta kullini kanssa leikkimisestä. Hienoa olisi näyttää parikymppiselle kokemattomalle kundille kullin(hänen) käsittelyä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50v kokemusta kullini kanssa leikkimisestä. Hienoa olisi näyttää parikymppiselle kokemattomalle kundille kullin(hänen) käsittelyä .
Oih tuo kuulostaisi tosi kivalta 🥵 Mukava ois antautua vanhemman sedän käsiteltäväksi..
Saiskohan siinä tiukka peppureikä kokemusta kans ;) - Anonyymi
Tottakai kiimapojulle kyytiä…
- Anonyymi
Toki haluaa Pk-seutu
- Anonyymi
Syksyllä ajelin itäsuomesta Kokkolaan, pysähdyn jossain nelostien ohitettuani levähdyspaikalle. Toisessa laidassa oli traktori peräkärryn kanssa. Nousin autosta ja kävelin metsää kuselle. Kaivoin kuusen juurella munan esille ja aloin kuselle. Kuulin takana kahinaa ja sieltä tuli haalareissa ikäiseni kuusikymppinen mies.
- täälläkin ollaan liha kädessä han sanoi ja käveli viereen avaten haalareiden nappeja.
Minä totesin että piti pysähtyä helpottamaan. Mies vastasi että niin hänenkin. Kun vilkaisin sivulleni näin että hänellä oli kova kulli kädessään ja runkkasi sitä. Minullakin koveni heti enkä laittanutkaan kullianihousuihin.
Hän pyysi runkkaamaan itseään ja otin käteeni tuon vankan kuulin ja liikuttelin hänen esinahkaansa terskan yli. Samalla huomasin ettei hänellä ollut haalareitten alla muuta. Kun hän laittoi jalkansa haaralleen otin toisella kädellä kiinni hänen palleistaan ja jatkoin runkkaamista kunnes hän roiski spermat kuusen runkoon.
Sitten hän otti minun kullistani kiinni ja runkkasi minutkin.
-tekipä hyvää hän totesi, kiva että oli aikamies paikalla.
Lähdimme tyydyttyneitä jatkamaan matkaa.- Anonyymi
Huhhuh.. saattas puna nousta poskille kun vanhempi mies tulisi noin tekemään
- Anonyymi
Mukava tarina, näittekö koskaan sen jälkeen?
- Anonyymi
Espoosta löytyy . Jos on lähellä niin pistä uusi viesti
- Anonyymi
Espoossa olisi 61v ukm tarjolla vaikka auto juttuihin aluksi. Paikka löytyy myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espoossa olisi 61v ukm tarjolla vaikka auto juttuihin aluksi. Paikka löytyy myös.
Voitaisiin tavata jossain... täällä 53v bi ukm pk-seudulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa aika ja paikka niin ilmestyn paikalle. Tosin ensi viikolla vasta koska reissussa viikonlopun.
- Anonyymi
Vieläkö Etelä-pohjanmaalla olis vanhempia miehiä?
- Anonyymi
Löytyy 60 mies Seinäjoen alueelta, saa imeä ja runkata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy 60 mies Seinäjoen alueelta, saa imeä ja runkata
Kiinnostaa, missä ja koska voitaisiin tavata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa, missä ja koska voitaisiin tavata?
Lähden nyt ajeleen vaikka kyrkkäri eka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähden nyt ajeleen vaikka kyrkkäri eka
Onnistuisko huomenna illalla tavata jossain?
- Anonyymi
Kanta- Hämeessä olisin, imen loppuun saakka myös naida saisit suutani. Bi ukm 60v
- Anonyymi
Mistä päin oot?
- Anonyymi
Espoosta löytyy
- Anonyymi
Kiinnostaisiko kimpparunkut
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906393- 1723692
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2152273- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191723
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707