Aika kallista asumista komerossa

Anonyymi-ap

Naapurin postia tuli minulle ja vahingossa avasin sen.
Ihmettelin aluksi miten saisin yhtäkkiä asumistukea 348€.

Sitten huomasin sen olevan naapurille. Asumistuesta voimme yht'äkkiä laskea yksiön vuokran olevan noin 500€. Mielestäni aika paljon.

Täällä kelan hyväksyttävät asumismenot ovat 519€ yhdelle hengelle, joten varmaan se sitten on ihan normaali vuokra.

14

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi avasit naapurin kirjeen. Ei niitä saa avata!

• Anonyymi

Nyt viet sen sille naapurille henkilökohtaisesti ja pahoittelet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt viet sen sille naapurille henkilökohtaisesti ja pahoittelet.

Vein sen jo ja toki kerroin, että vahingossa avasin. Harvemmin sitä tulee katsottua nimeä, kun postiluukusta kolahtaa kirje.
        Ilmeisesti joutunee nykyään ryhtyä ensin katsomaan tuliko oikeaan osoitteeseen.

>simiti<

• Toi on aika yleistä, että kirje avataan ensin ja sitten vasta luetaan. Mullekin tuli kerran vahingossa avattu kirje. Samaten mä avasin naapurin kirjeen ja ihmettelin mitä ihmeen kauneudenhoitovälineitä mulle saapunut. Laitoin sen sitten hänen postiluukkuun ja myöhemmin pahoittelin, niin tunnusti hänkin että oli sen mun kirjeen avannut. Eli puolin ja toisin. Mutta tää oli sillon yli 20 vuotta sitten, sillon kun ihmiset oli vielä ihmisiä, eikä pikkuasioista nipotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vein sen jo ja toki kerroin, että vahingossa avasin. Harvemmin sitä tulee katsottua nimeä, kun postiluukusta kolahtaa kirje.
        Ilmeisesti joutunee nykyään ryhtyä ensin katsomaan tuliko oikeaan osoitteeseen.

>simiti<

Minun postini tuntuu vähä väliä menevän naapuriin tai sitten postinjakaja jakaa postia myös jälkeen klo 22.00.
        Kerran tippui sähkölasku jälkeen kello 01.00

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Toi on aika yleistä, että kirje avataan ensin ja sitten vasta luetaan. Mullekin tuli kerran vahingossa avattu kirje. Samaten mä avasin naapurin kirjeen ja ihmettelin mitä ihmeen kauneudenhoitovälineitä mulle saapunut. Laitoin sen sitten hänen postiluukkuun ja myöhemmin pahoittelin, niin tunnusti hänkin että oli sen mun kirjeen avannut. Eli puolin ja toisin. Mutta tää oli sillon yli 20 vuotta sitten, sillon kun ihmiset oli vielä ihmisiä, eikä pikkuasioista nipotettu.

Ja sitten jos kylällä sattuu asumaan toinen, jolla on sama sukunimi. Saattaa saada toisen postia.
        Ensin tuli äipälle ja kun äippää kuoli, osti jakoi tuon kaimasukunimen postin minulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten jos kylällä sattuu asumaan toinen, jolla on sama sukunimi. Saattaa saada toisen postia.
        Ensin tuli äipälle ja kun äippää kuoli, osti jakoi tuon kaimasukunimen postin minulle.

Joo, mäkin kun muutin, rupes tulee veljelle osoitetut rakkauskirjeet mulle. Arvaa v***ttiko. En ollu sillon vielä niin tasapainonen kun nyt.

• Anonyymi

Sattuuhan sitä erehdyksiä läheteillekkin. Kerroinhan joskus siitä, kun minulle tuotiin maksettu pizza, jota en edes ollut tilannut.

Hämmennyin niin kovin, että en saanut sanottua mitään ja lähetti kerkesi häipyä. Hetken päästä sama lähetti meni naapuritaloon pitsan kanssa.

Joku tilaaja joutui ilmeisesti odottelemaan ihmeissään missä pizzansa viipyy.
      Mutta en valita, sain itse ilmaisen pizzan tilaamatta. Olisi se tilaaja voinut toki valita paremmat täytteet.

Pitääkö nyt sen takia käydä haukkumassa se pitsan tilaaja?

>simiti<

• Anonyymi

Ei voi olla noin halpa yksiö.

• Anonyymi

Riippuu asuinpaikasta ja onko remontoitu.
        Asuessani Tammisaaressa, vuokrani oli 425 euroa

• Anonyymi

Kelan laskurilla saa asumistukea 345 euroa 900 euron bruttokuukausituloilla ja 700 euron vuokralla.

• Anonyymi

Kalliiksi ne käy. Eikä kaapista tulijat ole vahinkoja.

• Anonyymi

Avasin myös kerran vahingossa naapurin laskun. Meni aamukahvi väärään kurkkuun. Ihmettelin, että minkä helv. takia mulle tulee Saksasta 50 000e lasku. :)

• Anonyymi
      UUSI

Yksiö ei ole mikään komero, vaan koti siinä missä isompikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe