Olipas antoisa Kataja jakso. Hienoa Imatra tarjoilusta, Imatran Vuoksen Saunalautta ja samaan omsitukseen kuuluva Ravintola Sula otti pisteet kotio Nuorenparin ohella ,jotka järjestivät yöpaikan Mansikkalassa... Napakymppi :).. Ihmetytti vain Imatran kaupunginjohtajan Golf peluu ja olut pöydässä, oliko lie työaikaa enää mutta vahvasti siltä näytti, hyvä on palkka hetkuutella viheeriöllä ja jos joku Emmiilio esittää todisteita jotta pysyvyys jatkuisi on jo erotusuhka päällä yms. viimeisimmät 3 kk ajan huipputapahtumat josiia syyllisiä etsitään. Ehdotus. Nyt nuo SE:n entiset piälliköt, Luo. la miehet helkkariin valtuustosta/kaupungin valtuustosta. Alkaa normaali arki ja Masut ei räjähdä kenenkään kasvoille tai kaikkitietävyys astu esille kun kaupoissa näkee. Nyt LOPPUTILI ja heti noille SE vanhoille eläköityneille henkilöille. Kaupunginjohtajalle oluen jälkeen töitä.
Kuokkavieras
14
907
Vastaukset
- Anonyymi
Aika lähel kyl on masut poksahtaa😀
- Anonyymi
Lopputilit moisille loisille.
- Anonyymi
Taitaa aloittaja ottanut enemmän kuin yhden olusen Työstä selostuksesta ei ota pirukaan selvää
- Anonyymi
Hyvin tehty ohjelma jossa tuli esille hyviä asioita Imatrtasta. Kuinka paljon näissä Katajan jaksoissa on ennalta sovittua ei katsoja voi tietää, mutta joka tapauksessa antoi positiivisen kuvan kaupungistamme, harmi vain oli se, että ohjelmaa ei onnistuttu saamaan koskinäytöstä.
- Anonyymi
Täytyy turistin tulla itse vierailemaan ja katsomaan koskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy turistin tulla itse vierailemaan ja katsomaan koskea.
Milloin on koskinäytös?
- Anonyymi
Uusimmassa Imatra jaksossa eivät päässeet yöksi mihinkään vaan joutuvat nukkumaan Rautionkylän laavulla.
- Anonyymi
Umpimieliset Imatralaiset ei osaa heittäytyä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Umpimieliset Imatralaiset ei osaa heittäytyä…
Vidun jundit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vidun jundit
Tuppukylässä asuu kateellinen ja omapitäväinen kansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppukylässä asuu kateellinen ja omapitäväinen kansa!
Samaa mieltä.
- Anonyymi
Milloin tulee tv;stä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vidun jundit
Ite oot!
- Anonyymi
Milloin tulee uusin jakso?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 492136
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!8738Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 65690
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43497
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78487Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479