Minkä ikäiset skorpionit lukee tätä palstaa ja kirjoittaa tänne.Oletko mies vai nainen? Sinkku vai suhteessa? Ja mikä on kumppanisi horoskooppimerkki?
Gallup
15
2026
Vastaukset
- tj_jaana
22-v, syksyllä 23-v, nainen, heinäkuun 30. päivä menen naimisiin ja ukon horoskooppi on neitsyt.
- taz1
18v mimmi suhteessa neitsytmiehen kans. hullua.
- tj_jaana
mistähän se johtuu että neitsyt on niin hyvä skorpparille. =D
28v jätkä ja sinkku rokkikukko
- ScoRpiO
Mä oon 15.v likka.....ja sinkku..xD
Moon yli 3-kymppinen mies ja tällä hetkellä ihan vapailla markkinoilla. Skorppari-miehelle sopii neitsyt, kaksonen, rapu, kalat tai toinen skorppari (mutta se on jo hengenvaarallista...)!
- eikkapatu
tänä vuonna 21v, nainen ja sinkku.
- skorpparinainen
34 v, nainen, sinkku, juuri eronut kalasta, edelleen monimuotoista ystävyyttä..... ;-)
- mä vaan..
syksyllä 24v nainen, suhteessa.. kumppani kalat..
- ollaan!
29v nainen avoliitossa 24v. kalamiehen kanssa.
- skorppari
35 vuotias skorpparinainen, joka on ollut yhdessä härkämiehen kanssa 15 vuotta ja jatketaan edelleen
- ..neitsytmiehen kanssa
Nelikymmpinen nainen ja suhteessa neitsytmiehen kanssa...
- scorp.nainen
yli 3-kymppinen vapaa,takana kaksi pitkää suhdetta kalamiehen kanssa
- hhhhhhhhhhhh
26-vuotta ja nainen. sinkku ja tapailen oinas-miestä aika huonolla menestyksellä.
- Wiivi
29 vee nainen, härkämiehen (25v) kanssa "hengaillaan" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306142Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144644Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413284IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623081Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111478- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861358Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2401299- 791189