Minkä ikäiset skorpionit lukee tätä palstaa ja kirjoittaa tänne.Oletko mies vai nainen? Sinkku vai suhteessa? Ja mikä on kumppanisi horoskooppimerkki?
Gallup
15
2045
Vastaukset
- tj_jaana
22-v, syksyllä 23-v, nainen, heinäkuun 30. päivä menen naimisiin ja ukon horoskooppi on neitsyt.
- taz1
18v mimmi suhteessa neitsytmiehen kans. hullua.
- tj_jaana
mistähän se johtuu että neitsyt on niin hyvä skorpparille. =D
28v jätkä ja sinkku rokkikukko
- ScoRpiO
Mä oon 15.v likka.....ja sinkku..xD
Moon yli 3-kymppinen mies ja tällä hetkellä ihan vapailla markkinoilla. Skorppari-miehelle sopii neitsyt, kaksonen, rapu, kalat tai toinen skorppari (mutta se on jo hengenvaarallista...)!
- eikkapatu
tänä vuonna 21v, nainen ja sinkku.
- skorpparinainen
34 v, nainen, sinkku, juuri eronut kalasta, edelleen monimuotoista ystävyyttä..... ;-)
- mä vaan..
syksyllä 24v nainen, suhteessa.. kumppani kalat..
- ollaan!
29v nainen avoliitossa 24v. kalamiehen kanssa.
- skorppari
35 vuotias skorpparinainen, joka on ollut yhdessä härkämiehen kanssa 15 vuotta ja jatketaan edelleen
- ..neitsytmiehen kanssa
Nelikymmpinen nainen ja suhteessa neitsytmiehen kanssa...
- scorp.nainen
yli 3-kymppinen vapaa,takana kaksi pitkää suhdetta kalamiehen kanssa
- hhhhhhhhhhhh
26-vuotta ja nainen. sinkku ja tapailen oinas-miestä aika huonolla menestyksellä.
- Wiivi
29 vee nainen, härkämiehen (25v) kanssa "hengaillaan" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251531
- 241236
- 1351098
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus325880- 42750
Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!
"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on288685- 59677
- 45663
- 66656
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym48609