Minkä ikäiset skorpionit lukee tätä palstaa ja kirjoittaa tänne.Oletko mies vai nainen? Sinkku vai suhteessa? Ja mikä on kumppanisi horoskooppimerkki?
Gallup
15
2028
Vastaukset
- tj_jaana
22-v, syksyllä 23-v, nainen, heinäkuun 30. päivä menen naimisiin ja ukon horoskooppi on neitsyt.
- taz1
18v mimmi suhteessa neitsytmiehen kans. hullua.
- tj_jaana
mistähän se johtuu että neitsyt on niin hyvä skorpparille. =D
28v jätkä ja sinkku rokkikukko
- ScoRpiO
Mä oon 15.v likka.....ja sinkku..xD
Moon yli 3-kymppinen mies ja tällä hetkellä ihan vapailla markkinoilla. Skorppari-miehelle sopii neitsyt, kaksonen, rapu, kalat tai toinen skorppari (mutta se on jo hengenvaarallista...)!
- eikkapatu
tänä vuonna 21v, nainen ja sinkku.
- skorpparinainen
34 v, nainen, sinkku, juuri eronut kalasta, edelleen monimuotoista ystävyyttä..... ;-)
- mä vaan..
syksyllä 24v nainen, suhteessa.. kumppani kalat..
- ollaan!
29v nainen avoliitossa 24v. kalamiehen kanssa.
- skorppari
35 vuotias skorpparinainen, joka on ollut yhdessä härkämiehen kanssa 15 vuotta ja jatketaan edelleen
- ..neitsytmiehen kanssa
Nelikymmpinen nainen ja suhteessa neitsytmiehen kanssa...
- scorp.nainen
yli 3-kymppinen vapaa,takana kaksi pitkää suhdetta kalamiehen kanssa
- hhhhhhhhhhhh
26-vuotta ja nainen. sinkku ja tapailen oinas-miestä aika huonolla menestyksellä.
- Wiivi
29 vee nainen, härkämiehen (25v) kanssa "hengaillaan" ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279