Fantasia ihastuksesta

Anonyymi-ap

Kun ( kokemattomana) fantasioit naisesta johon olet ihastunut, mistä fantasioit? Halaamisesta, suutelusta vai jostakin pidemmälle jo ennen kosketusta?
Siitä että kosket ja nuolet vai siitä että sulle tehdään se?
Odottelen jos joskus hipaistais.

13

1020

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katseesta, yhteydentunteesta, tunnistamisesta, jännityksestä 'johtaako tämä johonkin...', ja siitä kun pikkuhiljaa edetään ja tutustutaan.

• Anonyymi

Yritin saada ketjuun vipinää ja kysyin, että eikö kellään ole fantasioita, kun oli hiljaista.
      Tekstini poistettiin sääntöjen vastaisena. Whatt?
      Poistakaa nyt tämäkin nosto.

• Anonyymi

Ehkä täällä ei vain ole kokemattomia tai sitten on niin hurjat fantasiat, että ei voi tänne laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä täällä ei vain ole kokemattomia tai sitten on niin hurjat fantasiat, että ei voi tänne laittaa.

Mä en oikein edes ymmärtänyt aloitusta. Siis että mitä fantasioin naisesta, jonka kanssa en ole vielä rakastellut, mutta haluaisin kuitenkin? No ööö varmaan sitä rakastelua

• Anonyymi

Ei aloituksessa kirjoitettu rakastelusta mitään. Jos et ymmärrä edes kysymystä ja fantasioita, ei varmaan kannata vastata.

• Anonyymi

Kokemattomuus kai viittaa juuri seksiin. Tuskin siinä mitään hiihtokokemuksia tarkoitetaan. Eikä mun fantasiat ainakaan liity muuhun kuin seksiin, kun olen ihastunut

• Anonyymi

Minä odotan, että saatais N+M saarnaajalta tänne edes yksi fantasia.

Oletan hänen olevan nainen ennenkuin hän lääketieteellisesti muuta meille todistaa.

• Anonyymi

Kokemattomien fantasioinnit kiinnostavat aloittajaa.

• Anonyymi

Kokemattomuus voi olla toteutumattomuutta, sitä että mitään ei ole vielä.tapahtunut, mutta ajatukset vilistävät.
      Kauheen mielikuvituksetonta porukkaa täällä.

• Anonyymi

Halaamisesta.

• Anonyymi

Näen silmieni edessä usein haavekuvan: tulen kotiin ja hän on tekemässä ruokaa keittiössä. Katson häntä, kun hän paistaa pannulla ruokaa. Tervehdin, kuiskaan jotain kaunista hänen korvaansa ja painan kasvoni hänen niskaansa, suutelen hellästi niskaa.

Haluaisin tyydyttää hänet. Nuolen välillä hänen reisiään ja välillä siirryn hänen pillulleen, Kiusoittelen. Samalla sivusilmällä katson, miten hän voihkii ja ääntelee, pyytää lisää. Olen niin onnellinen siitä, että saan antaa hänelle nautintoa. Se tuntuu enemmältä kuin voin kuvitella.

• Anonyymi

Tärkeintä on että molemmat nauttii, minä ja alapääni.

• Anonyymi

Ei ole kun en ole ihastunut ja ketään ihanaa näköpiirissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7423
    2. 79
      4974
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4839
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4248
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      9
      3028
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2679
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2561
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      48
      2229
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2201
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1830
    Aihe