Kun ( kokemattomana) fantasioit naisesta johon olet ihastunut, mistä fantasioit? Halaamisesta, suutelusta vai jostakin pidemmälle jo ennen kosketusta?
Siitä että kosket ja nuolet vai siitä että sulle tehdään se?
Odottelen jos joskus hipaistais.
Fantasia ihastuksesta
13
833
Vastaukset
- Anonyymi
Katseesta, yhteydentunteesta, tunnistamisesta, jännityksestä 'johtaako tämä johonkin...', ja siitä kun pikkuhiljaa edetään ja tutustutaan.
- Anonyymi
Yritin saada ketjuun vipinää ja kysyin, että eikö kellään ole fantasioita, kun oli hiljaista.
Tekstini poistettiin sääntöjen vastaisena. Whatt?
Poistakaa nyt tämäkin nosto.- Anonyymi
Ehkä täällä ei vain ole kokemattomia tai sitten on niin hurjat fantasiat, että ei voi tänne laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä täällä ei vain ole kokemattomia tai sitten on niin hurjat fantasiat, että ei voi tänne laittaa.
Mä en oikein edes ymmärtänyt aloitusta. Siis että mitä fantasioin naisesta, jonka kanssa en ole vielä rakastellut, mutta haluaisin kuitenkin? No ööö varmaan sitä rakastelua
- Anonyymi
Ei aloituksessa kirjoitettu rakastelusta mitään. Jos et ymmärrä edes kysymystä ja fantasioita, ei varmaan kannata vastata.
- Anonyymi
Kokemattomuus kai viittaa juuri seksiin. Tuskin siinä mitään hiihtokokemuksia tarkoitetaan. Eikä mun fantasiat ainakaan liity muuhun kuin seksiin, kun olen ihastunut
- Anonyymi
Minä odotan, että saatais N+M saarnaajalta tänne edes yksi fantasia.
Oletan hänen olevan nainen ennenkuin hän lääketieteellisesti muuta meille todistaa. - Anonyymi
Kokemattomien fantasioinnit kiinnostavat aloittajaa.
- Anonyymi
Kokemattomuus voi olla toteutumattomuutta, sitä että mitään ei ole vielä.tapahtunut, mutta ajatukset vilistävät.
Kauheen mielikuvituksetonta porukkaa täällä. - Anonyymi
Halaamisesta.
- Anonyymi
Näen silmieni edessä usein haavekuvan: tulen kotiin ja hän on tekemässä ruokaa keittiössä. Katson häntä, kun hän paistaa pannulla ruokaa. Tervehdin, kuiskaan jotain kaunista hänen korvaansa ja painan kasvoni hänen niskaansa, suutelen hellästi niskaa.
Haluaisin tyydyttää hänet. Nuolen välillä hänen reisiään ja välillä siirryn hänen pillulleen, Kiusoittelen. Samalla sivusilmällä katson, miten hän voihkii ja ääntelee, pyytää lisää. Olen niin onnellinen siitä, että saan antaa hänelle nautintoa. Se tuntuu enemmältä kuin voin kuvitella. - Anonyymi
Tärkeintä on että molemmat nauttii, minä ja alapääni.
- Anonyymi
Ei ole kun en ole ihastunut ja ketään ihanaa näköpiirissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753