Fantasia ihastuksesta

Anonyymi-ap

Kun ( kokemattomana) fantasioit naisesta johon olet ihastunut, mistä fantasioit? Halaamisesta, suutelusta vai jostakin pidemmälle jo ennen kosketusta?
Siitä että kosket ja nuolet vai siitä että sulle tehdään se?
Odottelen jos joskus hipaistais.

13

1039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Katseesta, yhteydentunteesta, tunnistamisesta, jännityksestä 'johtaako tämä johonkin...', ja siitä kun pikkuhiljaa edetään ja tutustutaan.

• Anonyymi

Yritin saada ketjuun vipinää ja kysyin, että eikö kellään ole fantasioita, kun oli hiljaista.
      Tekstini poistettiin sääntöjen vastaisena. Whatt?
      Poistakaa nyt tämäkin nosto.

• Anonyymi

Ehkä täällä ei vain ole kokemattomia tai sitten on niin hurjat fantasiat, että ei voi tänne laittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä täällä ei vain ole kokemattomia tai sitten on niin hurjat fantasiat, että ei voi tänne laittaa.

Mä en oikein edes ymmärtänyt aloitusta. Siis että mitä fantasioin naisesta, jonka kanssa en ole vielä rakastellut, mutta haluaisin kuitenkin? No ööö varmaan sitä rakastelua

• Anonyymi

Ei aloituksessa kirjoitettu rakastelusta mitään. Jos et ymmärrä edes kysymystä ja fantasioita, ei varmaan kannata vastata.

• Anonyymi

Kokemattomuus kai viittaa juuri seksiin. Tuskin siinä mitään hiihtokokemuksia tarkoitetaan. Eikä mun fantasiat ainakaan liity muuhun kuin seksiin, kun olen ihastunut

• Anonyymi

Minä odotan, että saatais N+M saarnaajalta tänne edes yksi fantasia.

Oletan hänen olevan nainen ennenkuin hän lääketieteellisesti muuta meille todistaa.

• Anonyymi

Kokemattomien fantasioinnit kiinnostavat aloittajaa.

• Anonyymi

Kokemattomuus voi olla toteutumattomuutta, sitä että mitään ei ole vielä.tapahtunut, mutta ajatukset vilistävät.
      Kauheen mielikuvituksetonta porukkaa täällä.

• Anonyymi

Halaamisesta.

• Anonyymi

Näen silmieni edessä usein haavekuvan: tulen kotiin ja hän on tekemässä ruokaa keittiössä. Katson häntä, kun hän paistaa pannulla ruokaa. Tervehdin, kuiskaan jotain kaunista hänen korvaansa ja painan kasvoni hänen niskaansa, suutelen hellästi niskaa.

Haluaisin tyydyttää hänet. Nuolen välillä hänen reisiään ja välillä siirryn hänen pillulleen, Kiusoittelen. Samalla sivusilmällä katson, miten hän voihkii ja ääntelee, pyytää lisää. Olen niin onnellinen siitä, että saan antaa hänelle nautintoa. Se tuntuu enemmältä kuin voin kuvitella.

• Anonyymi

Tärkeintä on että molemmat nauttii, minä ja alapääni.

• Anonyymi

Ei ole kun en ole ihastunut ja ketään ihanaa näköpiirissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3605
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2520
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      594
      2288
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2036
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1764
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1668
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1571
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1437
    Aihe