Weatherby Vanguard kiikarissa

Anonyymi-ap

XXL:ssä näyttäis olevan Weatherby Vanguard alle tonnin. Toisessa mallissa on 24 tuuman piippu kierteillä. Toisessa on ”Badlands Approach” - naamiokuvio ja 24 tuuman piippu - ilman kierteitä.

Mites nyt tämä juttu kun kierteitä ei ole? Missä saisi kierteet piippuun edullisesti? Jossain näin hinnan 130 euroa, aika suolaiselta tuntuu.

Sitten olen nähnyt piipun lyhennyksen olevan mahdollista, mutta entä jos haluaisi piipun pidemmäksi? Semmoinen 26 tuumaa voisi olla minulle mieleen.

Kukahan seppä tekisi tällaisen työn. Kaksi tuumaa lisää pituutta piippuun ja kierteet. Kaliiperi on 308. Sitten saisi vaimentimen kiinni Vanguardiin.

10

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa XXL hoitaisi homman? Niillä voi olla asesepän palveluita

• Anonyymi

Pitkä piippu on oltava jotta saa kaiken irti teletappeja metsästäessä huippunopeista Federalin V-Max patruunoista. Kevyt luoti pääsee vauhtiin kun piippua riittää ja räjäyttää teletapin joka suuntaan maastoon ja puiden oksille. Kantsisko olla jopa 28 tuumaa.

• Anonyymi

Piipun venyttäminen onnistuu kyllä mutta tietyin rajoituksin. Kaliiperi nimittäin pienenee suhteessa.

7.62 kaliiperista saa helposti joko 7mm-08:n taikka 6.5 Creedmoorin. Näissä nimittäin on samankaltainen hylsy kuin alkuperäisessä 308:ssa. Näin ollen ei aktiota tarvitse vaihtaa.

Mutta jos piippua venytetään niin paljon että kaliiperiksi tulee 223 eli 5.56, niin sitten menee aktio uusiksi. Hylsyhän on paljon pienempi.

Ja voi olla vaikea löytää sellainen ammattimies joka tämän tekee tuosta vaan, tällaisiin töihin vaaditaan taitoa.

• Anonyymi

Minulla on asiasta kokemusta. Minulla oli vanha Sako 60-luvulta ja kaliiperi oli 308. Piippua venytettiin ja uudeksi kaliiperiksi tuli se 6.5 Creedmoor. Piippu piteni noin kolmella tuumalla. Rihlaus meni kanssa uusiksi. Olen varsin tyytyväinen pyssyn tarkkuuteen, se vastaa käytännössä uutta. Hyvältä maistuu metso valurautapadassa laitettuna, niitä on tällä pyssyllä saatu jo monta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1154
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      830
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      517
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      514
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    Aihe