Lastensuojelusosiaalityöntekijä otti kehitysvammatytärni huostaanottoon ilman selkeitä syitä.

Anonyymi-ap

Lastensuojelusosiaalityöntekijät ovat aivan voimakkaita ja minä pelkään heitä. Tytärni sanoi koulukuraattorille pikkuveli on fyysisesti vakialta. Sitten asia meni lastensuojelusosiaalityöntekijälle. Mutta sellainen ei ikinä ollut ja pojan koulun ope ja tukihenkilö sanoivat myös Että poikani ei ole ikina aggressiivinen. Kahden vuoden aikana tytärni sanoo samaa huolen aihetta, siksi huoli nousi ja sossu otti tyttöni kiiresijoitukseen. Kehitysvamma tyttöni on aivan vaikea kertoa asiasta sanavaraston puuttumisen vuoksi ja lisäksi ollaan japanilaisia. Tuo kahden vuoden aikana tytölleni on musiikkiterapia joka on isän Malli ja tarkea tytölleni ja tukihenkilö joka on myöskin luotettava ja tarkea tytölle. Mutta sossut eivat kuunnelleet heiltä mitään ja vaan keranneet tiedottomia ammattilaisia ja tekivät moniammatti tiimi palaveri ilman minua. En tiedä miksi kustu ei tullut minulle. Olen ainoa ihminen joka voi korjata virheellista tietoa. Ja päättivät erottamaan tyttöni oerheesta pois hallintooikeuden käsittelyn aikana 6kk-yli vuosi.
Sosiaalityöntekija J sanoi mulle että vaikka minulle on normaali(kulttuurin mukaan), heille tulee kovaan huoliin. Ollaan suomessa. Tässä on Suomi. Siis pitääkö erottaa omasta kulttuurista ja pitääkö sopeutua suomeen kulttuuriin?
Tytön hoitopaikka joka sijaitsee mielenterveyden sairaalan alueella on todella huono ja pakottaa syömistä vaikka ruokakulttuuri on myös erilainen.
Koulusta ei tullut tietoa että tyttöni ei syö kouluruokaa. Jos tiedetään, voidaan ottaa evään mukaan kouluun.
En ymmärrä mitään miksi tapahtuu tämmöstä ja onko sosiaalityöntekijä suomessa jumala?
Vaikka olen sanonnut monta kertaa että voin selittää tytön huolen aiheesta. Olen äiti. Yksin hoitanut lapsia suomessa ilman omaa perhettä. Ja tämä on toinen kerta. Sama sosiaalityöntekijä otti ensin poikani huostaanottoon. Ja asetti edunvalvoja ja sanoi että 18v asti voi olla huostaanotossa jne. Vaan yritti ottaa poikani perheesta kauemmalle. Emme tarvinneet sellaista apua. Heidän teot eivät ole apua vaan meille kiusaamista ja ilkivaltaa mutta ei mistäkään saanut apua.
Epäoikeudenmukaisia, ihmisoikeus meille wi kuuluu sossun mukaan, lapsilla ei ole itsemääräämisoikeusta sossun mukaan.
Isä ei kiinnostunut eikä tavannut lapsiani ja tytön kanssa 5v ei mitään mutta sossu pakottaa tapaamista ja tuo hoitopaikallakin pakottaa ja ei anna tietoa etukäteen. Vaan yhtäkkiä sanoo että isä on tulossa.
Mikä Suomi on! Haluan mennä takaisin Japaniin.....

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
        6
        2463
      2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
        Ikävä
        116
        1638
      3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
        Suhteet
        36
        1376
      4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
        Maailman menoa
        157
        1205
      5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
        Ikävä
        120
        1126
      6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
        Sysmä
        52
        1115
      7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
        Ikävä
        57
        1061
      8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
        Maailman menoa
        105
        1054
      9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
        Ikävä
        46
        929
      10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
        Ikävä
        60
        892
      Aihe