Ja kerran vuodessa hyvesignalisoidaan ja ollaan niiin hyvää ihmistä ja kiitetään siivoojaa: kaupasta halvinta mahdollista pullaa ja keksejä ja ehkä jotain pieniä suolakeksejä kylkeen. Pannussa palanutta kahvia. Että kiitos siivoojalle taas raskaasta vuodesta:D
Pelkkää vittuilua siivoojille 4.12
21
365
Vastaukset
- Anonyymi
Joo itseäni hävettää kans toi kiitä siivoojat kerran vuodessa päivä. Siis pitäiskö köyhän siivoojan olla otettu siitä että ah, peräti halpis munkkeja ja Marie keksejä ostettu ja saa peräti palanutta kahvia siitä hyvästä kun vuoden taas raatanut kuin orja??
- Anonyymi
Mieluummin pikku bonus eli rahaa olisi kaikista paras. Vaikka 100e per nuppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska eräs iso firma kehuu netti sivuillaan kuinka he muka muistaa työntekijöitä, ja voi vaikka mitä ehdotuksia heittää että joku super siivooja palkitaan. Pöty puhetta! Korkeintaan palaverissa halvinta pullaa on, ja muusta on turha puhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mutta parasta olis jos tuossa olis ylimääräinen 0 perässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska eräs iso firma kehuu netti sivuillaan kuinka he muka muistaa työntekijöitä, ja voi vaikka mitä ehdotuksia heittää että joku super siivooja palkitaan. Pöty puhetta! Korkeintaan palaverissa halvinta pullaa on, ja muusta on turha puhua.
Juurikin näin. Olin aurinkofirmassa töissä. Koko sen 7 vuoden aikana jolloin siellä olin kokoajan valitettiin " ei oo rahaa ei oo rahaa". Muistivat jouluna mm vanhentuneilla pesuaineilla. Alussa sai pyykkipulveria mutta viimeiset 3 vuotta ku siellä olin niin sitä ei enää saanut.
- Anonyymi
Hölynpölyä tällaiset päivät. Arvonsa tunteva siivooja ei rahvaan kehuja tarvitse eikä kaipaa.
- Anonyymi
Pitäis vielä orjasiivoojan olla kiitollinen kerran vuodessa kehuista ja kaupan halvimmasta pullasta
- Anonyymi
Joo no meillä kukaan ei ole koskaan kiittänyt. Ei edes kerran vuodessa. Mulkoilua saa jos mene keskeyttämään kuppikunnan turinat. Viimeksi oli valtava hieno kakku pöydällä...kunnes; menkää te vaan kotiin me juhlitaan nyt Nitan 10 vuotis uraa
( kuppikuntalainen) hienot oli astiatkin ja peräti 7 hengelle eli katettu. 7 oli kuppikuntaa. 5 eri alueen esimiestä + 2 jatkuvaa nuoleskelijaa. Katsottiin työkavereiden kanssa toisiamme ja lähdettiin pois ettei häiritä hienopierujen kakkukestejä. Itse tehnyt 13 vuotta samalla firmalla orjahommia plus aina olen joutunut ja tehnyt ylimääräistä. Kertaakaan ei vuosien aikana kakulla ole muistettu tai millään muullakaan lahjakorilla tms - Anonyymi
Tavallaan yhtä surullinen ammatti kuin hoitajilla, ei kiitosta, ei arvostusta ja kuitenkin pitäisi painaa kuin robotti vuorokauden ympäri töitä ja lähes puoli ilmaiseksi, ilman vessa tai ruokataukoja.
- Anonyymi
Ei siivoojat kiitoksella kerran vuodessa elä...sanoin esihenkilölleni tuon kun kiitti hyvesignalisoiden..ilme oli näkemisen arvoinen...
- Anonyymi
Kannattaa muistaa että siivousala on matalan kynnyksen työmaailmaan tuloammatteja. Nuorena pari vuotta sitä alle ja sen jälkeen on hyvä ponnistaa oikeisiin töihin.
- Anonyymi
''Oikeisiin töihin'' ilmaus on ainakin osoitus arvostuksen puutteesta. Kyllä siivoustyö on ihan oikeaa, rehellistä työtä, mutta tietysti huonosti palkattua ja heikosti arvostettua kuten kommentistasi ilmenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Oikeisiin töihin'' ilmaus on ainakin osoitus arvostuksen puutteesta. Kyllä siivoustyö on ihan oikeaa, rehellistä työtä, mutta tietysti huonosti palkattua ja heikosti arvostettua kuten kommentistasi ilmenee.
Juurikin näin. Toi joka kirjoitti "oikeisiin töihin" ei tajua eikä arvosta siivoustyötä. Lisäksi paskaan hukkuisivat ilman meitä. Meillä uusi esimies jolla ei tietotaitoa siivouksesta ja kohtelee ihan orjina meitä rivityötyöntekijöitä. Ei saatu tänä vuonna kuin paskaa niskaan ei edes joulumuistamisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Toi joka kirjoitti "oikeisiin töihin" ei tajua eikä arvosta siivoustyötä. Lisäksi paskaan hukkuisivat ilman meitä. Meillä uusi esimies jolla ei tietotaitoa siivouksesta ja kohtelee ihan orjina meitä rivityötyöntekijöitä. Ei saatu tänä vuonna kuin paskaa niskaan ei edes joulumuistamisia
Täyttä höpöä paskaan hukkumisesta. Jollei siivoojaa ole, niin asia hoidetaan jotenkin muuten. Mutta mitä muutakaan sinne siivoojan matalan otsan taakse tulisikaan mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä höpöä paskaan hukkumisesta. Jollei siivoojaa ole, niin asia hoidetaan jotenkin muuten. Mutta mitä muutakaan sinne siivoojan matalan otsan taakse tulisikaan mieleen.
Miten "hoidatte asian jotenkin muuten" kun siivoojaa ei ole?
Voisitko valaista kommenttiasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten "hoidatte asian jotenkin muuten" kun siivoojaa ei ole?
Voisitko valaista kommenttiasi.Silloin siivotaan itse. Ei tarvita sitä huippukoulutettua siistijää. Eli 16v kesätyöntekijää.
- Anonyymi
Koulusiivoojana.
Pidän kyllä siivoustyöstä ja olen tyytyväinen palkkaan. Mutta ne nenää nyrpistävät asiakkaat todella ärsyttävät. Juuri kun on esim. tervehtimässä, niin nenää nyrpistetään ja noistetaan päätä ylös. Olen ollut useassa koulussa siivoamassa ja aina löytyy vähintään yksi, jonak täytyy se nenä nyrpistää. huh- Anonyymi
No, melkoisen suojatyöpaikan olet kehittänyt. Kuukausi vuodessa vähemmän töitä kuin yksityisellä puolella. Kyllä siinä jo nyrpistelyä kestää.
- Anonyymi
Taitaa olla sun nuppi sekasin
- Anonyymi
Meillä ainakaan ei ole saatu yhtäkään keksin palasta saatika kiitetty siivoojaa
- Anonyymi
Harvassa ammatissa on erikseen kiitosjuhlapäivää kuten siivoojilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32411847- 2174973
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112648- 1631988
- 1301971
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131458Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921248Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411156Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon411104- 85974