Olen huono uskova koska tykkään miehistä ja haluan jatkaa löytää toisen miehen jonka kanssa puhua harrastaa seksiä ja olla sala suhteessa Porissa jos sul samoin niin vastaa tähän 💯,%luottamus käyn usein pääkirjastossa
Mitä mieltä olette?
Anonyymi-ap
3
1264
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä siinä on ihan normalia itsekin tykkään miehistä olis ihana löytyä joku joka tykkäätä kaikkia voidaa nauttia
- Anonyymi
Niin kumpa olisi hyvä joku löytää
- Anonyymi
Homoilu ei kuulu uskoville.
Synti on syntiä vieläkin.
Mene äläkä tästedes enää syntiä tee, ettei sinulle jotakin pahempaa tapahtuisi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k684033Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k232845Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552043Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2172008- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290- 901099
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57935Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906