Mtk- leirin joulukiitos tukien maksajille?
Missä viipyy
11
97
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hesarin, Aamulehden, TS, Höblän ja Kalevan etusivulle nöyrät kiitokset!
- AnonyymiUUSI
Eipä kestä!
- AnonyymiUUSI
Juu kiitokset vaan. Tukia sain mutta niitä saisi olla enemmän!
- AnonyymiUUSI
Aloittaja antaa ymmärtää että olisi veronmaksaja.... mutta kun ei ole. Vain pahainen finninaama....
- AnonyymiUUSI
Olen törmännyt maailmassa kahteen kerjäläisporukkaan, joka odottaa, että kerjäläiselle rahaa antanut kiittää kerjäläistä eikä päinvastoin:
Toinen on kaakkoisaasialaiset budhalaiset kerjäläismunkit.
Toinen on suomalaiset maatloustukielätit.- AnonyymiUUSI
"maatloustukielätit"
vaivaako lukihäiriö enemmänkin? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"maatloustukielätit"
vaivaako lukihäiriö enemmänkin?Tuo sama lukihäiriöinen kaunakko kirjoittelee 95% palstan kirjoituksista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama lukihäiriöinen kaunakko kirjoittelee 95% palstan kirjoituksista.
Sen kaveri kuoli kelantukien runsauden takia alkomahooliin vuosia sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sama lukihäiriöinen kaunakko kirjoittelee 95% palstan kirjoituksista.
Huhujen mukaan sai jotenkin päänsä jumiin maitotonkkaan ollessaan Valiolla töissä kesäapulaisena. Siitä kauna.
- AnonyymiUUSI
Täs se kiitos ny tuloo: Kiitos ny tästäki vähästä.
- AnonyymiUUSI
Siinäkö kiitos elämäntavan mahdollistamisesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005